XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

edit: ik weet niet wat je met je citaat wil bereiken mongooltje, maar die repen zijn al een eeuwigheid uitverkocht, dus het is niet zo logisch dat ze terug zouden komen.

je hoeft niet direct zo agressief uit de hoek te komen hoor :rolleyes:
heb ze gewoon nog nooit op de site zien staan

Heb 2500 gram Whey Vanille besteld. Hopelijk komt het snel aan in België.

Komt de CLA force ook volgende week binnen ?

OK! Kan ik die pancakes gebruiken als maaltijdvervanger voor mijn havermout met melk en whey?

Ja dat kan prima. De Pancakes bestaan ook uit havermout, ei-eiwit en whey isolaat en melk proteïne. Ik raad je wel aan het te eten zoals ze bedoeld zijn: gebakken als een pannenkoek. De biologische waarde van het ei-eiwit word dmv verhitten verhoogd.

Als je liever een shake als maaltijdvervanger neemt kun je beter kijken naar Complex Carb Gainer.

Heb 2500 gram Whey Vanille besteld. Hopelijk komt het snel aan in België.

Vóór 1600u met internetbankieren besteld? Dan heb je het morgen in huis. Heb je niet al een bevestigingsmail gehad dat het pakketje verzonden is?

Dit weekend energize aan paar maten gegeven en ze gingen er wel hard op :p
Terug paar klanten gehosseld voor jullie :p

Bestelling vandaag geplaatst btw

Aah, binnengekregen. Blijkbaar een random sample'tje erbij. (aardbei)

De delicious pancakes zijn binnen zie ik :D Ga eens zo'n zakje meebestellen, ben benieuwd :D

Heb gisteren Zero Lactose Protein gekocht, smaak is wel okay maar als ik 1 maatschep (~40gr) bij 300 ml water doe, schuimt hij echt hard, tips of doe ik iets verkeerd?

Dat zijn de BCAAs. In zoverre dus een goed teken dat hij schuimt (rijk aan BCAAs).

Schuim trekt vanzelf weg als je eventjes (paar minuutjes) wacht. Zelf maak ik mijn shake altijd een half uurtje voordat ik hem wil nuttigen en leg hem in de vriezer. Dan is het schuim weg en is hij vooral lekker koud. :meal:

Dat zijn de BCAAs. In zoverre dus een goed teken dat hij schuimt (rijk aan BCAAs).

Schuim trekt vanzelf weg als je eventjes (paar minuutjes) wacht. Zelf maak ik mijn shake altijd een half uurtje voordat ik hem wil nuttigen en leg hem in de vriezer. Dan is het schuim weg en is hij vooral lekker koud. :meal:

Heb dit gistere gedaan, en na 2u in de vriezer was er ng steeds schuim, van de 300 ml water is er 50ml verandert in schuim, raar!

Heb dit gistere gedaan, en na 2u in de vriezer was er ng steeds schuim, van de 300 ml water is er 50ml verandert in schuim, raar!

Hmm inderdaad raar, al het schuim zou binnen enkele minuten volledig moeten oplossen. Misschien iets harder shaken?

weet iemand hoelang het duurt voor dat je antwoord krijgt op een klacht?

me bestellingen is voor de helft geleverd:( van bestellingen voor ruim 600e

Ik zou maar beter bellen.

naja had vorige x gewoon 2dozen gehad
wel weer mooi k*t is dit weer ga morgen bellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.218
Rene, die pancakes lopen volgens mij het snelst van alle producten of niet? :p

Ik neem standaart 1 extra pannenkoek mee naar de sportschool omdat iedereen wilt proeven.
Delicious Pancakes zijn weer op voorraad! Ze gaan inderdaad veel sneller dan ik had verwacht. Ze zijn ook wel erg lekker! :meal: :D
Die bcaa6000 in de weekaambieding ga ik bestellen neem je dan 6pillen.in 1x? Of versprijt over de dag
Kan beide. Ik zou ze gewoon rondom de training nemen.
OK! Kan ik die pancakes gebruiken als maaltijdvervanger voor mijn havermout met melk en whey?
Delicious Pancakes kan je prima als maaltijdvervanger gebruiken. Complexe carbs, eiwitten en vetten. Prima maaltijdvervanger dus.
Komt de CLA force ook volgende week binnen ?
Als het goed is komt alles aan het einde van deze week weer binnen.
Dit weekend energize aan paar maten gegeven en ze gingen er wel hard op :p
Terug paar klanten gehosseld voor jullie :p

Bestelling vandaag geplaatst btw
Goed bezig! Energize blijft inderdaad lekker spul! :D
Heb gisteren Zero Lactose Protein gekocht, smaak is wel okay maar als ik 1 maatschep (~40gr) bij 300 ml water doe, schuimt hij echt hard, tips of doe ik iets verkeerd?
Zero Lactose schuimt altijd wat. Probeer niet te hard te schudden, dan valt het als het goed is wel mee.
weet iemand hoelang het duurt voor dat je antwoord krijgt op een klacht?
me bestellingen is voor de helft geleverd:( van bestellingen voor ruim 600e
Wat is je bestelnummer. Waarschijnlijk zit het dan in 2 dozen. Kan zijn dat de ene doos een dag later komt. Gebeurd wel vaker bij TNT.

Welkom terug van vakantie René! Lekker genoten?

Even een vraagje..
Whey isolaat, hoeveel % eiwit scheelt het tussen de smaken choco / cookies en fruitsmaken?

Hoe zit het met die hardcore tanktops :D ?

Terug
Naar boven