Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.525
[Link niet meer beschikbaar]

Meer delen volgen :wl:

Nice video René! Prettige stem heeft die man, goed voor duidelijke uitleg.

• #24.527
Hebben jullie geen PAM cooking spray en caseine? Kan ze namelijk niet vinden op de site.

• #24.531

wij hebben inderdaad PEM spray.

Bij BnF heette t pam, enig idee wat het verschil is tussen PAM en PEM? Behalve de letter ;)

En ben nog opzoek naar caseïne van XXL?

PEM en PAM is qua gebruik hetzelfde. PAM spray is lang niet toegestaan geweest in de EU vanwege bepaalde drijfgassen die ze gebruikten. Weet niet hoe dat nu precies zit omdat we al die tijd met tevredenheid PEM spray verkopen.

Ik zou altijd voor XXL caseine kiezen (Night Protein), meeste zuivere product op de markt. Kijk maar naar de voedingswaarden.

wij hebben inderdaad PEM spray.

PEM en PAM is qua gebruik hetzelfde. PAM spray is lang niet toegestaan geweest in de EU vanwege bepaalde drijfgassen die ze gebruikten. Weet niet hoe dat nu precies zit omdat we al die tijd met tevredenheid PEM spray verkopen.

Ik zou altijd voor XXL caseine kiezen (Night Protein), meeste zuivere product op de markt. Kijk maar naar de voedingswaarden.

Bedankt, ik heb een mooie bestelling geplaatst ;)
Extra samples zijn altijd welkom :rolleyes:
"Je bestelnummer is: 295397"

René,

ik heb afgelopen zaterdag mijn pakket (bestelling 294457‏) binnen gekregen, waaronder een samplepack (handig voor bij mijn vriendin :)). In de bestelling stond dat dit 15st zou betreffen maar doosje was wat leger dan normaal (10st). Klopt dit?
Heb hierover overigens al een mail gestuurd dit weekend maar nog geen reactie, vandaar ook even via deze weg (wellicht ten overvloede).

Groet,
Pieter

Alles goed binnengekomen René.

Ik ben een vaste gebruiker van delicous protein pudding.

Ben al erg extreem wat kilo's kwijt erdoor.

• #24.538
Alles goed binnengekomen René.

Ik ben een vaste gebruiker van delicous protein pudding.

Ben al erg extreem wat kilo's kwijt erdoor.

Ja dat is echt een topproduct waar we meer bekendheid aan gaan geven. Ik heb net 2 nieuwe smaken goed gekeurd (perzik mango en cappuccino). En gaan gaan mooie bedrukte sample zakjes van dit product maken.

Er zit veel potentie in dit product alleen moet het even wat gepromoot worden ;)

Ja dat is echt een topproduct waar we meer bekendheid aan gaan geven. Ik heb net 2 nieuwe smaken goed gekeurd (perzik mango en cappuccino). En gaan gaan mooie bedrukte sample zakjes van dit product maken.

Er zit veel potentie in dit product alleen moet het even wat gepromoot worden ;)

Wel jammer dat je het niet apart verkoopt.

XXL;

Zojuist bestelling gedaan (295861). Kan ik als Whey Del sample de vanille krijgen? Miss nog iets extra's mogelijk ?:D haha

Iig een vaste klant bij jullie! Top service met top producten!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven