Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Craze is inderdaad ook goed net als GO van EXT en onze UNLEASH natuurlijk :D

Vandaag voor het eerst Craze geprobeerd.
Maaaaan.. wat een rare buzz kreeg ik hiervan.
Tussen de sets totaal niet gemotiveerd.. haast lui te noemen en toen het tijd was voor een set concentreerde ik en had ik een focus die ik nog nooit zo sterk gemerkt heb. Ik kon voor m'n gevoel eindeloos door blijven gaan! Very strange dus haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.363
Tussen de sets totaal niet gemotiveerd.. haast lui te noemen en toen het tijd was voor een set concentreerde ik en had ik een focus die ik nog nooit zo sterk gemerkt heb. Ik kon voor m'n gevoel eindeloos door blijven gaan! Very strange dus haha

Rare ervaring zo te lezen.... zal deze ook weer eens proberen is alweer even geleden.

Had je niet perongeluk iets anders genomen :p

OT: Heb je toevallig ervaring met HyperFX van BSN Rene? Wil deze morgen bestellen namelijk...

• #23.366

OT: Heb je toevallig ervaring met HyperFX van BSN Rene? Wil deze morgen bestellen namelijk...

Ik heb er eerlijk gezegd geen ervaring mee... ook niet zoveel over gehoord nog. Misschien andere DBB'ers?

Beste XXL

jullie geven bij de :http://www.xxlnutrition.nl/complex-carb-gainer/xxl-nutrition Carb gainer de tips voor MCT Olie en Vitamine B100 er extra bij, zouder jullie hier mischien een stack deal van kunnen maken? denk dat het wel aardig gaat lopen als weightgainer combo ;)

Mvg BOTS

Goed idee! ik ga er later vandaag even naar kijken. B100-MCT 500ml - 2500 gram CCG. ;)

denk dat het aardig gaat lopen en denk dat je er ook heel wat mensen blij mee zal maken :) waaronder mij ook hihi

hopen dat ik met die combo flink wat massa aan kan zetten want 62 kg is niet super veel haha

• #23.368
denk dat het aardig gaat lopen en denk dat je er ook heel wat mensen blij mee zal maken :) waaronder mij ook hihi

hopen dat ik met die combo flink wat massa aan kan zetten want 62 kg is niet super veel haha

Dat kan zwaarder ;). Gewoon goed eten, lekker trainen en wat aanvullen met supplementen en geduld hebben :wl:

Morgen zet ik die stack online met 10euro korting.

Toppie ;) en idd ik eet goed nu, vergat tot 8 maanden geleden altijd te ontbijten, nu kan ik niet meer zonder :) en heb idd wel baat bij een weightgainer want zit op school in een lab waar eten verboden is en met een kwartier pauze kan je niet echt lekker veel eten en dan zijn de shakes ideaal voor de voedingsstoffen :), zal gelijk vd week ff een order plaatsen :)

ben sinds januari echt gemotiveerd aan het trainen en merk echt zieke vooruitgang in kracht, was eerst mega ecto en woog 54 kg waar ik aan beide kanten met benchpress 5kg pakte, pak ik nu 30 aan beide kanten en doe ook 20 aan beide kanten voor binnekant om triceps te trainen

• #23.370
Toppie ;) en idd ik eet goed nu, vergat tot 8 maanden geleden altijd te ontbijten, nu kan ik niet meer zonder :) en heb idd wel baat bij een weightgainer want zit op school in een lab waar eten verboden is en met een kwartier pauze kan je niet echt lekker veel eten en dan zijn de shakes ideaal voor de voedingsstoffen :), zal gelijk vd week ff een order plaatsen :)

Succes jongen! keep me posted :wave:

thankss, ga denk ik binnekort wel een logje maken, train ook samen met een maatje om de motivatie erin te houden, hij swoegt in de gym voor de meisjes, ik doe het gewoon voor mezelf haha levert af en toe best leuke momenten op als hij weer aan het vertellen is hoe breed hij wil worden haha

Niet kopen , zeer goede tip.

---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 15:34 ----------

Heb het niet kunnen laten en heb gisteren vlug een doos eiwitrepen van Xxl bestelt , ik moet en zal ze proeven.

• #23.373
Niet kopen , zeer goede tip.

---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 15:34 ----------

Heb het niet kunnen laten en heb gisteren vlug een doos eiwitrepen van Xxl bestelt , ik moet en zal ze proeven.

Laat me zeker weten wat je er van vind, ik vind ze echt top geworden. We werken aan een 2e smaak :meal:

Ben echt geeinteresseerd in jullie fat attack..
zit op 12% wil naar 9% gaan. maar het probleem is dat ik hier nu al 2 fatburners heb liggen (dexaprine en ripped!)

en dex werkt prima en is vrij goedkoop.
Zeg me nu eens, waarom zou ik TOCH deze fatburner (moeten) kopen ?
want: hij is duurder, betwijfel of die 'zoveel' sneller werkt...
Doe je best om me te overtuigen, misschien heb je er dan wel een nieuwe klant bij ;)

• #23.376
Ben echt geeinteresseerd in jullie fat attack..
zit op 12% wil naar 9% gaan. maar het probleem is dat ik hier nu al 2 fatburners heb liggen (dexaprine en ripped!)

en dex werkt prima en is vrij goedkoop.
Zeg me nu eens, waarom zou ik TOCH deze fatburner (moeten) kopen ?
want: hij is duurder, betwijfel of die 'zoveel' sneller werkt...
Doe je best om me te overtuigen, misschien heb je er dan wel een nieuwe klant bij ;)

Dat is een lastige ;)

Dexaprina is vooral een energizer (beta agonist) ik vind onze burner completer het geeft niet direct een bult energie maar doet zijn werking meer op de achtergrond. Heb je deze topic al gelezen?

Hier vind je ook meer achtergrond informatie over de formule.

Ik vond de oude dexaprine beter als die nieuwe eerlijk gezegd...

ja natuurlijk had ik dat topic al gelezen :)

hmm ga het straks eens grondig lezen. Maar man, je vind dex ook een goede, toch ? maar deze is mometeel slechts 15 euro, en deze is 35 euro... dat is een probleem. voor 20 euro extra/2 maand voor 1% meer resultaat te zien ? Is dat het dan waard ? :s (no offense)

• #23.378
ja natuurlijk had ik dat topic al gelezen :)

hmm ga het straks eens grondig lezen. Maar man, je vind dex ook een goede, toch ? maar deze is mometeel slechts 15 euro, en deze is 35 euro... dat is een probleem. voor 20 euro extra/2 maand voor 1% meer resultaat te zien ? Is dat het dan waard ? :s (no offense)

Klopt wat je zegt, we hebben overigens hele goede maar dure grondstoffen gebruikt. voor de verkoopprijs van die dexaprine kan je amper een pot Fat Attack produceren.

als de dexaprine je goed bevalt kan je die gewoon pakken, denk je ik wil wat anders dan.... ;)

Wel, het is niet zo van : ooh en vandaag wil ik die fatburner, morgen die,...
had ripped! en wou dexa omdat het SUPER veel goede reviews had en voelde het ook wel. Over resultaten kan ik natuurlijk niet veel zeggen van dex omdat ik pas sinds 2 dagen een hele pak.

Maar deze 'fat attack' spreekt me echt aan door de banner en gewoon door de ingredienten..
maar het is echt wel duur voor dat kleine extra resultaat :s

hmm...

• #23.380
Wel, het is niet zo van : ooh en vandaag wil ik die fatburner, morgen die,...
had ripped! en wou dexa omdat het SUPER veel goede reviews had en voelde het ook wel. Over resultaten kan ik natuurlijk niet veel zeggen van dex omdat ik pas sinds 2 dagen een hele pak.

Maar deze 'fat attack' spreekt me echt aan door de banner en gewoon door de ingredienten..
maar het is echt wel duur voor dat kleine extra resultaat :s

hmm...

Ik zou het eens lekker aankijken met die dexaprine, kan je altijd nog voor het meest hardnekkige vet eens wat anders proberen.

succes met je cut anyway!

Terug
Naar boven