MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vond die appeltaart sample echt heerlijk. Vind jij deze smaak naar meerdere keren achtereen nog steeds goed te doen? Of is slechts leuk voor de afwisseling

Ik vond speculaas mss toch net wat lekkerder? Ach, afwisselen dus :cool:

Ik koop er juist meerdere zodat ik er niet genoeg van krijg. Straks nog een totaal andere smaak erbij bestellen, aangezien ik de hiervoor genoemden in een zelfde 'categorie' smaak vind vallen.

Ik vond speculaas mss toch net wat lekkerder? Ach, afwisselen dus :cool:

Ik koop er juist meerdere zodat ik er niet genoeg van krijg. Straks nog een totaal andere smaak erbij bestellen, aangezien ik de hiervoor genoemden in een zelfde 'categorie' smaak vind vallen.

Ik hou het meestal neutraal met vanille, vind ik ook het lekkerst als ik havermout er doorheen doe. Misschien toch een speciaal smaakje erbij bestellen voor als ik alleen eiwitzen shake doe.

Ik hou het meestal neutraal met vanille, vind ik ook het lekkerst als ik havermout er doorheen doe. Misschien toch een speciaal smaakje erbij bestellen voor als ik alleen eiwitzen shake doe.
Ik heb 't idd over alleen eiwit shake.
Als ik smoothies maak, gebruik ik andere smaken; vanille, banaan oid. En bij cakes vooral choco (al was de laatste met cookies n cream heel lekker).
Etc.

Which reminds me. Die zijn ook bijna op.

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.664
Cookies 'n cream, speculaas, appeltaart... So fking good! Echt cheat meal flavour.
Bij andere whey's heb je nog wel eens dat een chemisch smaakje naar boven drijft, maar bij whey delicious helemaal niet. Keep it up! :bow: Vanmiddag maar weer een bestelling plaatsen. M'n potten kunnen wel wat broertjes en zusjes gebruiken. :grinny:

Dat zijn onze warme smaken zeg maar ook chocolade en Choco Caramel hoort daarbij. :thumbs:

Vond die appeltaart sample echt heerlijk. Vind jij deze smaak naar meerdere keren achtereen nog steeds goed te doen? Of is slechts leuk voor de afwisseling

Ik neem die ook maar dan inderdaad een paar keer per week.

Ik heb 't idd over alleen eiwit shake.
Als ik smoothies maak, gebruik ik andere smaken; vanille, banaan oid. En bij cakes vooral choco (al was de laatste met cookies n cream heel lekker).
Etc.

Which reminds me. Die zijn ook bijna op.

Heb nu een beeld voor me dat je van elke smaak een pot hebt staan :p

Is Energize veilig te combineren met een pre workout? Ik wil het graag samen innemen door de 1.3-dymethlamylamine die nog in Energize zit.

Is Energize veilig te combineren met een pre workout? Ik wil het graag samen innemen door de 1.3-dymethlamylamine die nog in Energize zit.

Ik heb die energize ook nog liggen; krijg er niet zo'n haastig gevoel van als van Dexaprine, maar de energie is precies langer merkbaar...

Deze ochtend Animal Rage, over een uurtje Energize...had er eig nog niet bij nagedacht en hoop dat het goed gaat? :o

• #23.669
Nice! Enig idee wanneer deze binnenkomen?

week of 2 schat is zo maar ik weet het niet precies.

dat kan zeker 1 capsule.

Ik heb die energize ook nog liggen; krijg er niet zo'n haastig gevoel van als van Dexaprine, maar de energie is precies langer merkbaar...

Deze ochtend Animal Rage, over een uurtje Energize...had er eig nog niet bij nagedacht en hoop dat het goed gaat? :o

Hij heeft denk de oude Energize nog...

Nee man :D black cats en energize (denk nog wel wat potjes van beide; houdbaar tot 2015) ga echt knalhard erop :D

Vooral energize, is minder energie in 1 keer; maar wel veel langer energie!

Meehh, las iets dat Jack3D oude formule misschien terug komt. Hopelijk volgt de rest snel. Ging echt hard op Mesomorph

• #23.675
Meehh, las iets dat Jack3D oude formule misschien terug komt. Hopelijk volgt de rest snel. Ging echt hard op Mesomorph

Die komt hier echt niet terug dat kan je echt vergeten. De VWA let hier nu fel op, eigenlijk heeft DMAA nooit gemogen maar was er geen controle op.

Laatst bewerkt:
Nee man :D black cats en energize (denk nog wel wat potjes van beide; houdbaar tot 2015) ga echt knalhard erop :D

Vooral energize, is minder energie in 1 keer; maar wel veel langer energie!

+1

Net op tijd nog 2 van elk gekocht, is inderdaad heerlijk trainen! :D
Gebruik je nog iets extra gedurende de dag? Cafeïne ofzo?

+1

Net op tijd nog 2 van elk gekocht, is inderdaad heerlijk trainen! :D
Gebruik je nog iets extra gedurende de dag? Cafeïne ofzo?

Op trainingsdagen gewoon pwo...heb lange dagen dus het komt wel goed :D voor de rest drink ik geen koffie of niets..

dat denk ik ook.. ik heb zelf nog een voorraadje staat ;)

Oude unleash, Noxipro, Napalm en Maximize V2 :wl:

Voor die oude Noxipro is trouwens best een grote markt.

Wel grappig eigenlijk hoe iedereen klaagde over een Noxi penor en zodra het verboden was klaagden ze dat het er niet meer is :roflol:

Terug
Naar boven