Cotjuh
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Had nog wat passion power shots, ooit meegekregen met een bestelling, maar als zich de gelegenheid voordeed om ze te testen dacht ik er nooit aan. Vandaag toevallig wel, en ik moet zeggen dat ik er meer van merk dan van de action strips. Had zowel een shot voor haar als voor mijzelf.
Wel grappig, eerste natuurlijke 'enhancement' supp waar we beide wat van merkten..
Niet dat ik het zou kopen, maar ik zou het wel als goodie weer meebestellen. Als is het maar voor het idee.
Smaakt ook best heftig.. Lastig uitleggen, maar wel lekker!

Het zijn rode doorzichtige potjes...Jullie hebben de doorzichtige potten jungle warfare zeker niet? Staat namelijk de rode bij de aanbiedingen.
Komt vandaag of morgen weer binnen!Rene,
Wanneer komt Low Carb Vital Drink Multivrucht terug binnen?
De samples kan je gewoon bestellen. Doosjes komen als het goed is deze week ook weer binnen!
Komt goedInmiddels heb ik een tweede order geplaatst (118110), met eenmalige machtiging. De vorige order (118064) kan worden geannuleerd.
Ik wil graag die samples z.s.m. hebben dan kan ik ze nog mee nemen op vakantie!Vandaar de 2e order.
Dat zijn inderdaad echt minimale verschillen. Je kan dus gewoon degene nemen die jij het lekkerst vindBij Whey Isolaat staat "Afhankelijk van de smaak kan de samenstelling licht afwijken'.
Lees ik natuurlijk na me bestelling.
Maar welke smaak heeft de beste samenstelling?

Meestal komt het dan wel gewoon goed. Je kan ook even je naam mailen of pmme, dan kijk ik even.Gister een bestelling gedaan. In het verleden kreeg ik daarna meteen een email met de bevestiging. Die heb ik tot nu toe niet gehad. Gaat dit verder goed komen?
TNT levert op zaterdag ook!Gisteravond kreeg ik ook meteen de bevestiging.
Wat denk je, zal de postbode m zaterdag komen afleveren of zal t maandag worden?
Pannenkoeken zijn heerlijkPannekoeken zijn echt goed xxl en ze zijn top van voedingswaarde!
Kan er wel meer dan goed van naar toilet gaan. Geen diarree maar het kost zeker geen moeite om te gaan. lol ^^
En prima voedingswaarde!! Alle boosters die geen 1,3 dimethylamylamine bevatten.Hey
Hebben jullie ook pre workout boosters die geen stoffen bevatten die in België op de dopinglijst staan?
Is helaas echt niet bekend. We dachten minimaal een maand vooruit te kunnen, maar binnen 4 dagen alles uitverkocht

Dan zou ik GM inderdaad als post gebruiken.Dag XXL,
Ik wil morgen gaan beginnen met de creatine, Green Magnitude van Controlled Labs..
Maar nu gebruik ik ook Jack3d als pre en GM moet ook voor me KT worden genomen..
Kan ik dit dan mixen?
Of moet ik GM als post gaan gebruiken.. ?
Goed om te horen!Heb gister 100 gram pannekoekenmix met 200ml melk gebruikt, waren top! Bestel binnenkort zowiezo een paar zakjes van 100 gram en misschien een pot als ze weer binnen zijn, ff kijken![]()
PP was een eenmalige actie. Ik vond ze zelf ook wel lekkerHad nog wat passion power shots, ooit meegekregen met een bestelling, maar als zich de gelegenheid voordeed om ze te testen dacht ik er nooit aan. Vandaag toevallig wel, en ik moet zeggen dat ik er meer van merk dan van de action strips. Had zowel een shot voor haar als voor mijzelf.
Wel grappig, eerste natuurlijke 'enhancement' supp waar we beide wat van merkten..
Niet dat ik het zou kopen, maar ik zou het wel als goodie weer meebestellen. Als is het maar voor het idee.
Smaakt ook best heftig.. Lastig uitleggen, maar wel lekker!

Tnx, EAS zit inderdaad een lekker smaakje aanVandaag voor het eerst essential animo stack genomen, lekker spul rene!
Pannenkoeken zijn in de maak. Hopelijk binnen 1 a 2 weken weer binnen!
Lol dan ben ik nog net op tijd geweest met pancakes bestellen =D
Volgende keer gelijk 2 halen zijn goeie!
Mss een idee om bussen vloeibaar eiwit te verkopen? Want ik vind het niet in de fukking supermarkt hier :s ! ;D
Mss een idee om bussen vloeibaar eiwit te verkopen? Want ik vind het niet in de fukking supermarkt hier :s ! ;D

Dit is dan de eerste shake 's ochtends na het opstaan.Hydrolyzed casein is digested more poorly, gets burned for energy to a greater degree and gets used more by the gut than intact casein; the end result of this is that hydrolyzed casein provides LESS amino acids to skeletal muscle after ingestion than intact casein protein.Mijn begeleider vertelde ooit dat een 1 maatschep PeptoPro samen met 1 maatschep Glutamine Peptiden Matrix de allerbeste combinatie was in de cut. Hoe denk jij over die combinatie?