XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.001
Even een stomme vraag - ik wil nu voor het eerst burn-it liquid gebruiken, maar hoe meet ik 15ml af is dit ongeveer een dopje vol of thee- of eetlepel ofzo?

Ja dat is een hele goede vraag... ik heb een keer een dopje opgemeten maar weet het niet meer.. Weet iemand anders het mss hier?

Ik gebruikte er een klein maatbekertje voor. Het is bijna een klein borrelglaasje (shotglaasje) vol.

rene

L-Tryptofaan staat bij "nieuwe producten" en is ook meteen een XXL toppertje ???

Even een stomme vraag - ik wil nu voor het eerst burn-it liquid gebruiken, maar hoe meet ik 15ml af is dit ongeveer een dopje vol of thee- of eetlepel ofzo?

Heb je geen spuit in huis of zo?
Kan je in ieder geval vrij verkrijgen in de apotheek en handig om in huis te hebben.

hey rene ik za je foto vanmorgen damn ik ben aardig verschoten :D zo had ik me jou niet voorgesteld :p huge mofo :D

nu even on topic, ik ben van plan in de toekomst eens X-targo te gaan gebruiken ipv dextrose, en die megagrow zou ik nu ook graag nog eens bestellen.

het zijn 2 producten die je direct na de training moet nemen, gaan deze samen of zou ik beter met die X-targo een gewone creatine pakken zoals nitrocrea of kre-alkalyn of zoiets?

Heb je geen spuit in huis of zo?
Kan je in ieder geval vrij verkrijgen in de apotheek en handig om in huis te hebben.

Nee heb ik helaas niet was nu idd wel handig geweest.

Ik heb wel een maatbeker die gaat tot 250ml maar ik vrees als ik het hierin meet dat er meer aan de beker van die 15ml blijft plakken dan er in het glas gaat.

hey rene ik za je foto vanmorgen damn ik ben aardig verschoten :D zo had ik me jou niet voorgesteld :p huge mofo :D

nu even on topic, ik ben van plan in de toekomst eens X-targo te gaan gebruiken ipv dextrose, en die megagrow zou ik nu ook graag nog eens bestellen.

het zijn 2 producten die je direct na de training moet nemen, gaan deze samen of zou ik beter met die X-targo een gewone creatine pakken zoals nitrocrea of kre-alkalyn of zoiets?

grappig dat je hier over begint, wil die binnenkort ook bestellen. Vroeg me af, hoe je die t best in kunt nemen. Kan m meteen na de training nemen, maar kan t ook gewoon tijdens mn training drinken, mieter ik t gewoon in mn bidon, dan kan ik na mn training mn gewone dextro/whey shake nemen. Of kan ik gewoon de megagrow door diezelfde shake heen mixen?

en waar is btw rene's picca te bewonderen dan..?

Ja ik had hem me ook iets anders voorgesteld :D

[Link niet meer beschikbaar]

• #2.010

Ja kan samen maar neem je gewoon wat minder xtrago omdat er al wat dextro in mega grow zit. zo zou ik het doen.

• #2.011
grappig dat je hier over begint, wil die binnenkort ook bestellen. Vroeg me af, hoe je die t best in kunt nemen. Kan m meteen na de training nemen, maar kan t ook gewoon tijdens mn training drinken, mieter ik t gewoon in mn bidon, dan kan ik na mn training mn gewone dextro/whey shake nemen. Of kan ik gewoon de megagrow door diezelfde shake heen mixen?

en waar is btw rene's picca te bewonderen dan..?

Je kan het tijdens de training nemen.. maar ik neem het altijd erna. direct na de training in de lookerroom :wl:

Waar is die foto van Rene wel te zien dan?

O en ik maar denken dat het deze was:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #2.018
begrijp dat dit ultimate verkoop stimulatie is, maar is dit écht enkel met supplementen gedaan..?
Zowiezo, wat je dr ook voor hebt gedaan, super resultaat..!

Heeft niets te maken met verkoopstimulatie. Ik had deze pic in het wedstrijdgedeelte gepost omdat iemand er om vroeg. En nu verplaatst de vraag zich naar hier. Ik heb nooit foto's van mezelf neergezet ten doel xxl te promoten..

Heeft niets te maken met verkoopstimulatie. Ik had deze pic in het wedstrijdgedeelte gepost omdat iemand er om vroeg. En nu verplaatst de vraag zich naar hier. Ik heb nooit foto's van mezelf neergezet ten doel xxl te promoten..

oh nee, dat beweer ik ook echt niet, bedoelde alleen dat het natuurlijk wel lovend zou zijn wanneer dit enkel met behulp van supplementen behaald zou zijn (wat ik me moeilijk kan voorstellen)
je hebt daarnaast hier ook nog niet beweerd dat dit enkel door supps is, maar dacht ooit s ergens te hebben gelezen dat je
nog nooit as had gebruikt.

• #2.020
oh nee, dat beweer ik ook echt niet, bedoelde alleen dat het natuurlijk wel lovend zou zijn wanneer dit enkel met behulp van supplementen behaald zou zijn (wat ik me moeilijk kan voorstellen)

Laten we het ermaar ophouden dan ik al 15jaar train ;)

Terug
Naar boven