AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ligt het aan mij of is de site van xxl offline?

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.985
We zijn weer online :banana:

Hmz een weightgainer zonder lactose is er niet zeker? Mss plannen om deze te maken? :p
Ik zit namelijk altijd in de knoei met men 4de maaltijd (voor training, nog steeds op werk) Ik moet hier dus een shake drinken, maar de zero lactose zit bijna geen KH in, en van complex carb gainer (waar verhoudingen KH EI vele beter zijn) krijg ik last in men darmen. Of als iemand tips moest hebben voor een easy carb bron die snel wegeet met een shake, en nee, ik kan niet men blender meenemen naar het werk voor een havermout/zero lactose shake :)

Ben btw erg tevreden van de zero lactose. Geen last van de darmen meer!

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.987
Hmz een weightgainer zonder lactose is er niet zeker? Mss plannen om deze te maken? :p
Ik zit namelijk altijd in de knoei met men 4de maaltijd (voor training, nog steeds op werk) Ik moet hier dus een shake drinken, maar de zero lactose zit bijna geen KH in, en van complex carb gainer (waar verhoudingen KH EI vele beter zijn) krijg ik last in men darmen. Of als iemand tips moest hebben voor een easy carb bron die snel wegeet met een shake, en nee, ik kan niet men blender meenemen naar het werk voor een havermout/zero lactose shake :)

Ben btw erg tevreden van de zero lactose. Geen last van de darmen meer!

Ik zou je aanraden om Zero Lactose Protein te mengen met Bulk Oats dan heb je de gainer die je zoekt.

Fantastisch! Meteen besteld!
Beste supplementen shop EU :p

Wanneer zijn de pancakes weer te bestellen?

Hee iemand ervaring met black burn van NVE?

Zit idd te twijfelen tussen de cats en black burn...

De geconcentreerde bietensap is eindelijk in Nederland te koop.

Ik heb het geprobeerd,en het werkt echt top

Het komt uit Engeland vandaan en met de Olympische spelen en met de Tour de France hebben ze er al goede ervaringen mee.

Uit onderzoek is gebleken dat je er 16% meer vermogen en herstel van krijgt.

Zelf de Rabobank wielerploeg rijd ermee.

lees dit maar eens: www.beet-it.nl

Gister, begin van de middag een bestelling gedaan.
Volgens Post-NL komt het pas morgen binnen. Is dit een veel voorkomend probleem?

Thanx

Mijn vergissing. De chauffeur is al onderweg! :)

Terug
Naar boven