XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.941
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

XXL Atleet Jeffrey Suijkerbuijk!

welke smaak jack3d verkopen jullie momenteel?

wou cherry bestellen, maar kon nergens de smaak vinden.
wil graag een voorraad inslaan voordat het niet meer verkocht word

Normaal ben ik altijd gewend dat als ik zaterdag bestel het dinsdag binnen is, maar nu staat het nog steeds voorgemeld, is er een probleem daar?

• #21.944
welke smaak jack3d verkopen jullie momenteel?

wou cherry bestellen, maar kon nergens de smaak vinden.
wil graag een voorraad inslaan voordat het niet meer verkocht word

Jack3d wordt zo massaal besteld dat we de smaak niet kunnen garanderen, wel kan je bij de opmerkingen je voorkeur aangeven.

Normaal ben ik altijd gewend dat als ik zaterdag bestel het dinsdag binnen is, maar nu staat het nog steeds voorgemeld, is er een probleem daar?

Dat is vreemd, neem even contact met kantoor op (info@xxlnutrition.nl) dan zoeken ze het uit. Alles hoort normaal te verlopen.

Volgens mij is tnt gewoon k*t bezig. Heb mijn bestelling ook gisteren rond het middaguur gedaan. En zie dat mijn bestelling morgen pas laat in de middag zal aankomen.

Ik laat me verrassen!

• #21.946
Volgens mij is tnt gewoon k*t bezig. Heb mijn bestelling ook gisteren rond het middaguur gedaan. En zie dat mijn bestelling morgen pas laat in de middag zal aankomen.

Ik laat me verrassen!

We hebben van alles geprobeerd maar TNT is de minst slechte :D

bij mij staat mijn bestelling op de track&trace site ook nog steeds op '27.08.2012:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar'.
jammer, want zaten wel wat spullen bij die ik zo snel mogelijk weer wil hebben.

Bij mij hetzelfde, damn!

• #21.949
bij mij staat mijn bestelling op de track&trace site ook nog steeds op '27.08.2012:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar'.
jammer, want zaten wel wat spullen bij die ik zo snel mogelijk weer wil hebben.

We krijgen meer berichten hierover, we gaan eens bellen wat er aan de hand is bij TNT. Bij ons is alles gewoon verstuurd gisteren.
Pass even je bestelnummer als mogelijk.

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 15:37 ----------

Wanneer komt de magnesium citrate terug binnen?

Als het goed is deze week.

Laatst bewerkt:
Jack3d wordt zo massaal besteld dat we de smaak niet kunnen garanderen, wel kan je bij de opmerkingen je voorkeur aangeven.

Dat is vreemd, neem even contact met kantoor op (info@xxlnutrition.nl) dan zoeken ze het uit. Alles hoort normaal te verlopen.
Net even gebeld, waren meer problemen bij PostNL, eerste keer in 3 jaar bestellen dat er wat mis gaat, jammer..

Heb net een bestelling gedaan, maar vanwege slechte verbinding staat deze nu 2x in de bestelling lijst van mijn account.
Heb via i-deal betaald dus in principe moet het goed gaan.
Je mag natuurlijk ook 2x leveren tegen de halve prijs :trollface:

b.t.w. brute back pic bro :cool:

• #21.952
Net even gebeld, waren meer problemen bij PostNL, eerste keer in 3 jaar bestellen dat er wat mis gaat, jammer..

Normaal gezien is PostNL de meest betrouwbare bezorger, daarom maken wij daar ook gebruik van. Maar helaas ook daar gaan dingen mis....

Heb net een bestelling gedaan, maar vanwege slechte verbinding staat deze nu 2x in de bestelling lijst van mijn account.
Heb via i-deal betaald dus in principe moet het goed gaan.
Je mag natuurlijk ook 2x leveren tegen de halve prijs :trollface:

:woot: komt goed!

Bij mij is het ook mis gegaan , had zondag besteld en nu niks in huis.
Kom eht even melden sinds er meer meldingen zijn ;)

• #21.954
TNT heeft wat problemen opgelopen in een distributiecentrum helaas..... Maar morgen hoop ik dat het toch goed komt................

We krijgen meer berichten hierover, we gaan eens bellen wat er aan de hand is bij TNT. Bij ons is alles gewoon verstuurd gisteren.
Pass even je bestelnummer als mogelijk.

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 15:37 ----------

Als het goed is deze week.

Bestelnummer 193172

Thanks. ;)

mijn bestelnummer is 192849. hoop dat het snel opgelost word

Chauffeur is onderweg, lekker René!

Edit; 10 minuten later ontvangen.

Laatst bewerkt:
Mijn bestelling maandag gedaan, nu staat er dat ze het morgen pas komen leveren.

@XXL voor je vraag welke knie sleeves goed waren,

Heb nu bij Perry sport van het merk McDavid gehaald, deze lijken mij goed. Zijn beetje elastisch, voelen stevig en goed aan en niet bijzonder prijzig (25E per stuk). Lijkt mij prima geschikt voor de gemiddelde BB'er die geen hoge gewichten squat.

pics
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven