- Waardering
- 4.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tnx! 3 dagen op bed vind ik al zwaar balen. Laat staan 1,5 week. maar ja, je doet er helaas niets aan.

Rene nog beterschap.
Even een vraagje>
Welke fatburner kan ik het beste gebruiken om vet rond de lovehandles en buik vooral veel weg te krijgen?
Lipo 6x of de Fat burn stack extreme.
Alvast bedankt.
Een goed dieet (icm kt en cardio). Fatburners pakken niet 'specifieke zones' aan. Een fatburner ondersteunt. En te lezen aan hoeveel vet je heb (veel) heb je waarschijnlijk een hoog vet% waarbij een fatburner helemaal niet nodig is. Koop dan aminozuren om tijdens je kt en cardio te gebruiken.
Dat 1ste heb ik al.
Maarre, welke aminozuren raad je aan dan?
Dat 1ste heb ik al.
Maarre, welke aminozuren raad je aan dan?
BCAA Recovery Formula of inderdaad PeptoPro.
EAS zijn losse aminozuren, die theoretisch gezien afgebroken kunnen worden tot glucose (mits de nood aan glucose in je lichaam hoog genoeg is). Di- en tripeptiden (gebonden aminozuren) zoals BCAA recovery formula, of BCAA powder/carbs of PeptoPro kan je lichaam vrijwel niet afbreken tot glucose. En aangezien je lichaam zich in de cut in een negatieve energiebalans bevindt, kun je dus beter BCAAs / BCAA recovery formula, of PeptoPro kiezen.
Zit in de cut, maar waarom zou die Fat burner niet perse werken dan?
Zit in de cut, maar waarom zou die Fat burner niet perse werken dan?
Als cafeine een fatburner was, dan was koffie dat ook. Ze geven voornamelijk energie dus, wat in de cut een fijne bijkomstigheid kan zijn. Verder moet je niet verwachten dat supplementen je vetverbranding aanzienlijk stimuleren. Tenzij je in België woont en je bij de apotheek efedrine kan halen.Citrulline malaat is dan inderdaad waarschijnlijk een foutje op het label. was nog niet eerder bekend.René, twee korte en voor jou (denk ik) simpele vragen.
Op de website staat bij de voedingswaarde van de Citrulline malaat 'Energie per 100 gram: 400 Kcal', maar op de verpakking staat dat het per 100 gram 100 Kcal bevat.Lijkt me dat het een foutje op de verpakking is. Is die al eerder ontdekt?
Tweede vraag. Een eeuwenlange discussie over whey in de magnetron die je op vrijwel elk BB forum tegenkomt. Dat eiwitten denatureren onder hoge temperaturen is duidelijk. Dat is bewezen, punt uit. Maar er zijn ook mensen beweren dat de eiwitten zodanig 'beschadigen' dat ze niet meer bruikbaar zijn voor je lichaam. Nou ben ik zelf aan het experimenteren met het maken van maaltijdrepen, en whey delicious zou gewoon een brilliante smaakmaker zijn. Kortom: gaan de eiwitten zodanig kapot dat ze niet meer 'bruikbaar' zijn, of blijft het bij denatureren (want dat zou in een maaltijdreep toch niet uitmaken).
Grippads verkopen we los, maar het minimum bestelbedrag is bij ons inderdaad 15 euro.verkopen jullie die grip pads ook los gewoon of moet ik voor minimaal 15 euro bestellen..?
Komt als het goed is deze week weer binnen!Wanneer zou purple wraath terug binnen komen..
zou graag nog wat bestellen en dit zou ik nog aan het lijstje willen toevoegen
Zijn ze de shakebeker vergeten te sturen?Yo, net men bestelling weer ontvangen lekker vroeg zoals altijd..
Wel spijtig datk geen extra shakebeker heb gekregen had namelijk vorige x iets in geshaked en die smaak/geur is blijven inhangen
Spijtig dat ik geen extra sample van een pre workout heb mrja
Grtzz
Ik denk dat het door het hoge bedrag komt en het vreemde rekeningnummer. Bel even naar de zaak (0492 nummer) of mail even naar orders@xxlnutrition.nlRené, vraagje ?
Ik had vrijdag een bestelling gedaan.. En ik krijg het altijd de volgende dag..
Maar deze keer dus niet dus ik denk dat er misschien iets mis is gegaan...!
Heb deze keer wel een ander rekening nummer gebruikt..! mis dat het daardoor komt..?
Of het kan zijn dat het een flinke bestelling is..!
Zou je even willen kijken ? : 97866
bedankt

Jep..
En had vorige x een leeg doosje van een of andere sample meegekregen had het toen vermeld maar ben het zelf vergeten te zetten in de opmerkingen
En voor extra pre workout sample had je men reactie te laat gelezen waarschijnlijk..
Wel bedankt voor de sporttas btw.. kan ik weer lekker gaan paraderen met jullie logo
En heeft xxl eigenlijk atleten in België ?