XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

René,

Wat is het verschil in voedingswaarde tussen de isolaat vruchtensmaken en chocolade e.d?

Bij delicious staat ongeveer 2% eiwit, en wat koolhydraten, geldt dat ook voor isolaat en NP?

ben ik de enigste die die pannekoeken niet lekker vind ? Vind er echt een chemisch vanille smaakje aan zitten.. Komen er nog andere smaken Rene iets minder zoet ofzo..

Met water vind ik ze echt smerig. Ik drink al mn hele leven mn shakes met water was niet in me opgekomen die mix met melk te drinken. Maar sinds ik op dat idee kwam vind ik ze echt lekker nu :thumbup: Ook niet chemisch ofzo.
Doe meestal 300ml melk en 4 flinke scheppen

Met water vind ik ze echt smerig. Ik drink al mn hele leven mn shakes met water was niet in me opgekomen die mix met melk te drinken. Maar sinds ik op dat idee kwam vind ik ze echt lekker nu :thumbup: Ook niet chemisch ofzo.
Doe meestal 300ml melk en 4 flinke scheppen

Uit gemak laat je het bakken achterwege? :eek:

hey XXL, bij Lipo 6 staat '' Extra kassakorting '' maar als ik in mn winkelwagen kijk staat er helemaal geen korting aangerekend, is dit normaal. of wordt de korting later aangerekend ?

N.O xplode 2.0 nog niet voorradig? Ik zag namelijk dat deze eind van vorige week aangevuld ging worden.

Nee, ik denk dat je tot een bepaald bedrag moet uitbesteden. Waarna die kassakorting ingaat.

Klopt:

Bij XXL Nutrition krijg je op bijna alle producten extra korting! De extra korting wordt als volgt berekend:

5% extra korting bij besteding vanaf € 50,-
10% extra korting bij besteding vanaf € 100,-
15% extra korting bij besteding vanaf € 200,-

bestelnr: 125053

heb die unleash v.3 nooit als cadeau gekozen maar hoor nu zelfs in mijn gym goede verhalen dus ben benieuwd

Wanneer komen de Delicious pancakes terug?

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.194
Ik ben deze week op vakantie! Antwoorden kunnen dus iets later komen :D

hey XXL, bij Lipo 6 staat '' Extra kassakorting '' maar als ik in mn winkelwagen kijk staat er helemaal geen korting aangerekend, is dit normaal. of wordt de korting later aangerekend ?
Klik even op de kassakorting, dan zie je de uitleg.
N.O xplode 2.0 nog niet voorradig? Ik zag namelijk dat deze eind van vorige week aangevuld ging worden.
Is inmiddels weer binnen!
Wanneer komen de Delicious pancakes terug?

Alles van XXL wat uitverkocht is komt deze, of hooguit volgende week weer binnen!

Rene, die pancakes lopen volgens mij het snelst van alle producten of niet? :p

Ik neem standaart 1 extra pannenkoek mee naar de sportschool omdat iedereen wilt proeven.

Die bcaa6000 in de weekaambieding ga ik bestellen neem je dan 6pillen.in 1x? Of versprijt over de dag

Ik wist niet dat er ook eiwitrepen waren van xxl zelf :eyes:

Ben je serieus? Die dingen zijn scherp geprijsd, hoog gedoseerd en superlekker om binnen te spelen! Laat maaar komeeeee !

edit: ik weet niet wat je met je citaat wil bereiken mongooltje, maar die repen zijn al een eeuwigheid uitverkocht, dus het is niet zo logisch dat ze terug zouden komen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven