MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.061
Komt lean Xtreme ( Driven sports ) nog ooit binnen ?

of is dat een product dat jullie niet meer zullen binnenkrijgen ?

Anders moet ik hem via predator nutrition bestellen

Er zijn leveringsproblemen met Driven, allemaal vanwege die problemen met Craze. Dus voorlopig komt deze niet.

2 dozen eiwitrepen gekocht voor op mijn werk! Veel beter dan al die koekjes die ik nu moet eten om mijn honger te stillen! :D

Doos High Protein bars besteld, die dingen zijn belachelijk lekker en super handig voor onderweg :thumb:

• #25.067
Doos High Protein bars besteld, die dingen zijn belachelijk lekker en super handig voor onderweg :thumb:

Ik vind ze ook erg goed geworden voor een bar met 50% proteine, vaak zijn die heel hard en taai en gewoon niet lekker. Binnen nu een week volgens mij komt ook de Double Choco variant :)

Ik vind ze ook erg goed geworden voor een bar met 50% proteine, vaak zijn die heel hard en taai en gewoon niet lekker. Binnen nu een week volgens mij komt ook de Double Choco variant :)

Ja idd, zijn vaak van die blokken beton zonder smaak waar je een uur over doet:o
Klinkt goed, ook maar keertje proberen dan :meal:

Maar weer eens een bestellinkje gedaan, was alweer even geleden maar ben weer terug.

XXL, kun je mij een stim free pre workout aanraden?

Ik moet binnenkort mijn training verschuiven naar de avonduren en heb vaak problemen om in slaap te komen nadat ik cafeïne of andere stimulanten heb binnen gekregen.

• #25.077
XXL, kun je mij een stim free pre workout aanraden?

Ik moet binnenkort mijn training verschuiven naar de avonduren en heb vaak problemen om in slaap te komen nadat ik cafeïne of andere stimulanten heb binnen gekregen.

Ultra reps van AX zou ik even naar kijken. Xtreme Pump mogelijk ook een optie?

Laatst bewerkt:
  • #25.078
Limited Edition XXL oranje leeuw shirt, zolang de voorraad strekt!

oranje_t_shirt_leeuw_voorkant.jpg

Maar weer eens nieuwe handschoenen besteld, vorige zijn een jaartje meegegaan, zaten perfect alleen gaven ze veel zwart af :o. Eens zien of de nieuwe dat nog steeds doen.

• #25.080
Maar weer eens nieuwe handschoenen besteld, vorige zijn een jaartje meegegaan, zaten perfect alleen gaven ze veel zwart af :o. Eens zien of de nieuwe dat nog steeds doen.

De nieuwe geven niet meer af (heb je die rode besteld?), we kijken even aan hoe dit model bevalt. Dan bestellen we deze straks ook in het zwart.

Terug
Naar boven