AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Beste XXL,

Ik heb donderdag 26 april jl. een bestelling gedaan bij jullie. Nu is die zaterdag mooi op tijd aangekomen, maar ipv. 2500gr. whey delicious banaan heb ik de 1000gr. ontvangen...

Hoe kunnen we dit oplossen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.303
Nog plannen om dat punten spaarsysteem in te voeren in de toekomst?

Ja komt eraan samen met de nieuwe site ;)

Werkt prima mooi ding om in de keuken te hebben staan ook!

:thumbs:

Beste XXL,

Ik heb donderdag 26 april jl. een bestelling gedaan bij jullie. Nu is die zaterdag mooi op tijd aangekomen, maar ipv. 2500gr. whey delicious banaan heb ik de 1000gr. ontvangen...

Hoe kunnen we dit oplossen?

Ok mail even al je gegevens naar info@xxlnutrition.nl dan regelen we het. We kunnen in ons scansysteem zien wat er in de doos is gegaan dus het komt allemaal goed. Begin gewoon met je shake 1000gram als je zonder eiwitten zit.

• #23.304
Drukste maandag ever voor ons :thumbs: we groeien dit jaar harder als ooit tevoren. Mooi om te zien dat ons harde werken wordt gewaardeerd.

Laatst bewerkt:
René, ik heb hier nog een doos dextrojuice gevonden.
Gekocht begin 2011 en houdbaar tot 06-12, zou ik nog kunnen gebruiken? Of gewoon weggooien. Ik zie en riek niets raar en er zijn maar een paar schepjes uit

• #23.306
René, ik heb hier nog een doos dextrojuice gevonden.
Gekocht begin 2011 en houdbaar tot 06-12, zou ik nog kunnen gebruiken? Of gewoon weggooien. Ik zie en riek niets raar en er zijn maar een paar schepjes uit

denk dat het nog wel goed is kan weinig aan bederven.

denk dat het nog wel goed is kan weinig aan bederven.
:thumbs: als ik boven de pot hang laat ik wel iets weten! :D

Hier nog een foto:
2eg6zki.jpg

XXL magazine bij de levering :D (ik kan al niet wachten op morgevroeg voor delicious breakfast!)

noten, weegschalen en cardio apparatuur, straks gaan jullie nog blikjes tonijn verkopen. :p

Hoe zit het eigenlijk met ei proteïne, René?
Ik weet dat de biologische beschikbaarheid van rauw ei slechter is dan gekookt ei, nu staat er dat het eiwit gedroogd is voor het tot poeder gemaakt wordt. Niet verhit dus, is het belangrijk dat het verhit wordt, of is het proces van vocht eruit halen soortgelijk aan koken of zo?..

Vraag me af hoe het met die beschikbaarheid zit.

Komen deze week nu de delicious bars?

En al een idee wanneer de 1kg verpakkingen komen voor de pannenkoeken (banaan)?

• #23.314
noten, weegschalen en cardio apparatuur, straks gaan jullie nog blikjes tonijn verkopen. :p

haha ja inderdaad!

Hoe zit het eigenlijk met ei proteïne, René?
Ik weet dat de biologische beschikbaarheid van rauw ei slechter is dan gekookt ei, nu staat er dat het eiwit gedroogd is voor het tot poeder gemaakt wordt. Niet verhit dus, is het belangrijk dat het verhit wordt, of is het proces van vocht eruit halen soortgelijk aan koken of zo?..

Vraag me af hoe het met die beschikbaarheid zit.

Het wordt wel verhit tijdens het verdrogingsproces het het een BW van boven de 100.

Komen deze week nu de delicious bars?

En al een idee wanneer de 1kg verpakkingen komen voor de pannenkoeken (banaan)?

De banaansmaak gaan we misschien mee stoppen er is niet zoveel vraag naar, er komen wel 1kg verpakkingen van de vanille. Die zijn besteld.

De Proteine bars komen denk ik eind volgende week.

• #23.318
Hallo Rene,

Dit schijnt in verschillende producten van BSN te zitten. Ik vroeg me af wat het doet. Ik veronderstel de insulinegevoeligheid prikkelen.

AHA! ja klopt inderdaad. Dat werk vaak met een kaneelextract. Of het echt goed werkt weet ik eerlijke gezegd niet.....

Ik heb de 30g dextro overleefd! :thumbs:

Terug
Naar boven