XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst (126160). Heb een e-mail gekregen dat jullie de betaling hebben ontvangen. Ik heb geen e-mail gekregen dat het pakje verzonden is. Zouden jullie mij misschien kunnen zeggen of het pakje verstuurd is? Anders blijf ik onnodig heel de dag thuis.

hey Rene. heb je een PM gestuurd ivm een order ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.223
Welkom terug van vakantie René! Lekker genoten?

Even een vraagje..
Whey isolaat, hoeveel % eiwit scheelt het tussen de smaken choco / cookies en fruitsmaken?
Zeker lekker genoten, kan er weer helemaal tegenaan :D

Bij de isolaat scheelt het bijna niet. Hooguit 1 a 2 gram per 100 gram.
Hoe zit het met die hardcore tanktops :D ?
Die komen voorlopig niet. Voor nieuwe dingen hebben we vrij weinig tijd ivm de verhuizing. Binnenkort wel nieuwe tanktops van XXL! :D
Ik heb gisteren een bestelling geplaatst (126160). Heb een e-mail gekregen dat jullie de betaling hebben ontvangen. Ik heb geen e-mail gekregen dat het pakje verzonden is. Zouden jullie mij misschien kunnen zeggen of het pakje verstuurd is? Anders blijf ik onnodig heel de dag thuis.
Is als het goed is vandaag bij je afgeleverd!
hey Rene. heb je een PM gestuurd ivm een order ;)
No problem!

---------- Post toegevoegd Wed 24 Aug 2011 om 14:03 ----------

Nieuwe weekaanbiedingen:

Nitro Tech Hardcore Pro Series

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Purple Wraath

Insustim Forte

Peak Beta

Hoe verloopt de verhuis en de certificering? Kan je misschien al iets meer kwijt over de nieuwe post workout? :D

Hey rené, allemaal/

Heb NOS ether gekocht (vond het vroeger een leuk product); Maar het is me net iets te prijzig om zoals aangegeven te gaan gebruiken (4-5 scoops per dag dan is ie in 15-20 dagen al op). Daarom ga ik deze stacken met XXL creatine

Het is voor zover ik begreep ook een NO product, maakt dit dat het ook z'n werk doet als pre workout? Zoja, kan ik 'm dan beter voor de training pakken en gewone creatine erna?

Mvg

Vincent

Haha nice, nitro tech in de aanbieding.. wat een rotzooi is dat zeg! Geef mij dan maar lekker jullie huismerk Rene!

Hey rené, allemaal/

Heb NOS ether gekocht (vond het vroeger een leuk product); Maar het is me net iets te prijzig om zoals aangegeven te gaan gebruiken (4-5 scoops per dag dan is ie in 15-20 dagen al op). Daarom ga ik deze stacken met XXL creatine

Het is voor zover ik begreep ook een NO product, maakt dit dat het ook z'n werk doet als pre workout? Zoja, kan ik 'm dan beter voor de training pakken en gewone creatine erna?

Mvg

Vincent

ik neem voor de training 1scoop samen met een halve scoop pré workout (no explode, maximize) en na de training nog een scoop
maar je kan het ook gewoon als pré workout nemen(2scoops) en na de training nog 2gr creatine, dan zit je normaal wel aan de 5gr creatine per dag

hey rene, Superservice daar. woensdag over gemaakt, vrijdag al in huis. (endat naar belgie),
wat ik wel raar vond is dat 2 marokanen met zwarte BMW het kwamen leveren na 18u. maar who cares:woot::D

TNT maakt gebruik van een extern bedrijf die vervolgens weer gebruik maken van freelance chaffeurs die het voor een habbekrats moeten bezorgen . .

achja, zolang ik mn pakket maar heb :D

Heey rene!

Bestelling is vandaag geplaatst, jullie kennende morgen binnen!

Crack en een muts!

Hahaha, ja gister voor het eerst gebruikt.
Was een borst tricep dag dus de pomp was mega, vooral in borst maar die is altijd helemaal vol.

W00t eindelijk zijn de bcaa's in de aanbieding!
Zeker bestellen want ze vliegen erdoorheen =(

Wat een grap, denk je even crea te bestellen gaat dat niet omdat die 14,95 is en minimum bestelbedrag is 15 eu :rolleyes:

komt de Whey Delicious Cappuccino met stukje oploskoffie deze week nog binnen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.238
In dit topic een update over de verhuizing, nieuwe producten en nieuwe smaken! Erg drukke week geweest, vandaar even wat minder op DBB.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 11:57 ----------

komt de Whey Delicious Cappuccino met stukje oploskoffie deze week nog binnen?

Gaat eind volgende week worden!

Het is misschien een domme vraag, maar is er een verschil tussen Basic Bulk Oats en gewone havermout?? Wordt Basic Bulk Oats ook een papje als je het even laat staan?

Het is misschien een domme vraag, maar is er een verschil tussen Basic Bulk Oats en gewone havermout?? Wordt Basic Bulk Oats ook een papje als je het even laat staan?

Basic Bulk Oats zijn veel fijner dan havermout. Het is vermalen havermout. :)
Veel makkelijker en lekkerder door een shake dan gewone havermout. Ik krijg gewone havermout met een blender zelfs niet zo fijn als Bulk Oats. Misschien heb jij een monster blender die dat wel voor elkaar krijgt, maar i doubt it. :D

Terug
Naar boven