- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Pot XXL whey erbij...ben benieuwd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Volgens mij zijn de 12-pack Questbars niet echt in de aanbieding hoor... De prijs was toch altijd al 29,95 per doos? Bij de concurrent is dit sowieso al de verkoopprijs... Als het eerder daadwerkelijk voor 34,95 per doos werd aangeboden, dan is het echt overpriced. Jammer dat dit nu op een aanbieding lijkt, terwijl dat eigenlijk niet is.
Per stuk zijn ze overigens wel goedkoper; van 2,99 euro naar 2,75 euro
De prijs was oorspronkelijk 34,95 en later 32,95. Nu hebben we de prijs op 29,95 en laten we ook zo.
Omdat we net weer volop voorraad hebben gehad en op deze manier het onder de aandacht kunnen brengen hebben we gekozen om deze mee te nemen in de weekaanbieding email.
Later vandaag krijgen we ook cookies en cream en hebben we alle smaken op voorraad.
Ik wil al zo lang de Cookies en Cream proberen, dus fijn dat het vandaag binnenkomt!Oke, dat is duidelijkIk wil al zo lang de Cookies en Cream proberen, dus fijn dat het vandaag binnenkomt!

Misschien domme vraag hoor, maar waarom wordt er geadverteerd met 'Creatine vrij!'?
Het kan zijn dat ik iets heb gemist in de laatste research, maar dat is toch niet een reden om het product juist te kopen?
Misschien domme vraag hoor, maar waarom wordt er geadverteerd met 'Creatine vrij!'?
Het kan zijn dat ik iets heb gemist in de laatste research, maar dat is toch niet een reden om het product juist te kopen?

Misschien moet je de beschrijving van het product even lezen? Staat er duidelijk in vermeld.

Vraagje, pre workout van jullie zelf haalt die je uit ketose?
Hoeveel gram per servering is kh?

Nee zeker niet zit maar 0,08gr carbs in per serving.
we komen nog met meer acties die moeten we nog even gaan bedenken, alles op zijn tijd![]()
we komen nog met meer acties die moeten we nog even gaan bedenken, alles op zijn tijd![]()

Een eenmalige 50%korting actie op alle producten voor DBB members?![]()

Ik wou dat we zulke kortingen konden geven! Bij Adidas zie je dat wel maar dat komt omdat een broek die ze verkopen voor 65euro ook maar 5 euro kost om te maken dan is korting geven geen probleem
Helaas zijn de prijzen voor goede grondstoffen de afgelopen jaren enorm gestegen terwijl de verkoopprijs van supplementen eerder zijn gedaald dan gestegen.