Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.702
Waar is de zoekfunctie van de site gebleven ? of kijk er straal over heen.....

edit : nope, zie hem nog steeds niet.

Waar is de zoekfunctie van de site gebleven ? of kijk er straal over heen.....

edit : nope, zie hem nog steeds niet.

Zie blauwe kader ;)
YiGwvtq.png

• #23.705
Eeeeh, zie het echt niet, moet ik eerst ergens op klikken op zo ?

2yv5a54.png

Zo, net dan maar een bestelling gedaan, ref. 258358
Ben benieuwd naar die ZMA van jullie!

Hmm ligt denk ik niet aan adblock, want dat heb ik gewoon aan staan en kan de zoekbalk wel gewoon zien. Ik zou een andere browser proberen, of je Java/Flash etc. ff updaten

probeer eens je adblock uit te zetten

was al uit, icoon is ook groen zoals je ziet :)

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 13:31 ----------

Hmm ligt denk ik niet aan adblock, want dat heb ik gewoon aan staan en kan de zoekbalk wel gewoon zien. Ik zou een andere browser proberen, of je Java/Flash etc. ff updaten

Zelfde in firefox, hmmm bijzonder...kom er wel achter.

• #23.712
  • #23.714
Mooie stringer, hoe ziet de voorkant er uit?

Misschien een domme vraag, maar wat is ribstof? En wat is het verschil met een gewone tanktop?

Als dat hetzelfde stof is die ook gebruikt wordt voor Gorilla Wear Rib tanks, dan zit de tanktop dus 'getailleerd' en zit er wat rek in zeg maar. En er zitten dus mini ribbels in :D Zitten in ieder geval als gegoten vind ik!

• #23.719
Mooie stringer, hoe ziet de voorkant er uit?

Klein ons logo op de borst, maar betere foto's volgen later, heb er een paar naar Robin Brantz gestuurd :D

Als dat hetzelfde stof is die ook gebruikt wordt voor Gorilla Wear Rib tanks, dan zit de tanktop dus 'getailleerd' en zit er wat rek in zeg maar. En er zitten dus mini ribbels in :D Zitten in ieder geval als gegoten vind ik!

Is dezelfde stof inderdaad ;-) heb die gebruikt als voorbeeld :D

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 19:13 ----------

Misschien een domme vraag, maar wat is ribstof? En wat is het verschil met een gewone tanktop?

klopt ja zo :D

Van bijde ma 1besteld:)

Terug
Naar boven