MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Het komt niet vaak voor, maar ik heb een vraag. :D
Mijn begeleider vertelde ooit dat een 1 maatschep PeptoPro samen met 1 maatschep Glutamine Peptiden Matrix de allerbeste combinatie was in de cut. Hoe denk jij over die combinatie? Als ik wat dieper ga cutten wil ik toch wel het allerbeste. :D Dit is dan de eerste shake 's ochtends na het opstaan.

Mijn mening: maakt geen reet uit. Misschien dat een pro er een heel klein ini mini verschilletje van merkt, maar jij als naturel bodybuilder voor 100 % niet.

Hydrolyzed casein is digested more poorly, gets burned for energy to a greater degree and gets used more by the gut than intact casein; the end result of this is that hydrolyzed casein provides LESS amino acids to skeletal muscle after ingestion than intact casein protein.
So not only is the claim that hydrolysates are better at providing aminos faster to skeletal muscle wrong, the reality is actually exactly reversed: intact casein is better for providing aminos to the muscle. I’d note that other studies have found this as well: intact protein provided MORE branched-chain amino acids into the bloodstream than a hydrolyzed form. Link

Oftewel poeders (whey of caseine) werken beter(vollediger) dan aminozuren:D

Hydrolyzed casein is digested more poorly, gets burned for energy to a greater degree and gets used more by the gut than intact casein; the end result of this is that hydrolyzed casein provides LESS amino acids to skeletal muscle after ingestion than intact casein protein.
So not only is the claim that hydrolysates are better at providing aminos faster to skeletal muscle wrong, the reality is actually exactly reversed: intact casein is better for providing aminos to the muscle. I’d note that other studies have found this as well: intact protein provided MORE branched-chain amino acids into the bloodstream than a hydrolyzed form. Link

Toch bijzonder als je kijkt naar de onderzoeken die naar PeptoPro gedaan zijn, die laten hele andere resultaten zien.

Wat raden jullie aan dan?

---------- Post added wo 6 jul 2011 at 11:46 ----------

En whey hydrolisaat dan.. ?

Niet voorverteerde eiwitten beter..... Ik heb er nog vraagtekens bij.

---------- Post added wo 6 jul 2011 at 11:58 ----------

Natuurlijk zijn er studies die dingen tegenspreken. Maar de hele bodybuilding wereld neemt al 50 jaar aminozuren en BCAAs tegen spierafbraak, en het lijkt me heel sterk dat dat allemaal onzin is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.046
Mss een idee om bussen vloeibaar eiwit te verkopen? Want ik vind het niet in de fukking supermarkt hier :s ! ;D
Hebben we in het verleden al eens naar gekeken maar is nooit iets geworden.
Volgende keer gelijk 2 halen zijn goeie!
Tnx, tot nu toe vind iedereen de Delicious Pancakes erg goed :D
Het komt niet vaak voor, maar ik heb een vraag. :D
Mijn begeleider vertelde ooit dat een 1 maatschep PeptoPro samen met 1 maatschep Glutamine Peptiden Matrix de allerbeste combinatie was in de cut. Hoe denk jij over die combinatie? Als ik wat dieper ga cutten wil ik toch wel het allerbeste. :D Dit is dan de eerste shake 's ochtends na het opstaan.
PeptoPro + glutamine peptiden is inderdaad de beste combinatie die er is. Tijdens een dieet neem ik het zelf ook meerdere malen per dag. Direct na het wakker worden, voor en na de training en tussen maaltijden door.
Vind ik juist niet. Van alle supplementen vind ik vrije aminozuren, of nog beter PeptoPro, echt het beste wat er is. Heb in de loop der jaren veel geprobeerd maar ik vind niets zo goed werken als amino's. Ik merk echt een veel sneller herstel en een veel voller fysiek.

Vind ik juist niet. Van alle supplementen vind ik vrije aminozuren, of nog beter PeptoPro, echt het beste wat er is. Heb in de loop der jaren veel geprobeerd maar ik vind niets zo goed werken als amino's. Ik merk echt een veel sneller herstel en een veel voller fysiek.

Voor de duidelijkheid ik vind dat niet maar het is in het kort de conclusie van de studie die ik quote van Jezza :).

René,

Ik gebruik nu Pepto + EAS, Green Magnitude en Jack3d

ik doe het nu zo:

30 min voor training Jack 3d
5 min voor 0.5 schep GM en Pepto
Tijdens Eas
na Pepto en GM

half uur later Whey Isolaat..

Prima zo ?

Ik gebruik nu een tijdje EAS, maar ik had die pot ervoor toch wel een tijdje staan. Is het normaal dat er klonters inzitten? Kan het slecht zijn of is dit normaal? Ik drink het tijdens mijn training. 300ml water en 4 schepjes en ik drink dat dan ongeveer gespreid over de training uit, of moet ik ze in 1x binnen kappen?

• #21.050
René,

Ik gebruik nu Pepto + EAS, Green Magnitude en Jack3d

ik doe het nu zo:

30 min voor training Jack 3d
5 min voor 0.5 schep GM en Pepto
Tijdens Eas
na Pepto en GM

half uur later Whey Isolaat..

Prima zo ?
Prima zo! Eventueel kan je direct na de training nog iets van snelle koolhydraten toevoegen (Dextro Juice of Waxy Maize).
Ik gebruik nu een tijdje EAS, maar ik had die pot ervoor toch wel een tijdje staan. Is het normaal dat er klonters inzitten? Kan het slecht zijn of is dit normaal? Ik drink het tijdens mijn training. 300ml water en 4 schepjes en ik drink dat dan ongeveer gespreid over de training uit, of moet ik ze in 1x binnen kappen?

Als de pot al een tijdje staat kunnen er inderdaad wat klontjes in komen. Zeker als er wat vocht bij is gekomen.

EAS kan je gewoon rustig gedurende de training opdrinken.

René,

Glutamine Peptiden Matrix even nagewogen, 1 maatschep is slechts 5 gram en geen 10 gram zoals aangegeven. Bij een klein verschil zou ik het niet melden, maar dit is gewoon maar de helft. :p
Misschien toch even de etiketten aanpassen?

Grtz!

kan toch raar lopen.. Bestelde vroeger altyd die pannekoeken van een of ander spaans merk bij xxl nutrition .. ineens waren ze niet meer te krijgen wegens slechte verkoop cijfers geloof ik .. En nu uitverkocht...

• #21.054
René,

Glutamine Peptiden Matrix even nagewogen, 1 maatschep is slechts 5 gram en geen 10 gram zoals aangegeven. Bij een klein verschil zou ik het niet melden, maar dit is gewoon maar de helft. :p
Misschien toch even de etiketten aanpassen?

Grtz!
Zo meteen even checken. Denk dan eerder dat ze een verkeerd maatschepje in de pot hebben gedaan :mad:
kan toch raar lopen.. Bestelde vroeger altyd die pannekoeken van een of ander spaans merk bij xxl nutrition .. ineens waren ze niet meer te krijgen wegens slechte verkoop cijfers geloof ik .. En nu uitverkocht...

Dat is een hele tijd geleden :D

Geloof me, Delicious Pancakes zijn een stuk lekkerder dan de pancakes en omeletten die we eerst in het assortiment hadden :D

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jul 2011 om 11:32 ----------

Weekaanbiedingen

Whey Delicious Summer Deal

2500 gram Appel of Limoen-Citroen van €49,95 voor €39,95!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Complex Carb Gainer

2500 gram van €34,50 voor €27,50!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Check hier alle weekaanbiedingen!

Hoppa, de lekkerste whey tijdelijk 10 euro(!) goedkoper!!! Only @ XXLnutrition! :)

Super actie!!

Ben van plan om de Whey Isolaat weer te gaan bestellen, iemand die me kan vertellen welke smaak aan te raden is? Heb nu een aantal keren aardbei gehad, zit te twijfelen tussen cookies & cream en chocolade. Is de chocoladesmaak nog redelijk fris of neigt het meer naar echte chocomel? Gaat mij er namelijk om dat het nog wel een beetje fris weg te drinken is, niet een te zware smaak ;)

ik ben opzoek naar een goede pre workout heb Unleash! v3 gezien van jullie kan ik daar soms staaltjes van krijgen of zo ??

dan kan je beter zon fruit smaak nemen

ik ben opzoek naar een goede pre workout heb Unleash! v3 gezien van jullie kan ik daar soms staaltjes van krijgen of zo ??

Bij een bestelling van €25,00 of meer kun je een gratis sample uitkiezen, maar als je in de opmerkingen lief vraagt om een Unleash sample krijg je die ook wel mee. :)

Terug
Naar boven