MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heb gisteren mijn Unleash v3 ontvangen zonder het gratis Whey Delicious sample.
Toch staat die op de bon.

Had hem toch graag gehad:(

Damn Rene, ik kan echt niet beschrijven hoe goed ik me voel met unleash v3.. ik moet gewoon de ballen uit mn broek trainen als ik het op heb!

Danku voor dit goddelijke spul.

Damn Rene, ik kan echt niet beschrijven hoe goed ik me voel met unleash v3.. ik moet gewoon de ballen uit mn broek trainen als ik het op heb!

Danku voor dit goddelijke spul.
Haha zulle je medesporters fijn vinden:D.

Maar het is inderdaad een topper blijft voor mij toch nummer 1. Maximize komt in de buurt maar red het net nie.

Hehehe, maximize is idd ook een topper maar de focus die ik krijg van unleash blijft abnormaal!

Rene, ik krijg steeds:
Er is helaas iets misgegaan. Foutmelding van iDEAL:
Failure in system

Kan dus ook niet betalen, bekend (tijdelijk) probleem?

Krijg wel steeds een orderbevestiging.

Net weer een bestelling gedaan. Voor het eerst Whey Isolaat cookies & cream. Ben benieuwd of hij smaakt. Ook nog een pot whey delicious speculaas en een sample pack whey dus ik kan weer even vooruit. :p

Kon ik gister niet bestellen i.v.m. iDEAL probleem, kan ik nu niet bestellen i.v.m. database probleem.

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Lost connection to MySQL server during query in /srv/bhosted/www/site1/redirect.bhosted.nl/index.php on line 14
Lost connection to MySQL server during query

:fuu:

Edit:
Zit er al op. :)

Volgens mij legt dat aan jou want ik kan gewoon bestellen.

Fatal error: Uncaught exception 'phpmailerException' with message 'The following From address failed: info@xxlnutrition.nl' in /srv/xxlnut01/www/www.xxlnutrition.nl/classes/phpmailer/class.phpmailer.php:710 Stack trace: #0 /srv/xxlnut01/www/www.xxlnutrition.nl/classes/phpmailer/class.phpmailer.php(576): PHPMailer->SmtpSend('Date: Mon, 21 F...', '--b1_0f1a5587a9...') #1 /srv/xxlnut01/www/www.xxlnutrition.nl/includes/functions.php(212): PHPMailer->Send() #2 /srv/xxlnut01/www/www.xxlnutrition.nl/winkelwagenAfronden.php(555): send_order_mail() #3 /srv/xxlnut01/www/www.xxlnutrition.nl/index.php(272): include('/srv/xxlnut01/w...') #4 {main} thrown in /srv/xxlnut01/www/www.xxlnutrition.nl/classes/phpmailer/class.phpmailer.php on line 710

Als ik wil afrekenen. :fuu:

Oh ja dat krijg ik nu ook.. ??? Ik heb om half 1 nog een bestelling gedaan. Mmm raar. Het hele weekend was er al gezeur met Ideal Rabobank.

Ben er eindelijk doorheen, hijs betaald. :D

Hey rené, kan je ff checke hoe het met bestelling 95182 is; bedrag is overgemaakt op 17/02

thx

Terug
Naar boven