hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niks te zien?Kijk eens welke patser ik hier tegenkom
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1143069290505&set=a.1142705761417.156829.1040660904&theater
Die komt vandaag bij je aan (gisteren betaling ontvangen).Hey rené, kan je ff checke hoe het met bestelling 95182 is; bedrag is overgemaakt op 17/02
thx
Nee, komen niet meer terug. Problemen met de leverancier

Komt me bekend voor, die heb ik gisteren zelf ingepaktzo, kan weer een tijdje vooruit. Meteen even wat shakebekers vervangen
Je bestelling:
Universal, Animal Pak 3x 44 packs, aantal:1
€ 84.90
XXL Nutrition, Basic Bulk Whey 5000 gram (Aardbei), aantal:1
€ 64.95
XXL Nutrition, Essential Amino Stack 3x 500 g (Limoen, Punch, Punch), aantal:1
€ 67.50
XXL Nutrition, Glutamine Peptiden Matrix 3x 500 gram, aantal:1
€ 75.00
XXL Nutrition, Shakebeker 0,7 L, aantal:5
€ 22.50
Korting
€ -4.25
Verzendkosten
€ 0.00
BTW (19%) over 22.50
€ 3.59
BTW (6%) over 271.79
€ 16.31
Totaal BTW
€ 19.90
Totaalbedrag: € 310.61

Hey Renee,
Zijn er nog samples van Maximize v2 op voorraad?

Misschien wat samples van Unleash V3 dan? Zit te denken aan een pre-workout voor als ik weer kan gaan trainen. Crack werkt goed maar is zo duur!
Kun je zó vragen bij een bestellingMisschien wat samples van Unleash V3 dan? Zit te denken aan een pre-workout voor als ik weer kan gaan trainen. Crack werkt goed maar is zo duur!

MegaGrow is een specifieke post-wo met meer ingrediënten dan alleen (snelle) carbs. Als dat wat voor je toevoegt dan zou ik de MegaGrow pakken. Whey in elk geval (20 minuten na de MG dan).Morgen weer een bestelling doen, ben er doorheenEn ofc. bij XXL.
Ik twijfel alleen nog of ik weer Dextrojuice+whey gewoon weer pak. of Megagrow doe als Post![]()
Aha

MegaGrow is een specifieke post-wo met meer ingrediënten dan alleen (snelle) carbs. Als dat wat voor je toevoegt dan zou ik de MegaGrow pakken. Whey in elk geval (20 minuten na de MG dan).

Geen idee, bang voor creatine-test?Snap ik, zit alleen te twijfelen of ik het nodig heb. Misschien probeer ik een pot om te kijken.
Hoelang blijft die creatine in je lichaam?

Normaal is om een deel pre-wo en een deel post-wo te nemen, maar eigenlijk maakt dat niet veel uit.Nee, ben benieuwd of je nog iets van die creatine voelt bij de volgende training. Snap eigenlijk niet wat je met creatine moet met de post-workout.
![]()
Morgen weer een bestelling doen, ben er doorheenEn ofc. bij XXL.
Ik twijfel alleen nog of ik weer Dextrojuice+whey gewoon weer pak. of Megagrow doe als Post![]()
Nee, ben benieuwd of je nog iets van die creatine voelt bij de volgende training. Snap eigenlijk niet wat je met creatine moet met de post-workout.
![]()
Je kan zeker een keer Megagrow proberen. Is echt een topper. Creatine buffert zich in je lichaam. Je creatine niveau wordt dus hoger. Wat je dus direct na de training neemt wordt dus bij de volgende trainingen eigenlijk pas gebruikt.