Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.741
Heb toevallig tanktops nodig, voor de zomer, komt mooi uit. :D

Zijn hopelijk van betere kwaliteit dan de vorigen versie? Die krompen heel erg in de was.
En, zoals onderstaande poster vraag ik me ook af hoe ze vallen.
edit; Nevermind: maten vallen normaal uit, lees ik op de site!

Tevens, order weer binnen, en samples waar ik om gevraagd heb. Vind ik altijd fijn, goeie service. Tnx. :)

Ok goed om te horen! de tanktops zijn van goede kwaliteit en zeker voor deze prijs :thumbs:

Vandaag een levering binnen gekregen waarvoor dank. Bestel eigenlijk nooit wat bij jullie maar toch maar eens wat proberen.

Dat "XXL Magazine" is niet echt een magazine. Ik dacht, leuk wat te lezen met interviews van jullie sporters en nieuws betreft fitness/bbing. Maar het is meer een product-overzicht, ook wel handig hoor maar de naam deed mij iets anders verwachten. :)

• #23.743
Vandaag een levering binnen gekregen waarvoor dank. Bestel eigenlijk nooit wat bij jullie maar toch maar eens wat proberen.

Dat "XXL Magazine" is niet echt een magazine. Ik dacht, leuk wat te lezen met interviews van jullie sporters en nieuws betreft fitness/bbing. Maar het is meer een product-overzicht, ook wel handig hoor maar de naam deed mij iets anders verwachten. :)

We willen in de toekomst echt een magazine brengen, maar eerst even de nieuwe site afwerken ;)

Succes met je supps!

Bestelling binnen vandaag; top! :thumb:

Klopt, maar die wordt toegevoegd met javascript. Probleem ligt niet bij jullie (noch bij Google).

Javascript is geen java. Heb je google chrome? Kun je met inspect element bij de console kijken welke javascript foutmelding je krijgt.

Geen errors, het zal allemaal wel, voor mij niet echt een probleem.

Geen flauw idee waar door ik het niet zie, maar geld dan ook voor anderen dat dit kan gebeuren, lijkt me de oude methode toch beter voor xxl.

• #23.747

Geen flauw idee waar door ik het niet zie, maar geld dan ook voor anderen dat dit kan gebeuren, lijkt me de oude methode toch beter voor xxl.

Met een aantal weken komt de nieuwe site online en zijn we er ook vanaf ;)

• #23.748
XXL Style!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe vallen de nieuwe tanktops qua lengte? Is een maatje L lang genoeg voor iemand van 190 cm?

Is inderdaad 'bad practice' om kritische HTML content met javascript toe te voegen aan de pagina.

• #23.757
Degene die hem al in binnen hebben, post eens foto's. :)

Terug
Naar boven