IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik krijg mijn bestelling niet mee bij die idioten van Post NL, bestel nummer 353175.
Succes ermee.
Dat is heel vreemd zeg, had je wel een ID mee naar het postkantoor?
haha greedy met goodies? volgens mij krijg je nergens zoveel goodies als bij ons![]()
Zo even maar bestellenGeld bij, rijbewijs bij... Pakje gemak noemen ze dat.
Altijd al lastig bij die domme lui, maar nu kregen ze het niet voor elkaar omdat nummers niet klopten.
Het zat ook in meerdere dozen, maar bij alle twee klopte het niet.

Zie dat de Animal T-shirts er zijnZo even maar bestellen

Heeft het shirt hierboven dezelfde pasvorm als die nieuwe zwarte of als de oude shirts?
Als de nieuwe. Alle shirts vanaf nu krijgen deze nauwere mouwen. ook de oude shirt krijgen straks die pasvorm.
thanksik heb de twee andere smaken van de pudding gekocht in een sample zakje, en kon later nog een extra sample kiezen als goodie. Alleen heb ik drie keer chocola gekregen, en geen enkele perzik-mango.

de smaak staat achterop het zakje. glaasje op de voorkant is altijd choco![]()

René, welke whey raad je aan voor een clean bulk? Hoeft niet de delicious te zijn want ga zelf liever voor puurheid dan smaak!
Zonder twijfel Whey Hydrolisaat, check die maar eens op onze site.
Beste Rene,
Mede dankzij jullie openheid over de labresultaten van de Whey Delicious en het bekendmaken van deze resultaten heb ik na een hele tijd ook weer eens de keuze gemaakt om voor Whey Delicious te kiezen. Erg fijn om te zien dat jullie hier zo open mee omgaan, mijn bestelling is inmiddels geplaatst![]()
ik hoop dat de whey je bevalt. Welke smaak heb je gekozen?