Ray Simon
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m68
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wanneer komt die weer binnen http://www.xxlnutrition.nl/advanced-post-workout/xxl-nutrition ?
haha ja valt niet altijd mee voorbereidingKlinkt lekker die Delicious Breakfast. Jammer genoeg moet ik nog een paar weken wachten om het te proberen![]()

Heb gister mijn bestelling ontvangen!

haha ja valt niet altijd mee voorbereiding
---------- Post toegevoegd Tue 16 Oct 2012 om 20:36 ----------

Lekker met wat aroma essence, kaneel en plakjes banaan 
Hey ray jij doet zondag mee met die wedstrijd of niet?Des te lekkerder smaakt het straks
Zondagavond wanneer ik thuis ben ga ik direct een paar Delicious pannekoeken makenLekker met wat aroma essence, kaneel en plakjes banaan
![]()
wanneer komt die weer binnen http://www.xxlnutrition.nl/advanced-post-workout/xxl-nutrition ?
haha ja valt niet altijd mee voorbereiding
---------- Post toegevoegd Tue 16 Oct 2012 om 20:36 ----------
Heb gister mijn bestelling ontvangen!
Heb ook direct de breakfast en pannekoeken geprobeerd, ze zijn echt superrrrr!!!
Ze zijn beide heel makkelijk te bereiden en de smaak is gewoon perfect!
Lekker makkelijke maaltijden als je weinig tijd hebt en het is ook nog eens een traktatie i.p.v. een straf
complimenten voor deze producten, ga ik in de toekomst zeker blijven nemen.
wat adviseren jullie als PCT voor een 4 weekse epistane kuur?\
ik denk aan Viridex NT samen met A-HD of Get diesel test hardcore.
ik zoek iets om cortisol te onderdrukken en daarnaast test te stimuleren.
Die komt eind volgende week weer binnen, is erg hard gegaan ineens.
goed om te horen!
Ik zou dan Viridex nemen met test hardcore dat is een veel gebruikte combinatie in een PCT. Horen we goede dingen over.
Succes met je PCT!
Hey Rene,
Ik zie dat jullie reclame banner hier op het forum al een ruigere look heeft gekregen, komen hier dan ook nieuwe t-shirts of dergelijke van?
DAA voegt niet veel toe je kan ook alleen TH nemen.
We zijn daarmee bezig, maar het is wat lastig het mooi op een shirt te krijgen.
De banner die je ziet is een sneak preview naar de nieuwe site waar we mee bezig zijn. Die krijgt helemaal die look.
Thanks! de site wordt heel mooi, we zijn er al een tijd mee bezig maar duurt nog zeker een maand!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
hier zou ik ook wel willen trainen man