MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.061
Zo mijn supplementen zijn ook binnen :D

Nog even een vraagje, ik heb een potje met taurine caps besteld en een pot megagrow
er staat op de site bij de taurine caps 1-2 per dag innemen waarvan 1, 1 uur voor de training.
Omdat ik ook megagrow gebruik na de training neem ik aan dat die ene cap voor de training in
combinatie met de megagrow voldoende is per dag?

Alvast bedankt!

ja helemaal goed.

Laat weten hoe het ging he!

wat ik even niet snap..je moet het niet innemen icm calcium houdende voeding ofzo..maar dan kan je je kwark savonds ook wel vergeten ofniet?

Eerst 45 tot 60min voor het slapen je ZMA en dan na 45 min je kwark of casseine shakie en naar je nest!!!!
Calcium schijnt namelijk de opname van ZMA te belemmeren.

Calcium houdt de werking van zink echt tegen dus je geeft infeite de zink 45 min 'voorsprong' zodat de calcium (in mijn geval kwark) niet tegenwerkt ;)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/calcium-beperkt-opname-zink-nauwelijks-74959/

als ik morgen betaal heb ik het dan zaterdag? Wil namelijk die complex carb gainer :D
zit nu op een plek waar ik geen betalingsmogelijkheid heb

• #2.064
done...ben je de laatste tijd wel aan het supporten he;)

is kijken hoever ik met 5kg kom. Moest wel bestellen vandaag want wil maandag met strikt eten beginnen en tevens ook weer keihard gaan trainen. Denk dat ik dan nog 1 week wacht met no-explode en cell mass zodat mn voedingsschema er goed in zit.

Kick some ass dude !!:D

:wl::wl::lifter:

was het zeer zeker van plan..thnx.heb voor de vakantie geen plannen dus gewoon lekker doortrainen :D

Laatst bewerkt:
Wat is de gemiddelde leveringstermijn naar België !?
Heb dinsdag mail terug gehad van jullie dat het dan op de post ging.
Nog niks ontvangen ! Vindk raar !
Levert DPD vooral in voormiddag !? Of ook in namiddag !?

• #2.071
Wat is de gemiddelde leveringstermijn naar België !?
Heb dinsdag mail terug gehad van jullie dat het dan op de post ging.
Nog niks ontvangen ! Vindk raar !
Levert DPD vooral in voormiddag !? Of ook in namiddag !?

Ja we hebben via mail contact gehad... Volgens DPD hebben ze gisteren een afleverpoging gedaan... Maar was je er niet... We gaan het adres wel even checken. En wanneer DPD leverd hangt denk ik af waar je je bevind in hun route.

René

betaling al binnen rene? dan ik heb alles binnen voor volgende week :D

ok :D naja ik geloof het wel hoor:) normaal ook altijd snel. En het was via eenmalige machtiging dus ach

Bestelling binnen !!
Ze hadden het zogezegd gisteren aangeboden (m'n pakket), maar was héle dag thuis (studeren), en niks gehoord, vandaag alweer héle dag thuis !! En ik wilde weggaan daarnet, en vond een pakket voor mijn deur... !!!:rolleyes:
Is dit eigenlijk wel volgens de regels !? Ik heb dus niks afgetekend ofzo...
Bestelling is binnen, en dat is belangrijkste !

och dat had ik laatst met een nederlandse pakketdienst ook. Was ook heel de dag thuis geweest (ziek) beweerden ze dat er een kaart in de bus lag en dat er iemand langs was geweest. Pure luiheid ???

Vindk allesinds maar héél raar !! En eigenlijk niet kunnen van die pakketdiensten !! Jullie (XXL) betaald wss wel genoeg, dus waarom zo een slechte service van DPD !?

Vindk allesinds maar héél raar !! En eigenlijk niet kunnen van die pakketdiensten !! Jullie (XXL) betaald wss wel genoeg, dus waarom zo een slechte service van DPD !?
omdat dat soort bedrijven met allemaal goedkope ongeschoolde werkkrachten werkt en dit soort bedrijven bij regel vaak slecht georganiseerd is geweest.

heb zelf ook bij een pakjesbedrijf gewerkt een slechtere organisatie kan bijna niet.

omdat dat soort bedrijven met allemaal goedkope ongeschoolde werkkrachten werkt en dit soort bedrijven bij regel vaak slecht georganiseerd is geweest.

heb zelf ook bij een pakjesbedrijf gewerkt een slechtere organisatie kan bijna niet.

Echt schandalig !!
Als ik nu beu zou willen doen (ga ik niet doen), dan gebaar ik alsof ik mijn pakket niet heb ontvangen. Jullie (XXL) & de pakketjesdienst heeft NIKS van bewijs dat het is afgeleverd bij mij thuis, dat IK het ontvangen heb !
Bij taxipost MOET ik aftekenen hoor, dan hebben ze bewijs dat ik het ontvangen heb !

Terug
Naar boven