AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Krijg ik vandaag mijn bestelling, zit de helft er niet in, zelfs geen samples. Direct naar de PC om een boze mail te sturen naar jullie :D Komen mijn ouders naar boven dat ze er voor de "grap" die producten uitgenomen hebben. Heb me werkelijk doodgelachen...haha

zo heb mijn verlanglijstje voor sinterklaas besteld: 140882

gaat vast niet in mn schoentje passen

Nog steeds die k*t pancake mix niet binnen? :fire:

loopt wel een beetje dood hier he, net als sportfood :roflol:

ik denk er aan om unleash v3 eens te testen
zou ik er een sample van kunnen opgestuurd krijgen
als dat kan ? dan weet ik zeker of het wel of niet
werkt, thanks !

Had deze week een sample whey delicious cappuchino gekregen. Ik ben niet echt zo koffie drinker maar wou de sample toch ff proberen en het leek net alsof ik echt koffie aant drinken was, maar dan koud haha. Ik vond de smaak niet zo lekker maar voor degene die van koffie houden is dit wel een aanrader!

Fijn dat de multivit's weer op voorraad zijn. Heb gelijk voor een jaar ingekocht :thumbs:

Hoi XXL

komen er met de kerst weer van die stuntprijzen? dan wacht ik even met whey bestellen om dan weer een grote order te plaatsen :fire:

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.489
Delicious Pancakes zijn weer per direct leverbaar!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 15:37 ----------

pannekoeken sample was lekker en bakte totaal niet aan :D thanks voor de actie.
Delicious Pancakes zijn inderdaad lekker! :D
Wat hebben jullie veranderd aan de Unleash formule? Want ik vond de vorige versie beter eigenlijk.

Ik heb nu veel meer moeite met inslaap komen. Om 18:00 pakken en ik lig nog na middernacht wakker. Dat had ik met de vorige versie niet. Ook heb ik niet echt meer een geconcentreerde pomp en extra concentratie snel na het nemen van de shake, maar is het in mindere mate en duurt het langer door.

Pluspunt is de smaak.
Aan de formule is niets veranderd. Alleen de smaak is veranderd. Cassis komt binnenkort overigens ook weer terug.
O man nog steeds geen potten pancake mix op voorraad? :mad:
Laat gelijk een zeecontainer vol komen ofzo wacht nu al meer dan een week om hem te bestellen.

Hoe is die van B&F in vergelijking met die van XXL qua smaak en bereiding?
Samenstelling is wel heel anders, maar die is wel op voorraad zag ik.
De lekkerste Pancakes van Nederland zijn weer op voorraad!
De Sint is weer in het land
En wat heeft die ouwe gepland?
In Pestventjes schoen een pot whey delicious speculaas,
Maar de sint heeft weinig poen helaas.
Dus van daar Sint's vraag.
Mag het in de aanbieding vandaag?
Zou eens kijken of het woensdag in de aanbieding kan :D
Krijg ik vandaag mijn bestelling, zit de helft er niet in, zelfs geen samples. Direct naar de PC om een boze mail te sturen naar jullie :D Komen mijn ouders naar boven dat ze er voor de "grap" die producten uitgenomen hebben. Heb me werkelijk doodgelachen...haha
Dat zijn nog eens grappen! :D
zo heb mijn verlanglijstje voor sinterklaas besteld: 140882

gaat vast niet in mn schoentje passen
Gaat zeker niet passen! Tnx voor de bestelling!
ik denk er aan om unleash v3 eens te testen
zou ik er een sample van kunnen opgestuurd krijgen
als dat kan ? dan weet ik zeker of het wel of niet
werkt, thanks !
Samples krijg je gratis bij je bestelling!
Had deze week een sample whey delicious cappuchino gekregen. Ik ben niet echt zo koffie drinker maar wou de sample toch ff proberen en het leek net alsof ik echt koffie aant drinken was, maar dan koud haha. Ik vond de smaak niet zo lekker maar voor degene die van koffie houden is dit wel een aanrader!
Cappuccino is super lekker. Zeker als je het mengt met koude melk. Dan heb je gewoon ijskoffie!
Fijn dat de multivit's weer op voorraad zijn. Heb gelijk voor een jaar ingekocht :thumbs:
:thumbs:
Hoi XXL

komen er met de kerst weer van die stuntprijzen? dan wacht ik even met whey bestellen om dan weer een grote order te plaatsen :fire:

Die kans is groot :D

Thx man, werd fokking tijd :)

Zo eerst eens 2 potten besteld !

komen er nog andere eindejaars aanbiedingen? Megagrow? :D

Kan je Psyllium Husk poeder van now foods toevoegen aan het assortiment , ik weet dat er veel zijn op DBB die het gebruiken .

Dank bij voorbaat

Hey Rene, welke stagair heeft dit getypt:
CLA staat voor Conjugated Linoleic Acid en is geconjugeerd linolzuur en is een essentieel meervoudig onverzadigd vetzuur dat vet kan omzetten in spiermassa. Onderzoek heeft uitgewezen dat bij inname van 3 gram per dag het vetpercentage vermindert. Dit komt doordat vetcellen worden gebruikt om spierweefsel te vormen. Hierdoor zal je niet in gewicht afnemen maar zal de verhouding tussen vet en spierweefsel verbeteren.
http://www.xxlnutrition.nl/cla-force/xxl-nutrition

:D

Eindelijk de buren belden aan dat ze mijn pakket hadden staan. Ik zag vrijdag de tnt wegrijden maar de buren waar het was bezorgd waren met de noorderzon vertrokken :S Gelukkig had ik nog net genoeg pancake mix voor 1 keer :D

Lekker speculaaswhey na de training :P Oh en ik had gevraagd of de whey sample in de smaak appeltaart kon en ik kreeg appeltaart én cappuccino, top dat word smullen :zuip:

Thnx

Terug
Naar boven