AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Beste XXL,

Ik heb donderdag 26 april jl. een bestelling gedaan bij jullie. Nu is die zaterdag mooi op tijd aangekomen, maar ipv. 2500gr. whey delicious banaan heb ik de 1000gr. ontvangen...

Hoe kunnen we dit oplossen?

Vandaag alsnog de 2500gr. binnengekregen zonder gezeik!
Foutje kan gebeuren en ik mag de verkeerde pot houden, goed werk mannen:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.322
Vandaag alsnog de 2500gr. binnengekregen zonder gezeik!
Foutje kan gebeuren en ik mag de verkeerde pot houden, goed werk mannen:thumb:

Was een foutje van ons dat we ook terug konden zien in ons scansysteem, graag gedaan en succes met je supps! :thumbs:

Zo ik kan weer even vooruit voor de zomer Dextrojuice, creatine mono en voor het eerst een flinke zak Perfect whey protein. Ben benieuwd !

Laatst bewerkt:
vandaag geleverd en holy shit die perfect whey protein perzik smaak is heerlijk ! Was er een beetje bang voor omdat het een smaak is die je normaal niet veel tegenkomt, en het is dan wel gelijk 4 kilo waar je mee opgescheept zit als het ranzig is. Maar damn... voor mij de lekkerste whey die ik ooit op heb, mijn complimenten ! :clap:

ik zou nooit meer 4 kg kopen als ik de smaak van tevoren nooit had geproefd.

• #23.328
vandaag geleverd en holy shit die perfect whey protein perzik smaak is heerlijk ! Was er een beetje bang voor omdat het een smaak is die je normaal niet veel tegenkomt, en het is dan wel gelijk 4 kilo waar je mee opgescheept zit als het ranzig is. Maar damn... voor mij de lekkerste whey die ik ooit op heb, mijn complimenten ! :clap:

ok goed om te horen! :thumbs:

Waarom geen korting als je meerdere zakjes noten koopt van 1 soort?

Ook al zou het maar 10-15 cent ofzo zijn.

Er zit bijna geen marge op die nootjes en we zien het als een leuke extra dat is dus de reden ;)

ik zou nooit meer 4 kg kopen als ik de smaak van tevoren nooit had geproefd.

:D

• #23.330
Ah ok

Ook niet van plan om grotere verpakkingen te verkopen als een bepaalde nootsoort sterk verkoopt ?

Misschien wel, maar zoals ik al zei onze marge is heel dun het is meer voor het leuke dan voor de verdiensten. Dus een heel assortiment met verschillende maten is niet echt iets waar ik voor sta te juichen op dit moment ;)

Wegens mijn beperkte budget gebruikt ik momenteel enkel de Whey shakes van XXL, zijn top.
Ik moet er bijvertellen dat ze klantgericht zéér vriendelijk zijn. Vriend van me had zen extra gift vergeten aan te duiden. Hij heeft XXL een mailtje gestuurd en nog geen half uurtje erna krijg hij al antwoord dat hij zijn gift erbij ging ontvangen. Leveringen duren ook nooit lang.
Ik verkies XXL boven B&F.

• #23.332
Wegens mijn beperkte budget gebruikt ik momenteel enkel de Whey shakes van XXL, zijn top.
Ik moet er bijvertellen dat ze klantgericht zéér vriendelijk zijn. Vriend van me had zen extra gift vergeten aan te duiden. Hij heeft XXL een mailtje gestuurd en nog geen half uurtje erna krijg hij al antwoord dat hij zijn gift erbij ging ontvangen. Leveringen duren ook nooit lang.
Ik verkies XXL boven B&F.

Bedankt voor de complimenten! Ik zeg altijd "we doen ons best maar zijn niet perfect" ;)

Ik was op zoek naar een nieuwe PWO (heb nu Animal Rage maar is bijna op). Ik vertrouw de 'vernieuwde' versies zonder dmaa niet, (bv jack3d)...

Maar dan zag ik de Unleash review...interesting! :D

Ik was op zoek naar een nieuwe PWO (heb nu Animal Rage maar is bijna op). Ik vertrouw de 'vernieuwde' versies zonder dmaa niet, (bv jack3d)...

Ik heb net craze besteld! Schijnt ook erg goed te zijn

• #23.335

Zeker een aanrader UNLEASH, geen enorme Rush maar lekker flow en geen nare crash achteraf.

Ik heb net craze besteld! Schijnt ook erg goed te zijn

Craze is inderdaad ook goed net als GO van EXT en onze UNLEASH natuurlijk :D

Die nieuwe Unleash is echt de beste booster ooit. Dikke pomp, veel energie, en nog lekker ook :zuip:

Terug
Naar boven