AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.961
Chauffeur is onderweg, lekker René!

Edit; 10 minuten later ontvangen.

:thumbs:

Mijn bestelling maandag gedaan, nu staat er dat ze het morgen pas komen leveren.

lekker dan... TNT is goed bezig :o

@XXL voor je vraag welke knie sleeves goed waren,

Heb nu bij Perry sport van het merk McDavid gehaald, deze lijken mij goed. Zijn beetje elastisch, voelen stevig en goed aan en niet bijzonder prijzig (25E per stuk). Lijkt mij prima geschikt voor de gemiddelde BB'er die geen hoge gewichten squat.

pics
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

OK.. ik heb ook wat mail uitgedaan en wacht nog op antwoord.

Heb mijn bestelling gelukkig ook binnen, perfect maar weer.

No offence maar die sleeves zien me maar als prullen uit, beter 1 van deze imo

Knieschoner_1.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En de créme de la créme zijn imo deze

19102009251.jpg

Bestel normaal bij de concurrent maar dit keer hier besteld. Mooi wat samples en pillendoosje ziet er ook goed uit! Top.

mooie hempies hebben jullie, lekkere stof ook, gelijk 3 besteld :D

hey
heb op 28-8-12 een bestelling gedaan: ordernr: 193813
helaas was ik wat vergeten...
nu dus weer een bestelling gedaan!
nu kom ik samen boven de 200,

is het mogelijk om er alsnog een handdoek bij te krijgen!
dat lukt nu net niet:)

iemand anders problemen bij plaatsen bestelling?

Wou zonet twee potjes oxyelite pro bestellen en 1 potje viridex XT, toegevoegd aan winkelmandje, mooi mijn free stuff gekozen klik op "volgende stap" en hij blijft constant terug gaan naar winkelmandje.

Een idee hoe ik hier voorbij geraak? Betalingoptie die ik koos was paypall, maar kreeg geen scherm om in te loggen op paypall account.

grtz

bart

• #21.973
hey
heb op 28-8-12 een bestelling gedaan: ordernr: 193813
helaas was ik wat vergeten...
nu dus weer een bestelling gedaan!
nu kom ik samen boven de 200,

is het mogelijk om er alsnog een handdoek bij te krijgen!
dat lukt nu net niet:)

Ik zie je post nu net.... de spullen zijn dan al weg. Het geven van de goodies is ook om een stimulans te geven om alles in 1 bestelling te plaatsten. Dit ook in verband met de verzendkosten die we nu 2x hebben ;)

Offtopic: Ben je nog steeds zo buff? Of te druk nu met bedrijf omdat het zo super loopt? Hehe.

Dat is Koert Vogel :D

iemand anders problemen bij plaatsen bestelling?

Wou zonet twee potjes oxyelite pro bestellen en 1 potje viridex XT, toegevoegd aan winkelmandje, mooi mijn free stuff gekozen klik op "volgende stap" en hij blijft constant terug gaan naar winkelmandje.

Een idee hoe ik hier voorbij geraak? Betalingoptie die ik koos was paypall, maar kreeg geen scherm om in te loggen op paypall account.

grtz

bart

Dat is vreemd... is het daarna nog wel gelukt? Er zijn gewoon order via PayPal betaald binnengekomen, gisteren en ook vandaag.

Laatst bewerkt:
Ik zie je post nu net.... de spullen zijn dan al weg. Het geven van de goodies is ook om een stimulans te geven om alles in 1 bestelling te plaatsten. Dit ook in verband met de verzendkosten die we nu 2x hebben ;)

Dat is Koert Vogel :D

Dat is vreemd... is het daarna nog wel gelukt? Er zijn gewoon order via PayPal betaald binnengekomen, gisteren en ook vandaag.

hey,

Vandaag nogmaals geprobeerd. Hij wil gewoon niet voorbij die eerste stap gaan en ik krijg geen inlogscherm van mijn paypall te zien. Ook andere betalingsopties lukken niet. Zeker dat die producten nog binnen zijn (oxyelite en viridex) en dat hij daar niet op vastloopt?

Heb vandaag verschillende andere betalingen gedaan (mastercard/ paypall/...) zonder problemen.

Anders wordt het bestellen in US

• #21.975
hey,

Vandaag nogmaals geprobeerd. Hij wil gewoon niet voorbij die eerste stap gaan en ik krijg geen inlogscherm van mijn paypall te zien. Ook andere betalingsopties lukken niet. Zeker dat die producten nog binnen zijn (oxyelite en viridex) en dat hij daar niet op vastloopt?

Heb vandaag verschillende andere betalingen gedaan (mastercard/ paypall/...) zonder problemen.

Anders wordt het bestellen in US

Bij ons komen gewoon de bestellingen binnen met elke betaalmethode, zou het kunnen zijn dat je browser niet ge-update is.

PM anders even je telefoon nummer of je kan zelf contact opnemen 0492-554731

Misschien een totaal overbodige vraag, maar heb je Belgie ingevoerd?

Hoi,

Ik heb gister 2 potten whey besteld en vandaag binnen gekregen, alleen dubbel gekregen. Dus 4 potten. Niet dat ik dat erg vind :D maar jullie waarschijnlijk minder, hoe moet dat verder?

• #21.979
Hoi,

Ik heb gister 2 potten whey besteld en vandaag binnen gekregen, alleen dubbel gekregen. Dus 4 potten. Niet dat ik dat erg vind :D maar jullie waarschijnlijk minder, hoe moet dat verder?

We hebben een winnaar! Dat doen we af en toe :D . Maak kans op gratis extra supplementen :wl:

Je bent dus een gelukkige winnaar! :thumbs:

Laatst bewerkt:
Awesome :D

Terug
Naar boven