Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bij een bestelling van €25,00 of meer kun je een gratis sample uitkiezen, maar als je in de opmerkingen lief vraagt om een Unleash sample krijg je die ook wel mee. :)
ja maar heb nog niet gekocht bij xxl en zou graag keer de pre work out proberen verstade en als die echt zo goed is dan zou ik die miss constant kopen

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.062
Hoppa, de lekkerste whey tijdelijk 10 euro(!) goedkoper!!! Only @ XXLnutrition! :)
:thumbs:
Whey Delicious Sample Pack is ook weer per direct leverbaar!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ben van plan om de Whey Isolaat weer te gaan bestellen, iemand die me kan vertellen welke smaak aan te raden is? Heb nu een aantal keren aardbei gehad, zit te twijfelen tussen cookies & cream en chocolade. Is de chocoladesmaak nog redelijk fris of neigt het meer naar echte chocomel? Gaat mij er namelijk om dat het nog wel een beetje fris weg te drinken is, niet een te zware smaak ;)
dan kan je beter zon fruit smaak nemen
Dan kan je inderdaad beter een fruitsmaak nemen!

ik ben opzoek naar een goede pre workout heb Unleash! v3 gezien van jullie kan ik daar soms staaltjes van krijgen of zo ??
Bij een bestelling van €25,00 of meer kun je een gratis sample uitkiezen, maar als je in de opmerkingen lief vraagt om een Unleash sample krijg je die ook wel mee. :)
Zo is het! :D

Hier trouwens een overzicht van de pre workout boosters die wij het beste vinden!

René, heb je nog gekeken naar de maatscheppen van Glutamine Peptiden Matrix?

Waarom zijn de pannenkoeken op :mad:

• #21.066
Laatst had ik de sample pack van Whey Perfection mee op vakantie, alle smaken zijn echt enorm lekker.

Veel lekkerder dan de whey van B&F vind ik.

Alleen jammer dat Whey Delicious whey voornamelijk concentraat is, waar niet isolaat? Komt dat nog?

Want tot nu toe heeft Powersupplements de lekkerste Whey Isolaat vind ik....

• #21.069
Laatst had ik de sample pack van Whey Perfection mee op vakantie, alle smaken zijn echt enorm lekker.

Veel lekkerder dan de whey van B&F vind ik.

Alleen jammer dat Whey Delicious whey voornamelijk concentraat is, waar niet isolaat? Komt dat nog?

Want tot nu toe heeft Powersupplements de lekkerste Whey Isolaat vind ik....

Whey Delicious bevat juist een hoog gehalte isolaat, zeker in vergelijking met andere merken. Whey Delicious koop je voornamelijk voor de smaak. We hebben ook een 100% whey isolaat, dat is dan misschien meer iets voor jou.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jul 2011 om 15:30 ----------

Whey Protein Instant gaat ons assortiment verlaten en is nu extra voordelig in de uitverkoop!

Goed te spreken over appeltaartsmaak Rene! Heb even wat gratis reclame gemaakt @local gym :D:D

rene, waarom check je inbox niet haha!

Wanneer komen de Straps weer?
En wat kan ik beter gebruiken voor betere grip, Strong grips of de normale.

Hey, tijdje niks gepost hier..
Ik ben in voorbereiding voor een aantal wedstrijden en dit zijn de supps die ik momenteel gebruik. (alles van XXL uiteraard;))

bulk oats
whey isolaat
night pro
bcaa
leucine
glutamine peptide
arginine

Als er vragen zijn over de timing enc. beantwoord ik ze graag.

Grt. Ray

Wat is je favoriete smaak whey isolaat en NP?
Ik vind banaan, aardbei en vanille het lekkerst. :D

• #21.074
Kijk, jij bent goed bezig! :thumbs: :D

Straps duurt nog een paar weken. Welke je fijner vindt is een persoonlijke keus..
Ik zie nergens recensies van de Strong grips en kan dus eigenlijk ook niks vooraf weten. Maar hoe werkt dat ding eigenlijk? Rol je het ook zoals straps?

Wanneer komt de nieuwe NO Xplode 2.0 eigenlijk?

Laatst bewerkt:
hoe lang duurt het nog voordat die pannekoeken binnen komen dan Rene

Hey, tijdje niks gepost hier..
Ik ben in voorbereiding voor een aantal wedstrijden en dit zijn de supps die ik momenteel gebruik. (alles van XXL uiteraard;))

bulk oats
whey isolaat
night pro
bcaa
leucine
glutamine peptide
arginine

Als er vragen zijn over de timing enc. beantwoord ik ze graag.

Grt. Ray
waarom geen peptopro

Bcaa's zijn de belangrijkste om rondom je training te nemen. Daarbij neem ik ook extra leucine en glutamine. PeptoPro is ook top rondom je training

EAS is ook top, daar zitten ook bcaa's in :) Net als in peptopro maar daar zitten alle aminozuren in

Terug
Naar boven