XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Jammer, maar helaas vandaag m'n shizzle nog niet binnen, géén 24h levering voor mij dus, maar 48h levering naar België zou al héél mooi zijn, morgen zal die shizzle hier wel zijn;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.024
Jammer, maar helaas vandaag m'n shizzle nog niet binnen, géén 24h levering voor mij dus, maar 48h levering naar België zou al héél mooi zijn, morgen zal die shizzle hier wel zijn;)

Naar Belgie is toch wat raar. Ene keer is het er binnen 24uur en soms is en pakket 3 dagen onderweg. Hoe dat kan ???

Ik hoop ze morgen toch binnen te hebben !:meal:
Jullie hadden me gemaild dat het gisteren de deur uitging dus :)

Vandaag de ZMA binnengekregen, maandagnacht geld overgeschreven dus valt nog mee van verzendingstijd ;)
Vanavond direct eens uittesten!

Zit nu al bijna een uur zonder eten :eek: :D

• #2.028
Vandaag de ZMA binnengekregen, maandagnacht geld overgeschreven dus valt nog mee van verzendingstijd ;)

Dinsdag op onze rekening
Dinsdag pakket verzonden
Woensdag afgeleverd in Belgie..

Zo hoort het :D

ik gebruik Kre Alkalyn 1500 zeer tevreden echt goed spul gewoon na 1 week met ik al wat!!

meer kracht en echt elke dag spierpijn haha top dus

nu heb ik gelijk eiwitten besteld daar:D

Laat weten hoe het ging he!

wat ik even niet snap..je moet het niet innemen icm calcium houdende voeding ofzo..maar dan kan je je kwark savonds ook wel vergeten ofniet?

Laat weten hoe het ging he!

wat ik even niet snap..je moet het niet innemen icm calcium houdende voeding ofzo..maar dan kan je je kwark savonds ook wel vergeten ofniet?

Eerst 45 tot 60min voor het slapen je ZMA en dan na 45 min je kwark of casseine shakie en naar je nest!!!!
Calcium schijnt namelijk de opname van ZMA te belemmeren.

Eerst 45 tot 60min voor het slapen je ZMA en dan na 45 min je kwark of casseine shakie en naar je nest!!!!
Calcium schijnt namelijk de opname van ZMA te belemmeren.

belemmeren of vertragen? Aangezien ik vaak pas om 12 uur ga slapen, en al veel eerder "honger" heb dan dat :P lijkt het me niet zo erg toch?

belemmeren of vertragen? Aangezien ik vaak pas om 12 uur ga slapen, en al veel eerder "honger" heb dan dat :P lijkt het me niet zo erg toch?

Calcium houdt de werking van zink echt tegen dus je geeft infeite de zink 45 min 'voorsprong' zodat de calcium (in mijn geval kwark) niet tegenwerkt ;)

afhalen mogelijk?

Is afhaling ook mogelijk?
aangezien ik mij in de buurt ga bevinden van hun vestiging, wou ik weten of afhalen dus ook mogelijk was...

groeten

• #2.035
Is afhaling ook mogelijk?
aangezien ik mij in de buurt ga bevinden van hun vestiging, wou ik weten of afhalen dus ook mogelijk was...

groeten

Ja kan wel hoor.. maar dan moet je even bellen van te voren wanneer je komt, dan leggen we alles klaar. Afhalen is aan het huisadres meestal.

We zijn nog steeds aan het denken om een shop te openen in Helmond. Maar dat zijn nog hersenspinsels. Maar zou in 2008 zomaar van kunnen komen.

René

In welk stad is de afhaling mogelijk dan?

greetz

Terug
Naar boven