- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker lekker genoten, kan er weer helemaal tegenaanWelkom terug van vakantie René! Lekker genoten?
Even een vraagje..
Whey isolaat, hoeveel % eiwit scheelt het tussen de smaken choco / cookies en fruitsmaken?

Die komen voorlopig niet. Voor nieuwe dingen hebben we vrij weinig tijd ivm de verhuizing. Binnenkort wel nieuwe tanktops van XXL!

Is als het goed is vandaag bij je afgeleverd!Ik heb gisteren een bestelling geplaatst (126160). Heb een e-mail gekregen dat jullie de betaling hebben ontvangen. Ik heb geen e-mail gekregen dat het pakje verzonden is. Zouden jullie mij misschien kunnen zeggen of het pakje verstuurd is? Anders blijf ik onnodig heel de dag thuis.
No problem!
)Hey rené, allemaal/
Heb NOS ether gekocht (vond het vroeger een leuk product); Maar het is me net iets te prijzig om zoals aangegeven te gaan gebruiken (4-5 scoops per dag dan is ie in 15-20 dagen al op). Daarom ga ik deze stacken met XXL creatine
Het is voor zover ik begreep ook een NO product, maakt dit dat het ook z'n werk doet als pre workout? Zoja, kan ik 'm dan beter voor de training pakken en gewone creatine erna?
Mvg
Vincent
Heey rene!
Bestelling is vandaag geplaatst, jullie kennende morgen binnen!
Crack is een must!

komt de Whey Delicious Cappuccino met stukje oploskoffie deze week nog binnen?
Het is misschien een domme vraag, maar is er een verschil tussen Basic Bulk Oats en gewone havermout?? Wordt Basic Bulk Oats ook een papje als je het even laat staan?