MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Geen nieuwe weekaanbieding??

Is BSN-true mass en 'vrij goed' ontbijt ? Heb smorges vaak weinig tijd om havermout te eten. Rest van de dag is geen probleem om me lekker strak aan men eetschema te houden.

Is BSN-true mass en 'vrij goed' ontbijt ? Heb smorges vaak weinig tijd om havermout te eten. Rest van de dag is geen probleem om me lekker strak aan men eetschema te houden.

Prima. Waarom die trouwens en geen Complex Carb Gainer (bijvoorbeeld) ?

Réne, heb zonet een nieuwe bestelling geplaats met bestelnummer 97788
Nou ben ik trg voor de oude vertrouwde no xplode gegaan onder andere maar ik had de vraag of je nog een extra sample van een pre workout zou kunnen meesturen?
Heb sample van unleash v3 aangevinkt nou wil ik deze nog 1x testen en als deze zo nogeens zo goed werkt zal ik deze volgende x bestellen maar ik had graag nog een andere pre workout getest als dit mogelijk is.. :)
En heb btw bij opmerkingen erbij gezet over mijn sporttas ( zoals je me had gezegd )

Groeten ( en hoop dat er nu geen problemen zijn want heb direkt betaald heb het niet laten openstaan haha :D heb wel geen pakket tracking email gekregen maar dit zal ik waarschijnlijk pas morgen krijgen als dit verzonden word ? )

Réne, heb zonet een nieuwe bestelling geplaats met bestelnummer 97788
Nou ben ik trg voor de oude vertrouwde no xplode gegaan onder andere maar ik had de vraag of je nog een extra sample van een pre workout zou kunnen meesturen?
Zet zoiets volgende keer ook in het opmerkingen veld ;)
Dikke kans dat dit gelezen wordt op het moment dat je pakketje al weg is.

Ik zou er niet op rekenen ;)
En tot hoever het gaat: kwestie van uitproberen :P

Goed idee haha :D
En spijtig want heb nogmaar net tijdje geleden pre workout ontdekt en ben al lekker gegaan op no xplode en noxpump al vond ik noxpump niet beter dan no xplode.. Heb bij vorige bestelling sample unleash gekregen maar nou wou ik deze nogmaals testen en een andere om te zien of ik er wel op reageer voor ik me een hele pot aanschaf :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.152
Wat een drama hier :(

2 dagen op bed gelegen met een virus. Degene die normaal de weekaanbiedingen enz maakt ligt ook ziek thuis. gaat lekker dus :(

Vandaag weer iets beter en weer rustig aan begonnen met werken.

Tnx!

Meteen maar even een paar weekaanbiedingen gemaakt. 2 dagen te laat, maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen :D

Hehe dat is waar.. Had nog net een oude weekaanbieding meegepikt :D
Heb btw weer zo geen tracking email gekregen dus veronderstel dat me pakket nog niet verzonden is?
En is het mogelijk zoals ik in men vorige post had gevraagd nog een extra sample van pre workout zoals maximize fzo in te steken, wou hem bestellen maar stond uitverkocht en nu nietmeer :D
en wil zien of deze werkt of niet bij me, als sample van unleash v3 net zo lekker was als vorige x ga ik me deze gewoon volgende x aanschaffen

Laatst bewerkt door een moderator:
Tnx!

Meteen maar even een paar weekaanbiedingen gemaakt. 2 dagen te laat, maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen :D
:fuu::fuu::fuu::fuu:
Nu zet ie eventjes maximize v2 in aanbieding haha xD
By the way: Er zat geen strik rond men pakketje :( dacht dat je er iets mooi van ging maken :D Maximize v2 werd nog nagestuurd :p

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

:fuu::fuu::fuu::fuu:
Nu zet ie eventjes maximize v2 in aanbieding haha xD
By the way: Er zat geen strik rond men pakketje :( dacht dat je er iets mooi van ging maken :D Maximize v2 werd nog nagestuurd :p
Correctie: word nog nagestuurd :D

Wat een drama hier :(

2 dagen op bed gelegen met een virus. Degene die normaal de weekaanbiedingen enz maakt ligt ook ziek thuis. gaat lekker dus :(

Vandaag weer iets beter en weer rustig aan begonnen met werken.

Toch mooi dat je als goedmaker voor het lange wachten de Maximize in de aanbieding hebt gegooid!

is bij bodyenfit ook ;)

Oh, die Superpump MAX is trouwens best prima spul! Lost alleen niet zo lekker op, maar ja: daar kun jij dan ook niks aan doen ;) Ben erg tevreden!

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ----------

Daar kijk ik nooit.

Ik dacht al! Waar blijft die weekaanbiedig..ik wil gaan bestellen! ;)
Maar ben blij dat het weer wat beter met je gaat. Griep heerst. Ik heb ook 1,5 week op bed gelegen met 40graden koorts (3 dagen) en 3 kg verloren..
Dus nu weer langzaam aan opbouwen. Succes met het herstel.

Terug
Naar boven