MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Nee dat is ook geen optie... En administratief heb ik er ook niet echt trek in als ik eerlijk ben. Dan zitten we heel de dag te mailen ;)

Met vooruitbetaling per bank heb je 9 van de 10x je bestelling binnen 48uur in huis.

ok zover had ik niet gedacht :D ik dacht dat je dat ook automatish kon doen ofzo met de technologie van tegenwoordig :p

was maar een voorstel ook je weet dat ik ht goed bedoel :D

Ik en een maatje gaan morgen ook bestellen op XXL, ik ga die complex carb shit nemen, maar zou nog iets willen. Die L-tryptofaan lijkt me wel nice, iemand ervaring mee? Whey moet nog toekomen van ergens anders:p, dus dat heb ik niet nodig. Die MegaGrow lijkt me wel te pruimen en DextroJuice ook, hoewel dit geen gigantisch verschil met gewone dextrose zal maken denk ik. Iemand tips, liefst van het merk XXL, ik wil dat spul eens proberen:p.

Ik en een maatje gaan morgen ook bestellen op XXL, ik ga die complex carb shit nemen, maar zou nog iets willen. Die L-tryptofaan lijkt me wel nice, iemand ervaring mee? Whey moet nog toekomen van ergens anders:p, dus dat heb ik niet nodig. Die MegaGrow lijkt me wel te pruimen en DextroJuice ook, hoewel dit geen gigantisch verschil met gewone dextrose zal maken denk ik. Iemand tips, liefst van het merk XXL, ik wil dat spul eens proberen:p.

Megagrow is echt een aanrader heeft mij een tijd terug goed vooruit
geholpen en ook de smaak is lekker, kers heb ik het dan over.

DextroJuice vond ik zelf heel erg zoet, dan neem ik liever gewone dextrose,
maar goed smaken verschillen ;)

Megagrow is echt een aanrader heeft mij een tijd terug goed vooruit
geholpen en ook de smaak is lekker, kers heb ik het dan over.

DextroJuice vond ik zelf heel erg zoet, dan neem ik liever gewone dextrose,
maar goed smaken verschillen ;)

xtargo all the way ;)

Vandaag de bestelling binnen. Super! iedere keer als ik bestel heb ik een werkdag later de spullen binnen. :cool:

Megagrow is een super supplement. Heb het nu 4x gebruikt en ga binnenkort weer bestellen :wl:

Gewoon CHOCO pakken ouwe, heb je gelijk een nieuwe verslaving erbij!!

Choco vind ik idd wel de beste smaak, maar op een gegeven moment ben je alles beu.

Ik bestel altijd per 10 kg en heb de cocos van XXL nog niet geprobeerd omdat ik net m'n voorraad aangevuld had voordat die cocos in het assortiment kwam. Maar over het algemeen is cocos in melk een lekkernij :lick:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.974
Choco vind ik idd wel de beste smaak, maar op een gegeven moment ben je alles beu.

Ik bestel altijd per 10 kg en heb de cocos van XXL nog niet geprobeerd omdat ik net m'n voorraad aangevuld had voordat die cocos in het assortiment kwam. Maar over het algemeen is cocos in melk een lekkernij :lick:

ooo maar dan heb je er niets aan.. we hebben alleen een aantal pro88 in 750gram verpakking .

De vanile Whey is verukkelijk!!!!!!!!!!!!

Terug
Naar boven