XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Top kwaliteit xxlnutrition

Beste mensen,

Ik gebruik nu al enige jaren de eigen lijn van xxl kocht al bij xxl toen ze nog de witte emmers hadden
met het ouwe logo haha.Als je het nu ziet echt wat een vooruitgang en kan niks anders zeggen dan top kwaliteit. ;)

Zelf gebruik ik de volgende producten:

Advance post work out
Perfect whey
perfect oats
Mct Olie
Glutamine

Groet

Hans

Ben je al ROOD :D (zie affice)

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.146
Vandaag voor het eerst genomen. Voelde érg goed!

Zal over een weekje ongeveer wel een uitgebreide review schrijven :D

edit: Kom er net achter dat ik bovenop mn schouder uit m'n shirt gescheurd ben.
Tóch wel een goed teken lijkt me :p

Haha! goed om te horen. Vond je de energie goed of de pomp? Wij vinden het ook een lekkere booster, hebben veel moeten sleutelen aan de verhoudingen om het zo te krijgen.

Haha! goed om te horen. Vond je de energie goed of de pomp? Wij vinden het ook een lekkere booster, hebben veel moeten sleutelen aan de verhoudingen om het zo te krijgen.

De pomp zijn veel producten goed in, echter het leveren van kwaliteitsenergie (dus niet met zo'n naar inkakmoment richting het einde van je workout) kunnen er niet veel. Roid rage wél.

Ik heb de afgelopen maanden vaak Unstoppable genomen maar ik vind (wat ik ervan kan zeggen na één keer natuurlijk) deze beter. Veel energie en ook wel een klein beetje dat opgefokte gevoel, daar hou ik van wel :D

De goede pomp was natuurlijk een heerlijke bijkomstigheid.

• #25.148
De pomp zijn veel producten goed in, echter het leveren van kwaliteitsenergie (dus niet met zo'n naar inkakmoment richting het einde van je workout) kunnen er niet veel. Roid rage wél.

Ik heb de afgelopen maanden vaak Unstoppable genomen maar ik vind (wat ik ervan kan zeggen na één keer natuurlijk) deze beter. Veel energie en ook wel een klein beetje dat opgefokte gevoel, daar hou ik van wel :D

De goede pomp was natuurlijk een heerlijke bijkomstigheid.

Het heeft ons best even tijd gekost om ervoor te zorgen dat de energie geleidelijk is en niet in één keer wegvalt en je een crash krijgt. De verschillende ingrediënten geven min of meer getrapt energie af.

Maar beste een paar keer proberen voordat je er meer over kan zeggen. Ben toch wel benieuwd naar de reacties verder :)

Ik heb in het verleden mega grow gebruikt en goede resultaten behaald in kracht en toename spiermassa.

Wil weer eens wat proberen, wat zou je naast Mega Grow aanbevelen voor meer spiermassa/kracht? (Roid Rage?)

• #25.150
Ik heb in het verleden mega grow gebruikt en goede resultaten behaald in kracht en toename spiermassa.

Wil weer eens wat proberen, wat zou je naast Mega Grow aanbevelen voor meer spiermassa/kracht? (Roid Rage?)

Dat lijkt me zeker een mooie combinatie, zou ik denk zelf ook voor kiezen.

Hoeveel calorieën bevat Roid Rage per schepje?

Feedback op XXL whey: ik heb de aardbei smaak genomen. Lost goed op en smaakt zeer goed. Niks op aan te merken.

Feedback op de proteïne reep (45 gr. Proteïne): smaak chocolade heb ik genomen. Super lekker en bij de volgende bestelling ga ik een hele pak bestellen.

Handschoenen zitten fijn en je moet inderdaad (staat duidelijk op de site van XXL) een maatje groter nemen.

Ja, GEEN negatieve ervaringen tot nog toe.

• #25.153
Hoeveel calorieën bevat Roid Rage per schepje?

De schrikbarende hoeveelheid van 14 kcal :D

Feedback op XXL whey: ik heb de aardbei smaak genomen. Lost goed op en smaakt zeer goed. Niks op aan te merken.

Feedback op de proteïne reep (45 gr. Proteïne): smaak chocolade heb ik genomen. Super lekker en bij de volgende bestelling ga ik een hele pak bestellen.

Handschoenen zitten fijn en je moet inderdaad (staat duidelijk op de site van XXL) een maatje groter nemen.

Ja, GEEN negatieve ervaringen tot nog toe.

:thumbs:

Heb zelf weer 2 dozen met repen besteld. Heb ze zelf al kunnen verkopen op mijn werk (horeca) :roflol: en ze vonden ze lekker

Misschien eens een idee die quest bars the kopieren? Niet te betalen zo maar wel ideale macros/vezels en gluten vrij dus soort huismerk hiervan zou ik erg waarderen.

Ik ben wel benieuwd naar de dosis van de cafeïne in Roid Rage?
Ik kon van noxipro des tijds niet in slaap komen tot een uurtje of 5 in de ochtend. Assault (nieuwe formule) gaat nu prima en slaap hier goed op.

• #25.160
Misschien eens een idee die quest bars the kopieren? Niet te betalen zo maar wel ideale macros/vezels en gluten vrij dus soort huismerk hiervan zou ik erg waarderen.

We zijn daar ver mee gevorderd!

Ik ben wel benieuwd naar de dosis van de cafeïne in Roid Rage?
Ik kon van noxipro des tijds niet in slaap komen tot een uurtje of 5 in de ochtend. Assault (nieuwe formule) gaat nu prima en slaap hier goed op.

zo 150mg is dat

Terug
Naar boven