- Waardering
- 4.389
Ik denk volgende week, maar heb helaas nog geen definitief antwoord van onze producent....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vandaag voor het eerst genomen. Voelde érg goed!
Zal over een weekje ongeveer wel een uitgebreide review schrijven
edit: Kom er net achter dat ik bovenop mn schouder uit m'n shirt gescheurd ben.
Tóch wel een goed teken lijkt me![]()
Haha! goed om te horen. Vond je de energie goed of de pomp? Wij vinden het ook een lekkere booster, hebben veel moeten sleutelen aan de verhoudingen om het zo te krijgen.

De pomp zijn veel producten goed in, echter het leveren van kwaliteitsenergie (dus niet met zo'n naar inkakmoment richting het einde van je workout) kunnen er niet veel. Roid rage wél.
Ik heb de afgelopen maanden vaak Unstoppable genomen maar ik vind (wat ik ervan kan zeggen na één keer natuurlijk) deze beter. Veel energie en ook wel een klein beetje dat opgefokte gevoel, daar hou ik van wel
De goede pomp was natuurlijk een heerlijke bijkomstigheid.

Ik heb in het verleden mega grow gebruikt en goede resultaten behaald in kracht en toename spiermassa.
Wil weer eens wat proberen, wat zou je naast Mega Grow aanbevelen voor meer spiermassa/kracht? (Roid Rage?)

Feedback op XXL whey: ik heb de aardbei smaak genomen. Lost goed op en smaakt zeer goed. Niks op aan te merken.
Feedback op de proteïne reep (45 gr. Proteïne): smaak chocolade heb ik genomen. Super lekker en bij de volgende bestelling ga ik een hele pak bestellen.
Handschoenen zitten fijn en je moet inderdaad (staat duidelijk op de site van XXL) een maatje groter nemen.
Ja, GEEN negatieve ervaringen tot nog toe.
heb zelf weer 2 dozen met repen besteld. Heb ze zelf al kunnen verkopen op mijn werk (horeca)En ze vonden ze lekker

Dat lijkt me zeker een mooie combinatie, zou ik denk zelf ook voor kiezen.

Eerst maar eens enkel Roid Rage proberen, ben benieuwd.![]()
Misschien eens een idee die quest bars the kopieren? Niet te betalen zo maar wel ideale macros/vezels en gluten vrij dus soort huismerk hiervan zou ik erg waarderen.
Ik ben wel benieuwd naar de dosis van de cafeïne in Roid Rage?
Ik kon van noxipro des tijds niet in slaap komen tot een uurtje of 5 in de ochtend. Assault (nieuwe formule) gaat nu prima en slaap hier goed op.