AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Jammer, anders had ik meteen 50 kg whey en oats besteld :D

Heb dit reeds gevraagd in het APWO review topic...

Wanneer zou APWO terug in stock zijn?

Gebruik al een hele tijd Magnificent, ik ben nu een alternatief aan het zoeken. Is APWO zoveel beter dan Magnificent?

Alvast bedankt.

Gr

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.044
Heb dit reeds gevraagd in het APWO review topic...

Wanneer zou APWO terug in stock zijn?

Gebruik al een hele tijd Magnificent, ik ben nu een alternatief aan het zoeken. Is APWO zoveel beter dan Magnificent?

Alvast bedankt.

Gr

Die moet deze week weer komen, verwacht morgen.... zit er ook al lang op te wachten. Zou het proberen en kijken hoe het bevalt. Alle stoffen die je nodig hebt zitten erin in een volledige dosering.

Ik zie dat reepjes weer in aanbieding zijn! :)

Over purple wraath: welke smaak is dat? Purple lemonade of grape?

• #25.046
hebben jullie ook caseine eiwit samples die ik kan kopen?

• #25.050
Ik zou unleashed in de aanbieding doen :)

We hebben wat probleem met de aanvoer dus dat is ff lastig nu. We werken hard aan een 2e zeer sterke pre workout. Zijn er al 6 maanden mee bezig maar de formule is bijna naar mijn zin :brew: ik verwacht binnen 4 weken dat we de verkoop kunnen starten.

We hebben wat probleem met de aanvoer dus dat is ff lastig nu. We werken hard aan een 2e zeer sterke pre workout. Zijn er al 6 maanden mee bezig maar de formule is bijna naar mijn zin :brew: ik verwacht binnen 4 weken dat we de verkoop kunnen starten.

Ajj das minder, nog wel op voorraad dus ?

Welke van de 2 gaat zorgen voor meer energie en power ?

• #25.052
hebben jullie ook caseine eiwit samples die ik kan kopen?
Heb je weleens caseine van andere merken gehad? Ik gebruik zelf de night protein van XXL Nutrition en die is echt een super dikke prima als ik het vergelijk met andere merken.

Heb je weleens caseine van andere merken gehad? Ik gebruik zelf de night protein van XXL Nutrition en die is echt een super dikke prima als ik het vergelijk met andere merken.

nee niet. welke zou beter zijn, die van powersupplements sample pack of xxl?

vraag: hydroxicut is uitverkocht enig idee wanneer deze weer op voorraad is?

plaats een bestelling met paypal vorige week vrijdag ochtend, er werd gezegd dat er niet aan huis geleverd word dus ok, ging ik voor de andere optie zodat ik toch de zaterdag mijn spullen kon binnen hebben, dit was niet het geval waardoor ik nu nog altijd niks ontvangen heb.

Ik snap wel dat dit kan gebeuren maar als ik hier dan een mail voor stuur om het uit te leggen omdat paypal toch extra kosten zijn(het is nu niet veel maar geld is geld) en ik dan nog naar een andere locatie moet rijden voor mijn pakketje heb ik het toch graag op de dag dat het beloofd is en niet 3 dagen erna.

Om dan een antwoord te krijgen van: "dit kan nu eenmaal gebeuren" vind ik eigelijk wel jammer.. eerste bestelling bij xxl nutrition en dan dit.. nouja volgende keer beter hoop ik :)

• #25.057
vraag: hydroxicut is uitverkocht enig idee wanneer deze weer op voorraad is?

Dat is helaas onbekend....

plaats een bestelling met paypal vorige week vrijdag ochtend, er werd gezegd dat er niet aan huis geleverd word dus ok, ging ik voor de andere optie zodat ik toch de zaterdag mijn spullen kon binnen hebben, dit was niet het geval waardoor ik nu nog altijd niks ontvangen heb. Maar wel lullig als het net jouw pakket betreft.

Ik snap wel dat dit kan gebeuren maar als ik hier dan een mail voor stuur om het uit te leggen omdat paypal toch extra kosten zijn(het is nu niet veel maar geld is geld) en ik dan nog naar een andere locatie moet rijden voor mijn pakketje heb ik het toch graag op de dag dat het beloofd is en niet 3 dagen erna.

Om dan een antwoord te krijgen van: "dit kan nu eenmaal gebeuren" vind ik eigelijk wel jammer.. eerste bestelling bij xxl nutrition en dan dit.. nouja volgende keer beter hoop ik :)

Zaterdaglevering in Belgie is alleen mogelijk in een Pakketshop inderdaad, wij verzorgen de bezorging niet zelf maar DPD doet dat. Als er met de sortering van een pakket iets fout gaat (wat ook bij PostNL voor kan komen) dat is de bezorging niet op tijd. Daar kunnen wij helaas verder niets aan doen.

We bieden naast PayPal ook vele andere gratis online betaalmethoden. De extra kosten zijn dus ook niet nodig om te maken. PayPal rekent nu eenmaal hoge kosten voor een PayPal betaling, ik zie de PayPal kosten dan ook als een ontmoediging om daarmee te betalen. De kosten zijn voor ons meestal veel hoger dan 1,95 die de klant betaald.

nee niet. welke zou beter zijn, die van powersupplements sample pack of xxl?
Ik heb zelf alleen die van PS geprobeerd (had 2 samples). Niet die van XXL. Ik merk dat alles wat ik geprobeerd heb van PS (isolaat, whey) veel minder zoet is dan XXL & B&F.
Dus het is ook afhankelijk van je voorkeur denk ik.

Dat is helaas onbekend....

Zaterdaglevering in Belgie is alleen mogelijk in een Pakketshop inderdaad, wij verzorgen de bezorging niet zelf maar DPD doet dat. Als er met de sortering van een pakket iets fout gaat (wat ook bij PostNL voor kan komen) dat is de bezorging niet op tijd. Daar kunnen wij helaas verder niets aan doen.

We bieden naast PayPal ook vele andere gratis online betaalmethoden. De extra kosten zijn dus ook niet nodig om te maken. PayPal rekent nu eenmaal hoge kosten voor een PayPal betaling, ik zie de PayPal kosten dan ook als een ontmoediging om daarmee te betalen. De kosten zijn voor ons meestal veel hoger dan 1,95 die de klant betaald.

Komt lean Xtreme ( Driven sports ) nog ooit binnen ?

of is dat een product dat jullie niet meer zullen binnenkrijgen ?

Anders moet ik hem via predator nutrition bestellen

Terug
Naar boven