AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.421
We hebben hier een aantal producten staan in zakken welke een gaatje hebben of iemand per ongeluk met een mes ingesneden heeft bij het insnijden van de doos. Ik zal deze hier tegen een gereduceerde prijs neerzetten. Als iemand interesse heeft graag een PM. Producten hebben een goede exp date en het "lek" hebben we afgeplakt.

Optimum Whey Gold Vanille 4535 gram - €70
Stacker whey 2000 gram chocolade - €30
Stacker whey 2000 gram Cookies & Cream - €30
Gaspari Real Mass 5455 gram Chocolade - €40
Stacker Ultra Mass 4500 gram Chocolade – €30
Stacker Ultra Mass 4500 gram Aardbei - €30

Net pakketje binnen gehad, ziet er weer gelikt uit het xxlmagazine:thumbs:

Oh man, die XXL repen :p nog tot maandag wachten want nu low carb... ziet er alleszins goed uit!

• #23.424
  • #23.425
Onze Zweedse vestiging gaat lekker! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hebben jullie een zweeds filiaal? :eek:

• #23.427
---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 20:29 ----------

[/COLOR]
Hebben jullie een zweeds filiaal? :eek:

We hebben een Zweedse partner die Scandinavie voor zijn rekening neemt, is een groep leuke jongens die ook allemaal aan de ijzer hangen. Ze doen het echt goed :thumbs:

Zo hebben we een ook Poolse partner en een Roemeense, binnenkort breiden we ook uit naar andere landen.

Knallen! :wl:

[/COLOR]

We hebben een Zweedse partner die Scandinavie voor zijn rekening neemt, is een groep leuke jongens die ook allemaal aan de ijzer hangen. Ze doen het echt goed :thumbs:

Zo hebben we een ook Poolse partner en een Roemeense, binnenkort breiden we ook uit naar andere landen.

Mooi om te zien!

Nu nog verhuizen naar België zodat we kunnen meetrainen en alles zit goed :D

Mijn keuken weegschaal van jullie als ik die aan zet begind hij al op te lopen druk ik er nog een x op gaat hij op 0 maar begind hij weer te lopen hebben dit er meer?

Mijn keuken weegschaal van jullie als ik die aan zet begind hij al op te lopen druk ik er nog een x op gaat hij op 0 maar begind hij weer te lopen hebben dit er meer?
Staat ie wel op een stabiele ondergrond? Heb hier zelf geen last van.

[/COLOR]

Frankrijk misschien? De hebben alleen nutrimuscle en keuze is niet zo groot.

Ja heb een stenen aanrechtblad dus ja stevig zat:)

• #23.435

Nee nog niet gehoord.... de mijne is zelfs op helemaal 100% nauwkeurig tot 400gram :eek:

Haal de batterij er eens uit en er weer in, doe het ding dan nog raar PM me dan even .

Frankrijk misschien? De hebben alleen nutrimuscle en keuze is niet zo groot.

ja kijken we ook naar, we moeten daar eens gaan zoeken naar een goede partner.. bedankt voor de tip :thumbs:

• #23.436
We hebben hier een aantal producten staan in zakken welke een gaatje hebben of iemand per ongeluk met een mes ingesneden heeft bij het insnijden van de doos. Ik zal deze hier tegen een gereduceerde prijs neerzetten. Als iemand interesse heeft graag een PM. Producten hebben een goede exp date en het "lek" hebben we afgeplakt.

Laatst bewerkt:

Stacker Ultra Mass 4500 gram Aardbei - €30

pm

hey xxl

Heb een tijdje geleden xxl whey gekocht, grote blauwe zak van 4 kg.
Nu zie ik dat de vervaldatum 16 juni 2013 is.

Is dit echt de uiterste datum of kan je het daarna nog blijven gebruiken?
Want 4 kg op 1 maand weg drinken is wat veel namelijk...

• #23.440
hey xxl

Heb een tijdje geleden xxl whey gekocht, grote blauwe zak van 4 kg.
Nu zie ik dat de vervaldatum 16 juni 2013 is.

Is dit echt de uiterste datum of kan je het daarna nog blijven gebruiken?
Want 4 kg op 1 maand weg drinken is wat veel namelijk...

Als je die net gekocht hebt dan moet dat een foutje zijn, de exp date is altijd minimaal een 1,5 jaar van de whey de we verkopen. Dus kan je zonder problemen drinken.

Wat bij ons binnenkomt van de whey is altijd binnen een maand of 2 verkocht

Terug
Naar boven