XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.362
Bestelling binnen, top al die extra samples erbij, thx !! :thumb:

Net weer een bestelling gedaan

XXL Nutrition, Whey Delicious, 1000 gram(Perzik - Mango), aantal:2
Universal, Animal Pak, 44 packs, aantal:1
XXL Nutrition, Glucosamine Pro, 120 caps, aantal:1
Fitmax, Cissus, 120 caps, aantal:1
Natures Way, Vitamin D3 5000 IU, 240 Softgels, aantal:1
XXL Nutrition, Delicious Protein Soup, 1200 gram(Kip), aantal:1
XXL Nutrition, Whey Delicious, 2500 gram(Bosvruchten), aantal:2

Ik ga er weer even tegenaan kunnen gaan, Advanced post workout, EAS en creatine heb ik hier nog staan :D

Flinke bestelling! Kan je wel een tijdje mee voort.

• #22.369

Ik ga er weer even tegenaan kunnen gaan, Advanced post workout, EAS en creatine heb ik hier nog staan :D

Je spullen komen eraan! :thumbs:

Haha perfecte aanbieding voor mij. Dacht megagrow te bestellen en nu staat die in aanbieding:eek: . Maar aangezien ik aant cutten ben begin ik te twijfelen tussen megagrow en nitrocrea v2. Welke zou ik best nemen Rene?

Multivits neem ik ook mee... Maar nog even wachten tot vrijdag op de soup haha;)

• #22.371
Haha perfecte aanbieding voor mij. Dacht megagrow te bestellen en nu staat die in aanbieding:eek: . Maar aangezien ik aant cutten ben begin ik te twijfelen tussen megagrow en nitrocrea v2. Welke zou ik best nemen Rene?

Multivits neem ik ook mee... Maar nog even wachten tot vrijdag op de soup haha;)

Tjaa.. lastig zelf ben ik wel een fan van Mega Grow, vind het echt een goed supplement.

Zijn jullie soms van plan om de V2 versie van Mesomorph aan jullie assortiment toe te voegen? & Ook het supplement Albutarex van Mutated Nation.. Heel veel positieve commentaren van gehoord, de V1 versie van Mesomorph was een knaller maar de V2 is nog harder schijnt! Keep in contact

weet is ne keer te zeggen hoe die soep smaakt

• #22.374
Zijn jullie soms van plan om de V2 versie van Mesomorph aan jullie assortiment toe te voegen? & Ook het supplement Albutarex van Mutated Nation.. Heel veel positieve commentaren van gehoord, de V1 versie van Mesomorph was een knaller maar de V2 is nog harder schijnt! Keep in contact

Deze supplementen zijn niet toegelaten in de EU.

Deze supplementen zijn niet toegelaten in de EU.
Volgens mijn weten is Mesomorph V2 niet verboden aangezien er geen verboden stoffen meer inzitten.. Albutarex is misschien een andere zaak maar de baas van Mutated Nation zei dat het voor EU leverbaar is op dit moment?

Albutarex, BustedBrah... pleas :o

• #22.378
Albutarex is niet toegelaten in de EU? Wat zit er in soms?

Volgens mijn weten is Mesomorph V2 niet verboden aangezien er geen verboden stoffen meer inzitten.. Albutarex is misschien een andere zaak maar de baas van Mutated Nation zei dat het voor EU leverbaar is op dit moment?

Dan is mss de formule gewijzigd, ik zal er eens naar kijken weer. Enige tijd terug hebben we ernaar gekeken en zater er verboden stoffen in voor de EU.

Goed dat jullie daar controle op houden René.

Terug
Naar boven