MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Geweldig.
Wellicht een XXL grill (ala George Foreman) ;)

Aight. Denk dat ik de weegschaal ook maar ga aanschaffen.

Zojuist een potje whey en fat attack besteld. Vooral laastgenoemde ben ik benieuwd naar. Ga binnenkort cutten, heb nog wat black cats met DMAA dus die maak ik eerst op. We gaan het zien! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.264
nu komt er ook een B&F let maar op :p

Zou je die willen hebben dan in je keuken? :D

Dat zit er dik in:)
Wel handig alles afkijken bij de anderen:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 19 April 2013 om 14:31 ----------

Super mooi apparaat!
Krijgen we ook nog XXL koekenpannen voor de pannenkoeken/vis/kip en XXL blenders?
Een staafmixer is ook welkom:)

Ga zo door XXL!

Haha! we zijn er serieus mee bezig geweest maar even op hold gezet. Het kan dat we nog mat zwarte blenders gaan laten maken met ons logo. Maar staat even on hold. Verder hebben we veel leuke goodies besteld maar zodra die er zijn vertel ik het pas :p

Geweldig.
Wellicht een XXL grill (ala George Foreman) ;)

:)

Aight. Denk dat ik de weegschaal ook maar ga aanschaffen.

:thumbs: wij vonden het een leuke aanvulling.

Zojuist een potje whey en fat attack besteld. Vooral laastgenoemde ben ik benieuwd naar. Ga binnenkort cutten, heb nog wat black cats met DMAA dus die maak ik eerst op. We gaan het zien! :D

We hebben lang gedaan over de formule en we zijn zelf erg tevreden over het resultaat. Succes met je dieet!

• #23.270
  • #23.272
Mirin= straattaal voor geweldig. De huidige zyzz generatie volg ik ook maar net hoor :p

Wij komen er zeker wel uit Ray...XXL brengt mensen samen.

Hmmm...dat klinkt ook wel raar nu ik het zo zeg:D

ja dat vind ik ook raar klinken haha.. ik ga onder de wol :zzz:

mirin word echt niet op straat gebruikt hoor, alleen door forum-sjonnies.

René, zou je Fat Attack kunnen stacken met Yohimbine hcl (4x 2.5mg caps)?
Reden van de vraag is, omdat Fat Attack beta agonisten bevat en Yohimbine een alpha antagonist is, misschien dat je dan een te hoge hartslag krijgt? Is om van ongeveer 10% naar 8% te gaan.

• #23.277
René, zou je Fat Attack kunnen stacken met Yohimbine hcl (4x 2.5mg caps)?
Reden van de vraag is, omdat Fat Attack beta agonisten bevat en Yohimbine een alpha antagonist is, misschien dat je dan een te hoge hartslag krijgt? Is om van ongeveer 10% naar 8% te gaan.

Ik zou daar wel rustig mee beginnen dan, bouw het langzaam op en kijk hoe je je voelt en hoe het gaat.

Klein vraagje: als ik met bancontact betaal, krijgen jullie dit geld direct? Of ontvangen jullie periodiek een bedrag van Ogone of Multisafepay? Zoja, hoelang duurt dit ongeveer?

Ik vraag het omdat ik een klein probleem heb bij een andere webshop (niet-concurrent want het gaat om een boek :p ). Wou van iemand anders horen of het klopt wat ze zeggen.

Bedankt René!

• #23.279
Klein vraagje: als ik met bancontact betaal, krijgen jullie dit geld direct? Of ontvangen jullie periodiek een bedrag van Ogone of Multisafepay? Zoja, hoelang duurt dit ongeveer?

Ik vraag het omdat ik een klein probleem heb bij een andere webshop (niet-concurrent want het gaat om een boek :p ). Wou van iemand anders horen of het klopt wat ze zeggen.

Bedankt René!

Wij krijgen dan het gehele bedrag direct op onze rekening dit loopt via ogone.

• #23.280
:D

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven