AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik krijg mijn bestelling niet mee bij die idioten van Post NL, bestel nummer 353175.
Succes ermee.

Dat is heel vreemd zeg, had je wel een ID mee naar het postkantoor?

Geld bij, rijbewijs bij... Pakje gemak noemen ze dat.
Altijd al lastig bij die domme lui, maar nu kregen ze het niet voor elkaar omdat nummers niet klopten.
Het zat ook in meerdere dozen, maar bij alle twee klopte het niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.505
Geld bij, rijbewijs bij... Pakje gemak noemen ze dat.
Altijd al lastig bij die domme lui, maar nu kregen ze het niet voor elkaar omdat nummers niet klopten.
Het zat ook in meerdere dozen, maar bij alle twee klopte het niet.

Ik snap er niets van ik ga contact opnemen met PostNL :mad:

Zie dat de Animal T-shirts er zijn :D Zo even maar bestellen

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

[Link niet meer beschikbaar] :)

unleash_the_beast_t-shirt.jpg

Heeft het shirt hierboven dezelfde pasvorm als die nieuwe zwarte of als de oude shirts?

• #25.507
  • #25.509
We hebben een nieuwe Supersmaak Whey Delicious!

Yoghurt Framboos :zuip:

Whey_Delicious_Yogurt_Raspberry.jpg

ik heb de twee andere smaken van de pudding gekocht in een sample zakje, en kon later nog een extra sample kiezen als goodie. Alleen heb ik drie keer chocola gekregen, en geen enkele perzik-mango.

• #25.512
ik heb de twee andere smaken van de pudding gekocht in een sample zakje, en kon later nog een extra sample kiezen als goodie. Alleen heb ik drie keer chocola gekregen, en geen enkele perzik-mango.

de smaak staat achterop het zakje. glaasje op de voorkant is altijd choco ;)

René, welke whey raad je aan voor een clean bulk? Hoeft niet de delicious te zijn want ga zelf liever voor puurheid dan smaak!

Beste Rene,

Mede dankzij jullie openheid over de labresultaten van de Whey Delicious en het bekendmaken van deze resultaten heb ik na een hele tijd ook weer eens de keuze gemaakt om voor Whey Delicious te kiezen. Erg fijn om te zien dat jullie hier zo open mee omgaan, mijn bestelling is inmiddels geplaatst :thumbs:

• #25.520
Beste Rene,

Mede dankzij jullie openheid over de labresultaten van de Whey Delicious en het bekendmaken van deze resultaten heb ik na een hele tijd ook weer eens de keuze gemaakt om voor Whey Delicious te kiezen. Erg fijn om te zien dat jullie hier zo open mee omgaan, mijn bestelling is inmiddels geplaatst :thumbs:

Ok goed om te horen :) ik hoop dat de whey je bevalt. Welke smaak heb je gekozen?

Terug
Naar boven