MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vandaag m'n basic bulk whey banaan binnengekregen, smaakt goed Rene!

Sorry als deze vraag al gesteld is maar heb geen zin om 1003 paginas te doorzoeken.

Is er iets gebeurt met de smaak van Complex Carb Gainer?? Voordien vond ik hem fantastisch maar nu is hij smaakloos :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.045
Dankje:rolleyes:
Zal dadelijk een bestelling doen;)
Prima, komt zeker goed! :thumbs:
Vandaag m'n basic bulk whey banaan binnengekregen, smaakt goed Rene!
Tnx, geniet ervan! :D
Prijs pas ik uiteraard meteen aan!
Sorry als deze vraag al gesteld is maar heb geen zin om 1003 paginas te doorzoeken.

Is er iets gebeurt met de smaak van Complex Carb Gainer?? Voordien vond ik hem fantastisch maar nu is hij smaakloos :(
Niet dat ik weet. Geen even lotnr, dan vraag ik het meteen na.
Wow, 10 euro verschil is inderdaad :eek:
Of krijg je 10 euro kassakorting? :p
Goed opgemerkt Krimpie, bij ons altijd op ALLE vreemde merken korting, en dus niet op sommige wel en sommige niet. :thumbs:

Goed opgemerkt Krimpie, bij ons altijd op ALLE vreemde merken korting, en dus niet op sommige wel en sommige niet. :thumbs:

Tja, ik ben goed. :D
Scheelt toch weer 10 euro, die je klanten anders wel hadden moeten betalen. :p

Of krijgen ze 10 euro kassakorting? :thumbs:

PS: dit is niet bedoeld om vervelend te zijn en/of om iemand te benadelen!

Laatst bewerkt:
  • #20.048
Tja, ik ben goed. :D
Scheelt toch weer 10 euro, die je klanten anders wel hadden moeten betalen. :p

Of krijgen ze 10 euro kassakorting? :thumbs:

PS: dit is niet bedoeld om vervelend te zijn en/of om iemand te benadelen!

Nogmaals: op ALLE vreemde merken zit kassakorting. Dus niet op het ene product wel en op het andere product niet zoals je bij veel shops ziet ;)

En daarbij hebben we natuurlijk ook nog de laagste prijs garantie. Zelfs na aankoop krijg je gewoon het verschil terug als je het ergens anders goedkoper vind.

En dan hebben we natuurlijk nog het gratis goodie systeem met de meeste en leukste goodies van Nederland. Dat zorgt ervoor dat ook al zouden we soms wat duurder zijn mensen alsnog liever bij ons bestellen! :D

Noem je meteen de redenen dat ik m'n spullen van XXL heb ;)

• #20.050

Ja, en dat is nog niet alles Dwarf. We hebben natuurlijk ook nog de beste atleten van Nederland, een hele informatieve site met heel veel reviews en vragen die dagelijks beantwoord worden door die atleten en het XXL Team ;)

En natuurlijk een de mooiste uitstraling :D etc. etc. etc. :D Kortom de meest complete en populairste site van Nederland :D :D

En daarbij hebben we natuurlijk ook nog de laagste prijs garantie
Alleen als de klant het zelf opmerkt vanuit gaande dat jullie zogenaamd de laagste prijs hanteren. Onwetenden zijn dan bij jullie de lul. Kijk maar naar noxi bijv: 29,90 bij jullie maar bij B&F voor maar 24,90 (en zeg niet dat je het niet wist)
Meerdere malen in betrapt.
Zelfs na aankoop krijg je gewoon het verschil terug als je het ergens anders goedkoper vind.
Tuurlijk.

kan er natuurlijk maar 1 de beste zijn inderdaad :P

Jullie krijgen beide een sterretje en een gratis snoepje bij jullie volgende bestelling! :D

• #20.053
FyreFox is de broer van Krimpie :D

Graag houden bij de discussie over XXL en de producten van XXL zelf, het is niet de bedoeling dat leden een sponsoroorlog in gang zetten. Wie dat wel van plan is kan verwachten dat er sancties volgen. Er is nu wel vaak genoeg gewaarschuwd. Beoordeel een shop op zijn serviceniveau en producten en laat vergelijkingen met andere sponsors achterwege.

Beoordeel een shop op zijn serviceniveau en producten en laat vergelijkingen met andere sponsors achterwege.
Dat was gewoon een eigen menig/ervaring. Biedt iemand een goede service aan iedereen, dan heeft hij ook niks te vrezen. Maar misleidingen en praatjes van welke leverancier dan ook moet gewoon niet gebeuren imo.

Al die zever over welke webshop nu beter is of niet .

Who cares , iedereen besteld toch nog waar hij wil , ik heb al van iedere webshop besteld .

Maar het continue stekken geven naar een webshop toe komt als neutrale persoon als je het leest nogal irritant over .

Ik lees alleen het xxl topic en het b en f topic om vragen te stellen , niet voor die eeuwig durende zever over wie nu beter is of wie de waarheid zegt .

We weten allemaal dat er voorstanders zijn die liever xxl hebben en dat er voorstanders zijn die liever b en f hebben maar ik denk dat er velen het liever hebben als ze het beetje minder duidelijk overbrengen .

Ziet er goed uit René! prima aanbiedingen!

Hmm, mij was dat eigenlijk ook al een beetje opgevallen. Vorige pot Cookies smaakt net even wat anders (lees: meer smaak) vergeleken met de pot die ik nu heb. Misschien zit in deze batch net ff wat meer havermout? Ik vond het verder niet storend, ben nu toch al weer bijna door deze pot heen, viel me alleen op. Batchnummer: 2858.10

Terug
Naar boven