AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Super service weer jongens! Binnen 1 dag in huis met een hoop gratis samples en shirt! Whey delicious blijft echt heerlijk!

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.145
Ik hoop morgen wat meer te horen over de Advanced Post Workout want we zitten midden in het wedstrijdseizoen :mad: .

Krijg allemaal boze emails en telefoontjes :eek: omdat het spul niet op voorraad is.

niet lullig bedoelt maar zou het inderdaad niet beter zijn om alles veel meer te bestellen. zie regelmatig dat er producten van xxl uitverkocht zijn. lijkt wel of heel europa tegenwoordig aan de xxl zit.

• #22.148
meer voorraad bestellen , iets van 5000 potten ? xD

niet lullig bedoelt maar zou het inderdaad niet beter zijn om alles veel meer te bestellen. zie regelmatig dat er producten van xxl uitverkocht zijn. lijkt wel of heel europa tegenwoordig aan de xxl zit.

Het probleem is dat de levertijd ineens veel langer is deze keer dan vorige keren, dan is het moeilijk plannen. En er is een hele lading naar Duitsland gegaan ivm alle Bodybuilding wedstrijden daar. We gaan nu veel meer voorraad aanhouden voor alle producten, want het gaat steeds sneller hier. :thumbs:

Vraagje, is Vitargo een beetje het beste wat er qua carbloader te krijgen is op het moment?

v4m35y.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

Beste XXL,
Ik ben als 3 weken aan het cutten en ik zou graag een supplement te nemen TIJDENS mijn training.
Ik zat te denken aan EAS of iets zoals Xtend , Amino X...
Welke raad u mij aan?
Alvast bedankt.

• #22.159
Terug
Naar boven