AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik krijg de artikelen maar niet in me winkelwagentje, zit nu alleen 2x de whey delicious in maar krijg ik niks bij als ik op "in winkelwagentje" druk. Doe ik iets verkeerd?

EDIT: Heb het al, hij laad een ander venster waar je de smaak kunt kiezen. Zag het net toen ik het scherm wegklikte. :D

Laatst bewerkt:
Net men bestelling ontvangen !

Gisteren besteld vandaag ontvangen, super!

Komt er agmatine binnen in capsules/tabs? Bij bnf hebben ze deze, maar heb spullen van xxl nodig, zou stom zijn om bij alle 2 een bestelling te meoten plaatsen.

Hallo, ik heb zo'n Animal t-shirt bij jullie aangekocht. Nu merk ik op dat de print op het t-shirt slecht is? Kan hier nog iets voor geregeld worden? (gisteren aangekregen)

mvg

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.545
Krijgen jullie de orange smaak van megagrow nog binnen voor het einde van de actie of ben ik gedoemd om de kers te moeten proberen?? :D
MegaGrow Orange komt als het goed is vrijdag weer binnen.
Hallo!
heb een vraagje; heb vaker bij XXL besteld en ben benieuwd of jullie iets kunnen toevoegen aan jullie assortiment!

Het gaat om de Universal shirt, verkrijgbaar meestal in geel, wit en zwart. voorbeeld foto:
http://i145.photobucket.com/albums/r217/er1994/Universaltshirt.jpg

Heb de animal shirts al bij jullie,
wil graag mijn kledingkast uitbreiden.
Alvast bedankt!
We hebben best veel shirtjes in het assortiment gehad, ook van Universal. Echt heel hard liepen ze niet, dus deze komen helaas niet terug.
Komt Psyllium Husk deze week binnen bij jullie ?
Komt als het goed is deze week binnen.
Rene, ik ken je mening over zuivel tijdens de cut. Er staat echter wel in jullie cuttingschema dat je brinta in de ochtend moet eten. Is dit dus met water of toch met (0%) melk?

Gr, Fiezefur.
Beste kan je het gewoon met water nemen.
Net men bestelling ontvangen !

Gisteren besteld vandaag ontvangen, super!
:thumbs:
Komt er agmatine binnen in capsules/tabs? Bij bnf hebben ze deze, maar heb spullen van xxl nodig, zou stom zijn om bij alle 2 een bestelling te meoten plaatsen.
We hebben agmatine in poedervorm. Dat is altijd goedkoper in verhouding.

Ook hebben we Nitrozine, dat is GPLC + Agmatine en schijnt echt heel goed te werken.
Hallo, ik heb zo'n Animal t-shirt bij jullie aangekocht. Nu merk ik op dat de print op het t-shirt slecht is? Kan hier nog iets voor geregeld worden? (gisteren aangekregen)

mvg
Waarschijnlijk is de print niet slecht. Wat je ziet is de animal man door de letters heen ;)

As promised een flinke lading Caseïne besteld! Vier verschillende smaken, nice. :meal:

bestelling met bestelnummer : 145754 mag je annuleren , heb een nieuwe gemaakt , had iets verkeerd ingetikt

Ik ben van plan om vanavond mijn Energize!-sample te nemen voordat ik uit ga. Hoelang werkt deze pil (i.v.m. slapen)? Heeft iemand ervaring met Energize tijdens het uitgaan?

Niet korter dan 4 uur voor het slapen en je zit wel goed. Tenzij je echt super gevoelig bent voor de stoffen, dan kan het langer duren. Ik merkte na 1 á 2 uur al niet zoveel meer van de Energize.

• #21.550
As promised een flinke lading Caseïne besteld! Vier verschillende smaken, nice. :meal:
Nice :thumbs:
bestelling met bestelnummer : 145754 mag je annuleren , heb een nieuwe gemaakt , had iets verkeerd ingetikt
No problem. Niet betaald wordt sowieso niet verzonden.
Ik ben van plan om vanavond mijn Energize!-sample te nemen voordat ik uit ga. Hoelang werkt deze pil (i.v.m. slapen)? Heeft iemand ervaring met Energize tijdens het uitgaan?
Dat soort supps werkt bij iedereen anders. Sommige merken er niet veel van, een ander ligt er de hele nacht wakker van. Kwestie van uitproberen dus.

Maar Energize kan je inderdaad prima nemen voor het stappen gaan! :D

rene wordt er vandaag nog verzonden?
Ik heb nog geen mailtje gehad dat het pakket onderweg is, ik weet het, we worden verwend bij jullie en zijn het gewoon :-)

Je bestelnummer is: 145950

• #21.552
rene wordt er vandaag nog verzonden?
Ik heb nog geen mailtje gehad dat het pakket onderweg is, ik weet het, we worden verwend bij jullie en zijn het gewoon :-)

Je bestelnummer is: 145950

Nope. TNT/DPD werken nooit op officiële feestdagen. Morgen kan dus pas alles de deur uit!

Maximize v2 en Whey Delicious sample pack onderweg, ben benieuwd of Maximize beter/slechter is dan NoxiPro :)

Kun je ook bij jullie in Helmond producten afhalen en terplekke afrekenen (contant/pin)?

Mijn pakketje is vandaag aangekomen! Vielen dank. :thumbs:

• #21.557
Maximize v2 en Whey Delicious sample pack onderweg, ben benieuwd of Maximize beter/slechter is dan NoxiPro :)
Maximize is samen met Unleash nog steeds mijn favo booster. Echt veel energie, pomp en een dikke tunnelvisie :D
Kun je ook bij jullie in Helmond producten afhalen en terplekke afrekenen (contant/pin)?
Jazeker. Doordeweeks van 9 tot 17.30 kan alleen contant (en gepast) betaald worden.
Mijn pakketje is vandaag aangekomen! Vielen dank. :thumbs:
:thumbs:

was vandaag niet thuis en dus pakket niet ontvangen
maar heb geen briefje in de bus, dat het bij de buren is of dat ze vandaag (29ste) komen..

• #21.560
was vandaag niet thuis en dus pakket niet ontvangen
maar heb geen briefje in de bus, dat het bij de buren is of dat ze vandaag (29ste) komen..

komt vaker voor deze tijd van het jaar. Vakantiewerkers...

Waarschijnlijk komen ze gewoon vandaag terug. Anders laat het nog even weten.

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 14:02 ----------

We hebben Peak Beta in het assortiment:

http://www.xxlnutrition.nl/molecular-nutrition

Terug
Naar boven