XXL Nutrition

Favoriete Whey Delicious Smaak?

Peiling Peiling Wat is je favoriete smaak Whey Delicious?

• Totaal stemmers
    338
Aardbei-Banaan is voor mij de beste ,drinkt goed weg en mixt goed voor mij

Maakt men avondkwark ook wat dessertachtig en goed te vreten

Vanochtend perzik/mango bij de brinta gehad. Héérlijk!

Kokos ook erg lekker met die stukjes kokos erin!

Appeltaart en havermout is een top combo!

Aardbei-Banaan is voor mij de beste ,drinkt goed weg en mixt goed voor mij

Maakt men avondkwark ook wat dessertachtig en goed te vreten

Die smaak loopt heel hard hier, zijn veel liefhebbers van :zuip:

Vanochtend perzik/mango bij de brinta gehad. Héérlijk!

bah! lijkt me geen lekkere combinatie :p

Appeltaart en havermout is een top combo!

Ja dat neem ik ook regelmatig maar probeer ook eens Pistache dat is voor mij nog steeds een zeer verrassend lekker smaak ook met brinta.

Die sample packs zijn een geweldige uitvinding. Ik hou wel van een beetje variatie :D

Zou mooi zijn als jullie ook stracciatelli hebben, is bij B&F echt mijn favo smaak, denk dat het bij Whey Delicious ook goed zou passen :D

Zou mooi zijn als jullie ook stracciatelli hebben, is bij B&F echt mijn favo smaak, denk dat het bij Whey Delicious ook goed zou passen :D

ik wil uit principe niet meer dan 15 smaken, we krijgen wel af een toe een limited edition. De eerste smaak daarvan komt over een week of 2. Ik zal ook eens naar deze smaak kijken voor die limited edition.

Als we dan een keer een hele goede smaak hebben dan wordt dit een vaste smaak maar moet er een ander verdwijnen. Zo blijven we kritisch ;)

Hmm wat zou ik morgenvroeg eens door m'n brinta gooien; perzik/mango of toch maar aardbei/banaan ???

Favo is chocolate-caramel.

Maar als er brinta bij moet dan is het standaard chocolade smaak.

Vandaag voor de aardbei/banaan gegaan. Lekker in de blender met brinta, havermout en een banaan. Prima ontbijtje :D

Cookies & Cream en Cappuccino blijven mij favoriet door de havermout heen.

Tijdje terug de appeltaart gekocht. Ben er niet echt fan van in een shake, maar is wel ok om te mengen met havermout. Ook de nights protein met cookies & cream gekocht. Die meng ik 's avonds met kwark, is echt een absurd lekker dessert. Doet me wat denken aan die monté die ik altijd vrat als 8-jarige.

Kijk al uit naar dat mijn appeltaart op zal zijn, kan ik gelijk eens een andere smaak proberen. Denk dat ik dan eens voor de bosvruchten ga gaan. Kan je imo nooit mee missen.

Wanneer kwam die nieuwe smaak nou? Yoghurt nog wat?

Wanneer kwam die nieuwe smaak nou? Yoghurt nog wat?

Vandaag!

We hebben een nieuwe Supersmaak Whey Delicious!

Yoghurt Framboos :zuip:

Whey_Delicious_Yogurt_Raspberry.jpg

Terug
Naar boven