Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weer een erg snelle service, super!
1mr en Unleash van xxl zelf.
1mr is echt super! Werkt als een bom en smaakt ook goed voor een pre workout.
Unleash. Eerste indruk is een ENORME schep! En waarvoor dient dat zakje dat in de poeder zat? Gister voor het eerst genomen. Werkt helaas niet voor mij en dat met zoon enorme schep. Ook de smaak, weet niet of ik misschien een foutje van de productie heb maar de smaak was niet te harde. Heb het wel opgedronken maar waar ik het mee kon vergelijken dat hou ik maar even voor me.

Tnx weer voor de bestelling!Pakketje was weer keurig op tijd binnen!
Zaterdag even Unleash V3 proberen! Ben benieuwd!![]()
Zo net mijn eerste bestelling bij jullie. Is het altijd zo dat als je boven de €100,- besteld korting krijgt? Ik kreeg €11,85 korting, echt nice!
Als goodie gekozen voor o.a. een pen en een shakebeker.
Edit: ik zie het al, ik had gekozen voor 'extra kassakorting'.![]()

XXL Nutrition shirtje met GETXXL op de achterkant, nog meer gratis supps en nog 'n stapel pennen (ik maak al m'n tentamens met jullie pennen!!!),hehe

Zo'n shirtje zal ik eens over nadenkenGratis suppsXXL Nutrition shirtje met GETXXL op de achterkant, nog meer gratis supps en nog 'n stapel pennen (ik maak al m'n tentamens met jullie pennen!!!),

Haha, nee dat niet! Maar nooit eerder gezien. Maar de smaak is echt walgelijk.. en er zat poeder op de pot op de rand enzo.. iets open geweest denk.

Bij een vooruitbetaling wordt de bestelling verstuurd zodra het geld is bijgeschreven. Jouw pakket is vandaag verstuurd!daarstraks om half 4 mn bestelling geplaatst
dmv vooruitbetaling via bank. (ik woon in belgië)
hoe lang duurt het eer die betaling is aangekomen
want tot dan word er niet verzonden of heb ik het mis ?
mn bestelnummer is: 150345
Goed om te horen!Er zat zelfs een extraatje in mijn pakketje!Top!
Jullie Multivit is wat mij betreft de best gedoseerde multivitamine die er is. Niks onnodig overgedoseerd, maar het bevat wel alles wat je als bodybuilder nodig hebt.
Op advies van het personeel dextrojuice bij de training scheelt echt veel veel voller nu verder whey delicisous is echt goed![]()
bestelling net ontvangenalles tip top in orde
niks op aan te merken, goeie service + bedankt voor pw sample !

Tnx! Dat vinden schijnbaar meer mensen, ze vliegen eruit!![]()
Super dus.