XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Willem Jonkman, echt een genot om naar de filmpjes te kijken. Wat een kennis heeft die man:bow2:

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.562
Okee, duidelijk! Variatie is idd key. Maar leuk idee hoor die filmpjes. De blogs op jullie site volg ik ook!

ok leuk! de blogs moeten wat beter worden bijgehouden zal de mensen daar op aan spreken ;) . net een rugtraining geüpload, ik zal die morgen even op de site linken.

Willem Jonkman, echt een genot om naar de filmpjes te kijken. Wat een kennis heeft die man:bow2:

Ja vind het ook mooi geworden, de 1e trainingsfilm staat ook net online.

Xtreme test bij de PCT (toekomstvraagje) nuttig?

Rene, wat ik ook probeer, ik blijf op de Duitse versie van jullie website uitkomen. Ik kan wel een beetje Duits maar vind toch vrij irritant :P

René, wanneer komt lean extreme weer binnen ?

• #24.569
Okee dankje voor t antwoord Rene. Bestel het dan deze week als t houdbaar is of over 2-3 maanden.

Ja zeker een jaar houdbaar.

Top!

Rene, wat ik ook probeer, ik blijf op de Duitse versie van jullie website uitkomen. Ik kan wel een beetje Duits maar vind toch vrij irritant :P

Ja inderdaad irritant maar dat komt denk omdat je IE gebruikt de DE instelling zit dan in je cache, die moet je even wissen. Overigens bovenin de site kan je de taal kiezen :)

René, wanneer komt lean extreme weer binnen ?

Driven is lastig leverbaar vanwege het gezeik met CRAZE, ik kan geen datum geven helaas.

Hey XXL !

Als het goed is krijg ik van daag Xtreme test binnen. nu rest mij eigenlijk nog een vraag.
Ik gebruik namelijk momenteel ook st. janskruid. kan dit gecombineerd worden met Xtreme test?
Aangezien st. janskruid niet samen genomen mag worden met toch best veel soorten stofjes.

Alvast bedankt!

Zijn er samples van de whey perfect protein? Wil het serieuzere werk weer gaan oppakken heb vandaag de tijd om rustig naar supplementen lijstje te kijken. Wat is het verschil tussen isolaat en concentraat? Want van whey delicious weet ik dat ik het lekker vind alleen dat is geen concentraat

Laatst bewerkt:
  • #24.572
Hey XXL !

Als het goed is krijg ik van daag Xtreme test binnen. nu rest mij eigenlijk nog een vraag.
Ik gebruik namelijk momenteel ook st. janskruid. kan dit gecombineerd worden met Xtreme test?
Aangezien st. janskruid niet samen genomen mag worden met toch best veel soorten stofjes.

Alvast bedankt!

Dat durf ik even niet zo te zeggen, sint janskruid doet van de sommige stoffen de werking te niet. Ik vermoedt niet bij Xtreme test maar met zekerheid durf ik dat niet te zeggen.

Zijn er samples van de whey perfect protein? Wil het serieuzere werk weer gaan oppakken heb vandaag de tijd om rustig naar supplementen lijstje te kijken.

We hebben daar geen samples van, het is geen product wat we actief promoten. Maar het is een top whey voor deze prijs (we hebben de beste whey concentraat gebruikt).

We hebben daar geen samples van, het is geen product wat we actief promoten. Maar het is een top whey voor deze prijs (we hebben de beste whey concentraat gebruikt).

Oke, wat is jou visie op whey delicious vs perfect whey protein? Ik weet dat er in whey delicious ook isolaat zit alleen ik heb niet echt een idee welke van de twee nou goed is voor welk doel, van whey delicious weet ik dat ik het lekker vind dus dat is sowieso al een voordeel.

• #24.574
Oke, wat is jou visie op whey delicious vs perfect whey protein? Ik weet dat er in whey delicious ook isolaat zit alleen ik heb niet echt een idee welke van de twee nou goed is voor welk doel, van whey delicious weet ik dat ik het lekker vind dus dat is sowieso al een voordeel.

De perfect whey is ook lekker hoor maar zijn minder smaken van. Ik denk dat het in de praktijk niet veel uitmaakt qua spiergroei etc.

Als je echt op dieet gaat dan neem je isolaat maar voor de rest is het een kwestie van kiezen zonder dat er direct één beter is dan de ander.

Weer een bestelling geplaatst :D

XXL Nutrition - Egg Protein, 1000 gram (Chocolade: 1x)
XXL Nutrition - Omega 3, 100 softgels
XXL Nutrition - Weight Gainer, 2500 gram (Banaan: 1x)
XXL Nutrition - Mega Grow, 2000 gram (Kers: 1x) 1
XXL Nutrition - DextroJuice Pro, 2000 gram (Orange: 1x, Limoen: 1x)

Is het nog mogelijk om aan te geven dat DPD het pakket niet bij de buren mag leveren?

• #24.576
Weer een bestelling geplaatst :D

Is het nog mogelijk om aan te geven dat DPD het pakket niet bij de buren mag leveren?

Bedankt! ik zal het aangeven, beste doe je dat zelf ook nog even als DPD en mailing stuurt. Nog even en we krijgen ook pakketshop (afhalen) voor België.

Rene ik ondervond een storing met bestellen, er vond geen betaling plaats
check your mailbox

• #24.578
Rene ik ondervond een storing met bestellen, er vond geen betaling plaats
check your mailbox

Ja heb ik gedaan en heb je teruggemaild. Probeer even of je die gegevens kan geven, wie weet is het een probleem waar meer mensen last van hebben. Dus die moeten we even boven water krijgen ;-)

Kan je nu al bestellingen in een afhaalpunt laten bezorgen in België?

Terug
Naar boven