3303
Cool Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MegaGrow + PeptoPro is super. Kan je gewoon samen innemen direct na de training.Lekkere actie !!
Vraagje : na de training word geadviseerd om Pepto Pro te nemen met waxy maize of Dextrojuice... Kan dit ook met Mega Grow? (dit neem ik altijd na de training)
En misschien een domme vraag : is Pepto pro een aanvulling op, of een vervanger voor whey?
Top!Direct Energize besteld voor m'n verjaardag!De enigste die wel echt werkt.

Direct Energize besteld voor m'n verjaardag!De enigste die wel echt werkt.
voor vetverbranding? nee hoor.. je kcal tekort maakt t hem doen, niet dit supplement
Energize werkt voor mij erg goed voor extra energie, vind het een TOP product in vergelijking met andere pre-workout of energie pillen!

Een vraagje, ik heb nu Superpump Max van Gaspari, smaakt goed en krijg er een goede pomp van. Het bevat geen oppeppende middelen dus ervaar ook geen crash. Hebben jullie zoiets ook van het huismerk, dus puur voor een betere pomp maar zonder die nadelige effecten, val btw ook heel snel flauw van een pwo booster.

Komt als het goed is deze week weer binnen!Wil ik net een bestelling plaatsen, zie ik dat de BCAA Recovery Formula uitverkocht isWanneer is deze weer leverbaar?
Energize zorgt voor een hogere hartslag/snellere stofwisseling. Je verbrand dus meer kcalvoor vetverbranding? nee hoor.. je kcal tekort maakt t hem doen, niet dit supplement

Goed om te horen!De nieuwe smaak, black berry, Night proteine is geweldig lekkerrrr!!!
Ja altijd. PM anders even je emailadres.Heb geen bevestiging mail gehad , normaal krijg je dit toch bij een bestelling bij jullie ?
Ik probeer dagelijks DBB te checken. Alleen sommige dagen is het echt te druk!
Een vraagje, ik heb nu Superpump Max van Gaspari, smaakt goed en krijg er een goede pomp van. Het bevat geen oppeppende middelen dus ervaar ook geen crash. Hebben jullie zoiets ook van het huismerk, dus puur voor een betere pomp maar zonder die nadelige effecten, val btw ook heel snel flauw van een pwo booster.
Krijgen jullie de orange smaak van megagrow nog binnen voor het einde van de actie of ben ik gedoemd om de kers te moeten proberen??![]()