BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De nieuwe geven niet meer af (heb je die rode besteld?), we kijken even aan hoe dit model bevalt. Dan bestellen we deze straks ook in het zwart.
, dan weet ik in ieder geval dat ze zullen passen.Nee ik had de zwarte met polsband besteld, dan weet ik in ieder geval dat ze zullen passen.

aha zo.. ja die gaan eruit. We krijgen straks allemaal van dat nieuwe model en dan ook helemaal zwart. Maar ik wil even afwachten of we geen klachten krijgen over snelle slijtage en dergelijke![]()
.Die prijsvraag van spanje nederland via waar moet de voorspelling gegeven worden ?

Hoe werkt het retourneren?
De zwarte handschoenen met polsband zijn merkwaardig genoeg te groot ondanks dat het dezelfde maat en zelfde model is als mijn vorige.
topic voor jullie aanmaken 
... Ik overweeg ook om whey + bcaa te kopen eventueel. Dit ziet er ook goed uit. iemand ervaring mee?
joh! Da minde gij nie
... Ik overweeg ook om whey + bcaa te kopen eventueel. Dit ziet er ook goed uit. iemand ervaring mee?