AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Xxl: Roid Rage of Unleah? Heb nog een potje Ubleash staan maar moet binnenkort nieuwe. Welke is hoger gedoseerd qua caff? En wat betreft de bataine/beta-aline?

Hoeveel calorieën bevat Roid Rage per schepje?

Mijn god Pleister.

Doe normaal.

Je houdt zeker ook de calorieën bij die je verbrand tijdens het aftrekken van je pik, of niet.

OT: Roid rage besteld, ben benieuwd en review komt eraan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.163
Xxl: Roid Rage of Unleah? Heb nog een potje Ubleash staan maar moet binnenkort nieuwe. Welke is hoger gedoseerd qua caff? En wat betreft de bataine/beta-aline?

Het is een heel andere formule, cafeine ligt ongeveer gelijk. Zou als je anders Unleash had eens Roid Rage proberen, geeft een ander gevoel.

Mijn god Pleister.

Doe normaal.

Je houdt zeker ook de calorieën bij die je verbrand tijdens het aftrekken van je pik, of niet.

OT: Roid rage besteld, ben benieuwd en review komt eraan.

haha! ben benieuwd wat je er van vind.

Voor de ieuwe Roid Rage wordt er op jullie webstek geadviseerd dit niet te nemen als je een WADA gecontroleerde athleet bent. Wil dit dan zeggen als de Nazzi's in België de gym binnengestormt komen en controles uitvoeren dat je ook "hangt"?

Grtz,

• #25.165
Voor de ieuwe Roid Rage wordt er op jullie webstek geadviseerd dit niet te nemen als je een WADA gecontroleerde athleet bent. Wil dit dan zeggen als de Nazzi's in België de gym binnengestormt komen en controles uitvoeren dat je ook "hangt"?

Grtz,

Nee zeker niet. Er zitten geen verboden stoffen in. Maar wel stoffen die op de WADA lijst staan. Dat zijn 2 totaal verschillende dingen ;)

Is Roid Rage ook geschikt voor de fanatieke fitnessende dames? Neem nu steeds een blikje energydrink maar je hebt van die dagen dat je wel wat meer boost kan gebruiken. (zeker als vrouw, iedere maand :rolleyes:)

• #25.167
Is Roid Rage ook geschikt voor de fanatieke fitnessende dames? Neem nu steeds een blikje energydrink maar je hebt van die dagen dat je wel wat meer boost kan gebruiken. (zeker als vrouw, iedere maand :rolleyes:)

Ja dat kan zeker ook, zou gewoon met een halve schep beginnen dan.

Het is een heel andere formule, cafeine ligt ongeveer gelijk. Zou als je anders Unleash had eens Roid Rage proberen, geeft een ander gevoel.

haha! ben benieuwd wat je er van vind.

In Unleash zit als ik me goed herinner Betaine in. In de nieuwe formule Roid Rage ook? Zit momenteel in het buitenland. Vind de mix van een PWO met betaine en crea wel chill namelijk.

cafeïne boosters van xxl ;)

Haha! goed om te horen. Vond je de energie goed of de pomp? Wij vinden het ook een lekkere booster, hebben veel moeten sleutelen aan de verhoudingen om het zo te krijgen.

Benieuwd naar de 1e reviews van roid rage, moet t zowel pomp als energy geven?

En dan de vraag unstoppable vs roid rage?

• #25.176
Benieuwd naar de 1e reviews van roid rage, moet t zowel pomp als energy geven?

En dan de vraag unstoppable vs roid rage?

Bij iedereen werkt een pwo anders, dus dat is per persoon verschillend hoe die valt..

Oftewel, het is persoonlijk per persoon.

Het moet inderdaad een pomp en meer energie geven, en zoals iedereen onderhand wel weet is de werking van een pre workout niet bij iedereen hetzelfde. Daarom willen we ook een aantal pre workout van XXL met verschillende ingrediënten. Dan is er altijd wel 1 die goed werkt voor je.

Ik ben nog steeds enthousiast over Roid Rage.

Afgelopen zondag voor het eerst genomen en maandag geprobeerd op lege maag met 150mg extra caffeine. Nou... ik kreeg tóch dat psycho axe murderer gevoel! Heerlijk!
Ook heb ik hier geen crash van, wat ik van Unstoppable (wat naar mijn mening de grootste concurrent is voor roid rage) wel heb.

Terug
Naar boven