Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Maandag bestellen; postnl komt vandaag niet ophalen, dus je bestelling van vandaag nemen ze morgen mee met de bestellingen van maandag![]()
Aight bedankt bro!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maandag bestellen; postnl komt vandaag niet ophalen, dus je bestelling van vandaag nemen ze morgen mee met de bestellingen van maandag![]()
Als ik vandaag een bestelling plaats, heb ik die morgen dan?
Of kan ik beter maandag bestellen?![]()

Waar is de zoekfunctie van de site gebleven ? of kijk er straal over heen.....
edit : nope, zie hem nog steeds niet.

Waar is de zoekfunctie van de site gebleven ? of kijk er straal over heen.....
edit : nope, zie hem nog steeds niet.
, denk nog max 1 maand en deze komt online.Eeeeh, zie het echt niet, moet ik eerst ergens op klikken op zo ?
]

Hmm ligt denk ik niet aan adblock, want dat heb ik gewoon aan staan en kan de zoekbalk wel gewoon zien. Ik zou een andere browser proberen, of je Java/Flash etc. ff updaten
was al uit, icoon is ook groen zoals je ziet
---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 13:31 ----------
Zelfde in firefox, hmmm bijzonder...kom er wel achter.
was al uit, icoon is ook groen zoals je ziet
---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 13:31 ----------
Zelfde in firefox, hmmm bijzonder...kom er wel achter.

Onze nieuwe tanktops zijn binnen!
- Tanktop Men in wit en zwart.
- Tanktop Men Stringer ribstof
- Tanktop Women ribstof
Later deze week nog even mooie foto's maken![]()

Onze nieuwe tanktops zijn binnen!
- Tanktop Men in wit en zwart.
- Tanktop Men Stringer ribstof
- Tanktop Women ribstof
Later deze week nog even mooie foto's maken![]()
Misschien een domme vraag, maar wat is ribstof? En wat is het verschil met een gewone tanktop?
Zitten in ieder geval als gegoten vind ik!
Als dat hetzelfde stof is die ook gebruikt wordt voor Gorilla Wear Rib tanks, dan zit de tanktop dus 'getailleerd' en zit er wat rek in zeg maar. En er zitten dus mini ribbels inZitten in ieder geval als gegoten vind ik!

Misschien een domme vraag, maar wat is ribstof? En wat is het verschil met een gewone tanktop?
Als dat hetzelfde stof is die ook gebruikt wordt voor Gorilla Wear Rib tanks, dan zit de tanktop dus 'getailleerd' en zit er wat rek in zeg maar. En er zitten dus mini ribbels inZitten in ieder geval als gegoten vind ik!