MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene hoe zou dat nieuwe puntensysteem gaan werken?

Ik zie me niet direct voor 300 euro in 1 keer bestellen (niet direct, wel al gedaan lol :D ) en betalen voor een xxl goodie, ze zijn leuk maar je snapt me!

Tenzij dat dit allemaal top secret is en ik gewoon moet afwachten en zien natuurlijk :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.384
rene hoe zou dat nieuwe puntensysteem gaan werken?

Ik zie me niet direct voor 300 euro in 1 keer bestellen (niet direct, wel al gedaan lol :d ) en betalen voor een xxl goodie, ze zijn leuk maar je snapt me!

Tenzij dat dit allemaal top secret is en ik gewoon moet afwachten en zien natuurlijk :d

pm ;)

Dat is een lastige ;)

Dexaprina is vooral een energizer (beta agonist) ik vind onze burner completer het geeft niet direct een bult energie maar doet zijn werking meer op de achtergrond. Heb je deze topic al gelezen?

Hier vind je ook meer achtergrond informatie over de formule.

Ik vond de oude dexaprine beter als die nieuwe eerlijk gezegd...

Leuk dat jullie je baseren op onderzoek :D Vind ik zeer positief dat er werkelijk over nagedacht wordt! Bij andere huismerken krijg je soms het gevoel alsof ze 10 ingrediënten bij elkaar op een hoop gooien en product = klaar :p

• #23.387
Leuk dat jullie je baseren op onderzoek :D Vind ik zeer positief dat er werkelijk over nagedacht wordt! Bij andere huismerken krijg je soms het gevoel alsof ze 10 ingrediënten bij elkaar op een hoop gooien en product = klaar :p

Dat wordt ook vaak gedaan en dan geven deze bedrijven ook alle ingrediënten weer in de precieze dosering, dat is ook logisch want er is totaal geen werk en onderzoek in gaan zitten dus heb je niets te verliezen.

De producten waar we veel tijd en onderzoek in hebben gestoken geven we weer in matrix anders kan alles zo gekopieerd worden. Het is ook zaak dat je precies het aantal mg'en per stof goed doseert.

Hebben jullie ook vloeibare Multivit? Of poedervorm in al dan niet capsules?
Is voor de kleine thuis bedoeld.

Zijn de doseringen dan niet te hoog?

Vind die producten bij apo ed veel te duur !

• #23.390
http://www.xxlnutrition.nl/ccg2500-mct-b100-gainer-stack/xxl-nutrition

toppie! zal hem vd week ff meester maken en dan kijken wat ik ermee bereik! zal hem ook aan maatjes aanraden want die zijn ook niet de zwaarste hehe

:thumbs:

Hebben jullie ook vloeibare Multivit? Of poedervorm in al dan niet capsules?
Is voor de kleine thuis bedoeld.

Zijn de doseringen dan niet te hoog?

Vind die producten bij apo ed veel te duur !

Kijk hier eens naar, is dat mss wat? Dat is speciaal voor kinderen.

2rc8p6d.jpg

Beter dan die standaard kartonnen dozen! Had ook die weegschaal meebesteld, serieus de coolste weegschaal die ik ooit heb gehad.

• #23.394
2rc8p6d.jpg

Beter dan die standaard kartonnen dozen! Had ook die weegschaal meebesteld, serieus de coolste weegschaal die ik ooit heb gehad.

Ja wij zijn ook blij met de nieuwe dozen, we verzenden overigens ook nog bestellingen in de dozen waarin de aangeleverde supplementen zitten. Ik vind dat verspilling om die weg te gooien en het is ook nog eens slecht voor het millieu.

De weegschaal vind ik zelf ook cool daarom heb ik ze laten maken :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weegschaal is shiny enzo:
a2drgg.jpg

gimme gimme gimme

Ik zou graag gebruik maken van jullie laagste prijs garantie. Bij B&F kan je Oh yeah bars kopen voor 23,3€ per doos vanaf 3 stuks. Bij jullie krijg je korting tot 2 dozen. Zouden jullie dit kunnen aanpassen? (aangezien ik liever bij jullie bestel :p)

• #23.399
Ik zou graag gebruik maken van jullie laagste prijs garantie. Bij B&F kan je Oh yeah bars kopen voor 23,3€ per doos vanaf 3 stuks. Bij jullie krijg je korting tot 2 dozen. Zouden jullie dit kunnen aanpassen? (aangezien ik liever bij jullie bestel :p)

ik pas het direct even aan ;)

Bestelnummer XXL Nutrition: 248887

Kan je eens nakijken? Ik moest vrijdagavond een mail van DPD ontvangen maar niets gekregen. (Vorige bestellingen wel) Krijg ik het nu vandaag of morgen?

Terug
Naar boven