AndroidHealthClinic

Nieuws XXL verlaagt 23 producten in prijs!

• Topic Starter Topic Starter
Kwam in me op toen ik bij jullie openingspost 100palletswhey zag staan.

Ja dat ging inderdaad over dat we geen verdere kortingen meer kunnen bedingen. Er is een schaarste op de whey die we willen gebruiken voor onze producten. De producent heeft gewoon meer vraag dan aanbod. Gelukkig horen we bij de vaste garde klanten en worden we altijd voorzien, maar veel kopers krijgen nee helaas.....

Van de week las ik dat vanwege de Russische boycot de melkpoeder-prijs daalt en de kaas-export ook, daalt nu ook de whey-prijs?

Van de week las ik dat vanwege de Russische boycot de melkpoeder-prijs daalt en de kaas-export ook, daalt nu ook de whey-prijs?

Dat denk ik niet. Als de kaas export daalt wordt er minder kaas gemaakt en is er nog minder whey..

Daarbij gaat tegenwoordig een groot deel van de whey naar China.

Ik verwacht niet dat de whey producent de whey prijs gaan verlagen, volgens mij vinden ze het wel prima die hoge prijs van tegenwoordig.... :o

Is het al bekend wanneer de delicious protein bar cookies en cream komt? Ben echt benieuwd naar dat ding!

Hmm nog een hele maand wachten :(

Die low carb reep ziet er goed uit zeg. Is dat een beetje te vergelijken met Quest Bar?

Hmm nog een hele maand wachten :(

Die low carb reep ziet er goed uit zeg. Is dat een beetje te vergelijken met Quest Bar?

Ja duurt best lang allemaal, verwachte datum is 15 september.

Het is zeker te vergelijken met Quest Bars. Maar ik moet zeggen dat de Quest Bars tegenwoordig niet meer zo lekker zijn als eerst. Ze komen nu uit een andere fabriek volgens mij en zijn vrij hard en taai.

Onze reep wordt veel zachter van structuur. Het is altijd even wachten hoe de reep wordt als de massaproductie plaatsvind.

Ben nu wel heel erg benieuwd naar die nieuwe reep :D

En we hebben weer een shirt :)
unleash_the_beast_t-shirt.jpg

Vet! Bestel ik zeker mee de volgende keer!

Jaja daar is ie dan. Zijn er ook samples van?

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------

Hmm ging volgens mij iets niet helemaal goed met quote knopje ???

er zijn geen samples van omdat het in principe een limited edition is of mochten de reacties overweldigend zijn dat blijft de smaak. We willen regelmatig een limited smaak aanbieden en die steeds wisselen.

:zuip:

Komt die smaak ook bij de allday proteine ?

Ja duurt best lang allemaal, verwachte datum is 15 september. Het is zeker te vergelijken met Quest Bars. Maar ik moet zeggen dat de Quest Bars tegenwoordig niet meer zo lekker zijn als eerst. Ze komen nu uit een andere fabriek volgens mij en zijn vrij hard en taai. Onze reep wordt veel zachter van structuur. Het is altijd even wachten hoe de reep wordt als de massaproductie plaatsvind.

Lekkere reep is het geworden. Eet er bijna elke dag wel 1 :D

Die roidrage/cellmass stack die nu in de weekaanbieding is lijkt me ook wel wat. roid rage in combinatie met mega grow werkt ook super!

Die roidrage/cellmass stack die nu in de weekaanbieding is lijkt me ook wel wat. roid rage in combinatie met mega grow werkt ook super!

We hebben die combi gemaakt omdat een pre workout altijd lekker samengaat met een goede creatine blend. Cellmass is gewoon een goede product :wl: en een lekkere combo met Roid Rage.

Deze week komt ook de nieuwe (veel betere) smaak van Roid Rage.

Nieuwe shirtjes van jullie zijn super! Pasvorm is echt goed en zien er gaaf uit!

Cellmass voor maar 22,95!! Whoooopp meteen ff 2 potten besteld!!

Terug
Naar boven