XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Superpump vond ik niet echt geweldig. Ik ben meer fan van producten waar je echt hard op gaat, dat gevoel had ik bij superpump niet zo.

met welke producten ging jij hard dan?
had de oude nox pump nog van dorian yates heb vandaag nog een uur na men training staan trillen als zot haha :D heb heel gefocust men eitjes gepelt haha:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.122
Mijn top 3 is al vrij lang Unleash v3, Maximize v2 en NOX pump van Ultralife. Veel energie en een goede pomp.

Mijn top 3 is al vrij lang Unleash v3, Maximize v2 en NOX pump van Ultralife. Veel energie en een goede pomp.

Had toen laatst sample van unleash v3 gekregen en ging wel goed op en smaakte wel lekker aleen iets minder hard dan noxpump.. ? Maar mss bestel ik deze wel volgende x of die maximize v2 aangezien ik die ng nooit geprobeerd heb
Hoe zit het met de plannen van de xxl broek? Jullie zouden ook shortjes moeten hebben man zou vet zijn zo niet te lange zo redelijk korte ( kun je best wel aleen dragen als je goede benen hebt lol :D )

Kmoet het toch toegeven, unleash v3 blijft de hardste POW die ik al heb geprobeerd :) kort opgevolgd door noxipro. ( nox pump was vies en deed echt niks, die van dorian yates ook niet :) )

unleash v3 is echt wel hard, en zonder 'energize!' had ik de nodige nachtjes door tijdens de examenperiode niet kunnen doen :p

Vandaag nog eens een training gehad met Maximize V2, deze staat nu zeker ook in mijn Top 3! :D

Ik heb nog een vraagje, ik heb namelijk nog een pot RPM staan maar over 2 weken begint mijn Cut. Is het de moeite waard om deze RPM te blijven gebruiken in de Cut of kan ik beter wachten tot mijn Bulk weer begint?

Ik heb ook laatste een potje Lipo 6 Black besteld die ik ga gebruiken wanneer ik onder de *13% zit, is het het geld waard om de RPM tot die tijd te gebruiken of kan ik beter 1 van deze 3 daarvoor bestellen:

1) Energize
2) L-Carnitine
3) Cafeine

Ik doe overigens mijn Krachttraining van 19:00 - 20:00 en dan mijn Cardio van 20:00 - 20:40 (beste supplement tijd inname)?

Bedankt! :)

Heeft iemand hier endo stim wel is geprobeerd en kan iemand er iets zinnigs over zeggen? Is het echt zo'n product als wat beschreven wordt of hebben ze een goede tekstschrijver in dienst?

Bestelling geplaatst om 3 minuten over 4, hoop dat jullie em nog meepakken voor morgen want ik ben door mijn voorraad heen! (A)

Was ook door de voorraad heen, maar nu net op tijd weer 5KG Whey Isolaat en Dextrojuice Pro voor het eerst :D Goede service, en handige grip pads erbij gekregen :thumbup:

René, twee korte en voor jou (denk ik) simpele vragen.

Op de website staat bij de voedingswaarde van de Citrulline malaat 'Energie per 100 gram: 400 Kcal', maar op de verpakking staat dat het per 100 gram 100 Kcal bevat. ;) Lijkt me dat het een foutje op de verpakking is. Is die al eerder ontdekt?

Tweede vraag. Een eeuwenlange discussie over whey in de magnetron die je op vrijwel elk BB forum tegenkomt. Dat eiwitten denatureren onder hoge temperaturen is duidelijk. Dat is bewezen, punt uit. Maar er zijn ook mensen beweren dat de eiwitten zodanig 'beschadigen' dat ze niet meer bruikbaar zijn voor je lichaam. Nou ben ik zelf aan het experimenteren met het maken van maaltijdrepen, en whey delicious zou gewoon een brilliante smaakmaker zijn. Kortom: gaan de eiwitten zodanig kapot dat ze niet meer 'bruikbaar' zijn, of blijft het bij denatureren (want dat zou in een maaltijdreep toch niet uitmaken).

Bij mijn bestelling 96343 ontbrak 1 pot VPX Sports, Stealth, 2275 gram (Chocolade), aantal:1 , komt die nog achter gestuurd of is die niet meer voorradig ?

Heb geen info gekregen waarom hij er niet bij was ??

Graag een antwoord gewenst

Bevat maar 19gr eiwit per 100gr en er zit dextrose in zoals je ziet bij de ingredienten.

Wat denk je hier dan van?

Hoeveelheid per aanbevolen dosering:

Calorieën: 625

Totaal koolhydraten: 126 gram
Totaal Proteine: 25 gram
Totaal vet: 2 gram

Vitamin C 30 mg
Vitamin D 100 I.U.
Vitamin E 15 I.U.
Thiamin 5 mg
Riboflavin 2.5 mg
Niacin 25 mg
Vitamin B6 2.5 mg
Folic Acid 200 mcg
Vitamin B12 10 mcg
Biotin 150 mcg
Pantothenic Acid 50 mg
Calcium 365 mg
Iron 3 mg
Phosphorus 175 mg
Iodine 38 mcg
Magnesium 93 mg
Zinc 15 mg
Selenium 100 mcg
Copper 1 mg
Manganese 5 mg
Chromium 300 mcg
Molybdenum 75 mcg
Sodium 300 mg
Potassium 615 mg
Choline 125 mg
Inositol 125 mg
PABA 2.5 mg
Creatine Monohydrate 500 mg
L-Glutamine 250 mg

Overige ingredienten: Complex Carbohydrates, Proprietary Protein Blend (Whey Protein Concentrate, Calcium Caseinate, Egg Albumen, L-Glutamine), Artificial Flavor, Serious Mass Vitamin & Mineral Blend (Potassium Phosphate, Choline Bitartrate, Magnesium Aspartate, Beta Carotene, Inositol, d-Calcium Pantothenate, Zinc Citrate, Ascorbic Acid, Boron Amino Acid Chelate, Niacinamide, Manganese Glycinate, Kelp, d-alpha Tocopherol Succinate, Ferrous Fumarate, Copper Gluconate, Thiamin Mononitrate, Riboflavin, Pyridoxine Hydrochloride, Para-Aminobenzoic Acid, Chromium Picolinate, Selenium Glycinate, Molybdenum Glycinate, Vitamin D3, Folic Acid, Biotin, Cyanocobalamin), Medium Chain Triglycerides, Creatine Monohydrate, Acesulfame Potassium. (Vanilla shown. Slight variations may occur among flavors.)

Ga voor een weightgainer van een van de boardsponsors, CCG van XXL Nutrition en rice & protein van bodylab zijn twee zeer goede keuzes.

René, twee korte en voor jou (denk ik) simpele vragen.

Op de website staat bij de voedingswaarde van de Citrulline malaat 'Energie per 100 gram: 400 Kcal', maar op de verpakking staat dat het per 100 gram 100 Kcal bevat. ;) Lijkt me dat het een foutje op de verpakking is. Is die al eerder ontdekt?

Tweede vraag. Een eeuwenlange discussie over whey in de magnetron die je op vrijwel elk BB forum tegenkomt. Dat eiwitten denatureren onder hoge temperaturen is duidelijk. Dat is bewezen, punt uit. Maar er zijn ook mensen beweren dat de eiwitten zodanig 'beschadigen' dat ze niet meer bruikbaar zijn voor je lichaam. Nou ben ik zelf aan het experimenteren met het maken van maaltijdrepen, en whey delicious zou gewoon een brilliante smaakmaker zijn. Kortom: gaan de eiwitten zodanig kapot dat ze niet meer 'bruikbaar' zijn, of blijft het bij denatureren (want dat zou in een maaltijdreep toch niet uitmaken).
Ik heb deze vraag maar dan over de vriezer. Als je ze invriest gaat er dan iets verloren van de proteïnen in de whey?

Je darmwand laat geen eiwitten door. Je eiwitten worden dus eerst afgebroken tot korte ketens of losse aminozuren.
Dus eiwit gedenatureerd of in stukken maakt niet uit. Je lichaam heeft essentiële aminozuren nodig.

Rene,

Ik heb vandaag de Recovery Formula ontvangen.

Nu doe ik een uur van te voren de Whey Delicious 40gr, 20 min van te voren de Recovery 6,5 gr, na de training direct Recovery 13 gr. en 20 min daarna Whey 20 gr.

Nu heb ik nog een sample van Unleash V3, wanneer moet ik deze opdrinken?

En er staat op de recovery op dat je voor training 1 maatschep moet drinken en na de training 2 maatscheppen met 0,5 L water, hoeveel water moet ik bij die 1 maatschep doen dan, ook 0,5L?

En de Kcal waarde is 400Kcal, moet ik die ook echt aanpassen aan mijn voedingsschema, want 400 is wel veel en ik laat liever niet eten weg, want ik zit in de cut, ik weet niet hoe ik dit moet regelen?

Alvast bedank en een top service! :)

Laatst bewerkt:
Rene,

Ik heb vandaag de Recovery Formula ontvangen.

Nu doe ik een uur van te voren de Whey Delicious 40gr, 20 min van te voren de Recovery 6,5 gr, na de training direct Recovery 13 gr. en 20 min daarna Whey 20 gr.

Nu heb ik nog een sample van Unleash V3, wanneer moet ik deze opdrinken?

En er staat op de recovery op dat je voor training 1 maatschep moet drinken en na de training 2 maatscheppen met 500 ML water, hoeveel water moet ik bij die 1 maatschep doen dan, ook 500 ML?

Alvast bedank en een top service! :)
Wat een vraag... ga je van water neervallen denk je? Ik zou in ieder geval geen 5 liter nemen.

mn vriendin vond de doos een beetje groot :S haha
bedankt voor de snelle levering ;)

Terug
Naar boven