- Waardering
- 14.157
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met water vind ik ze echt smerig. Ik drink al mn hele leven mn shakes met water was niet in me opgekomen die mix met melk te drinken. Maar sinds ik op dat idee kwam vind ik ze echt lekker nuOok niet chemisch ofzo.
Doe meestal 300ml melk en 4 flinke scheppen

hey XXL, bij Lipo 6 staat '' Extra kassakorting '' maar als ik in mn winkelwagen kijk staat er helemaal geen korting aangerekend, is dit normaal. of wordt de korting later aangerekend ?
Korting als je hem in de winkel zelf kooptdaarom heeft het ook 'kassa'korting.
Nee, ik denk dat je tot een bepaald bedrag moet uitbesteden. Waarna die kassakorting ingaat.
N.O xplode 2.0 nog niet voorradig? Ik zag namelijk dat deze eind van vorige week aangevuld ging worden.
bestelnr: 125053
heb die unleash v.3 nooit als cadeau gekozen maar hoor nu zelfs in mijn gym goede verhalen dus ben benieuwd

Klik even op de kassakorting, dan zie je de uitleg.hey XXL, bij Lipo 6 staat '' Extra kassakorting '' maar als ik in mn winkelwagen kijk staat er helemaal geen korting aangerekend, is dit normaal. of wordt de korting later aangerekend ?
Is inmiddels weer binnen!N.O xplode 2.0 nog niet voorradig? Ik zag namelijk dat deze eind van vorige week aangevuld ging worden.
Alles van XXL wat uitverkocht is komt deze, of hooguit volgende week weer binnen!

Alles van XXL wat uitverkocht is komt deze, of hooguit volgende week weer binnen!
Ik wist niet dat er ook eiwitrepen waren van xxl zelf![]()