MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Jézus wat is die chocolate & caramel protein bar lekker! Protein bar > snickers vanaf nu! Als ik één opmerking mag geven dan zou ik er persoonlijk nog wat meer nootjes (pinda's in steken).

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.542
Wel jammer dat je het niet apart verkoopt.

We werken aan de samples !

XXL;

Zojuist bestelling gedaan (295861). Kan ik als Whey Del sample de vanille krijgen? Miss nog iets extra's mogelijk ?:D haha

Iig een vaste klant bij jullie! Top service met top producten!

Ik heb even vanille bij je order gezet ;-)

Jézus wat is die chocolate & caramel protein bar lekker! Protein bar > snickers vanaf nu! Als ik één opmerking mag geven dan zou ik er persoonlijk nog wat meer nootjes (pinda's in steken).

Bedankt! ja dat zou inderdaad best kunnen ;)

• #24.543
[Link niet meer beschikbaar]

Super service XXL!!

Netjes zoals beloofd me Whey Del Vanilia smaak erbij! En als klap op de vuurpijl nog een extra sample en een extra XXL shirt!! Een witte zelf als sample besteld en een legergroene extra gekregen!

De groene zit ook beter als de witte moet ik zeggen! Nu gaan we mooi alle kleurtjes verzamelen haha!

5n9c39.jpg

• #24.545
Super service XXL!!

Netjes zoals beloofd me Whey Del Vanilia smaak erbij! En als klap op de vuurpijl nog een extra sample en een extra XXL shirt!! Een witte zelf als sample besteld en een legergroene extra gekregen!

De groene zit ook beter als de witte moet ik zeggen! Nu gaan we mooi alle kleurtjes verzamelen haha!

5n9c39.jpg

De groene is met XXL logo in de nek, deze worden speciaal voor ons gemaakt. Alle shirts die we nu nog nieuw bestellen zijn zoals de groene.

:thumbs:

Je bedoelt het XXL labeltje? Dat is idd bij de groene! Vind persoonlijk de pasvorm van de groene ook beter. Maar alsnog blijft het top!

• #24.547
Minder tevreden van de bestelling doordat ik verkeerde smaak heb gekregen; goedmaker volgende keer zou ik wat meer samples krijgen.
Shit happens :o

• #24.550
Minder tevreden van de bestelling doordat ik verkeerde smaak heb gekregen; goedmaker volgende keer zou ik wat meer samples krijgen.
Shit happens :o

Ja dat is zeker minder, maar er wordt toch altijd aangeboden om te ruilen neem ik aan?

Teveel gedoe

Wanneer komen de kerst acties René?

• #24.554
Wanneer komen de kerst acties René?

We hebben al goede weekaanbiedingen gehad eind november, dus de acties wat naar voren getrokken. Iedereen is blut rond deze tijd dus hebben acties minder zin :p

Maar we gaan ook nog wat mooie acties maken om het jaar af te sluiten, vandaag zetten we de nieuwe aanbiedingen online.

Oke dan wacht ik de week aanbiedingen vandaag even af!

Verkoopt XXL ook tangen om je vetpercentage te meten, kan ze zo niet vinden op de site.

• #24.557
Hey Rene,

Ik zat net jullie trainingsfilmpjes te kijken, gaaf man! Duidelijk uitgelegd! Maar vroeg me iets af; bij rugtraining en dan bijv. de bent over barbell row, is dat niet te snel uitgevoerd? Het is toch beter om gecontroleerde, rustige bewegingen te maken om spiergroei te stimuleren?

Of is dit gewoon een pompsetje?

Grtz

• #24.559
Hey Rene,

Ik zat net jullie trainingsfilmpjes te kijken, gaaf man! Duidelijk uitgelegd! Maar vroeg me iets af; bij rugtraining en dan bijv. de bent over barbell row, is dat niet te snel uitgevoerd? Het is toch beter om gecontroleerde, rustige bewegingen te maken om spiergroei te stimuleren?

Of is dit gewoon een pompsetje?

Grtz

Er zijn vele wegen die naar Rome leiden, de kunst is het afwisselen in tempo en soort oefeningen. Ik vind een meer geconcentreerde uitvoering ook fijner. maar Henry vind deze wijze beter. Het is zo gefilmd zonder draaiboek. Iedereen heeft gewoon net zo getraind als hij normaal doet.

Er zijn vele wegen die naar Rome leiden, de kunst is het afwisselen in tempo en soort oefeningen. Ik vind een meer geconcentreerde uitvoering ook fijner. maar Henry vind deze wijze beter. Het is zo gefilmd zonder draaiboek. Iedereen heeft gewoon net zo getraind als hij normaal doet.

Okee, duidelijk! Variatie is idd key. Maar leuk idee hoor die filmpjes. De blogs op jullie site volg ik ook!

Terug
Naar boven