Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Direct Energize besteld voor m'n verjaardag! :D De enigste die wel echt werkt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.522
Lekkere actie !! :thumb:

Vraagje : na de training word geadviseerd om Pepto Pro te nemen met waxy maize of Dextrojuice... Kan dit ook met Mega Grow? (dit neem ik altijd na de training)

En misschien een domme vraag : is Pepto pro een aanvulling op, of een vervanger voor whey?
MegaGrow + PeptoPro is super. Kan je gewoon samen innemen direct na de training.

Of je er nog whey extra bijneemt is een persoonlijke keus. Sommige nemen een half uur na de PeptoPro nog een whey shake. Maar een goede maaltijd is ook prima.
Direct Energize besteld voor m'n verjaardag! :D De enigste die wel echt werkt.
Top! :thumbs:

En gefeliciteerd met je verjaardag! :D

Is de aanbieding die er nu is ook gelijk de eindejaars aanbieding? of komt er dan nog iets speciaals?

Edit:
Andere topic had ik nog niet gezien. Ik had gehoopt op korting op de basic bulk whey. Dan bestel ik maar al vast alles.

Laatst bewerkt:
Wil ik net een bestelling plaatsen, zie ik dat de BCAA Recovery Formula uitverkocht is :( Wanneer is deze weer leverbaar?

De nieuwe smaak, black berry, Night proteine is geweldig lekkerrrr!!!

voor vetverbranding? nee hoor.. je kcal tekort maakt t hem doen, niet dit supplement

Waar lees jij dat dat ik dat zou beweren of het gebruik voor vetverbranding? Of is dit een sollicitatie voor sbs6 kampernieuws? Daar verzinnen ze ook altijd dingen erbij:D Energize werkt voor mij erg goed voor extra energie, vind het een TOP product in vergelijking met andere pre-workout of energie pillen! :)

En thanks Rene!

Heb geen bevestiging mail gehad , normaal krijg je dit toch bij een bestelling bij jullie ?

Wanneer is Rene er weer?

Een vraagje, ik heb nu Superpump Max van Gaspari, smaakt goed en krijg er een goede pomp van. Het bevat geen oppeppende middelen dus ervaar ook geen crash. Hebben jullie zoiets ook van het huismerk, dus puur voor een betere pomp maar zonder die nadelige effecten, val btw ook heel snel flauw van een pwo booster.

aaaaaaaaaaah damn zit de basic bulk whey er niet bij :(

Een vraagje, ik heb nu Superpump Max van Gaspari, smaakt goed en krijg er een goede pomp van. Het bevat geen oppeppende middelen dus ervaar ook geen crash. Hebben jullie zoiets ook van het huismerk, dus puur voor een betere pomp maar zonder die nadelige effecten, val btw ook heel snel flauw van een pwo booster.

Cittruline malaat en/of nitrocrea v2 en/of taurine;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.534
Wil ik net een bestelling plaatsen, zie ik dat de BCAA Recovery Formula uitverkocht is :( Wanneer is deze weer leverbaar?
Komt als het goed is deze week weer binnen!
voor vetverbranding? nee hoor.. je kcal tekort maakt t hem doen, niet dit supplement
Energize zorgt voor een hogere hartslag/snellere stofwisseling. Je verbrand dus meer kcal ;)
De nieuwe smaak, black berry, Night proteine is geweldig lekkerrrr!!!
Goed om te horen!
Heb geen bevestiging mail gehad , normaal krijg je dit toch bij een bestelling bij jullie ?
Ja altijd. PM anders even je emailadres.
Ik probeer dagelijks DBB te checken. Alleen sommige dagen is het echt te druk!

Cittruline malaat en/of nitrocrea v2 en/of taurine;)

Precies wat Ray zegt. NitroCrea + wat extra cittruline malaat werkt daar erg goed voor!

Krijgen jullie de orange smaak van megagrow nog binnen voor het einde van de actie of ben ik gedoemd om de kers te moeten proberen?? :D

Hallo!
heb een vraagje; heb vaker bij XXL besteld en ben benieuwd of jullie iets kunnen toevoegen aan jullie assortiment!

Het gaat om de Universal shirt, verkrijgbaar meestal in geel, wit en zwart. voorbeeld foto:
http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Universaltshirt.jpg

Heb de animal shirts al bij jullie,
wil graag mijn kledingkast uitbreiden.
Alvast bedankt!

Komt Psyllium Husk deze week binnen bij jullie ?

Rene, ik ken je mening over zuivel tijdens de cut. Er staat echter wel in jullie cuttingschema dat je brinta in de ochtend moet eten. Is dit dus met water of toch met (0%) melk?

Gr, Fiezefur.

Terug
Naar boven