JDonkers
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xxl: Roid Rage of Unleah? Heb nog een potje Ubleash staan maar moet binnenkort nieuwe. Welke is hoger gedoseerd qua caff? En wat betreft de bataine/beta-aline?
Mijn god Pleister.
Doe normaal.
Je houdt zeker ook de calorieën bij die je verbrand tijdens het aftrekken van je pik, of niet.
OT: Roid rage besteld, ben benieuwd en review komt eraan.
Voor de ieuwe Roid Rage wordt er op jullie webstek geadviseerd dit niet te nemen als je een WADA gecontroleerde athleet bent. Wil dit dan zeggen als de Nazzi's in België de gym binnengestormt komen en controles uitvoeren dat je ook "hangt"?
Grtz,

Is Roid Rage ook geschikt voor de fanatieke fitnessende dames? Neem nu steeds een blikje energydrink maar je hebt van die dagen dat je wel wat meer boost kan gebruiken. (zeker als vrouw, iedere maand)
Het is een heel andere formule, cafeine ligt ongeveer gelijk. Zou als je anders Unleash had eens Roid Rage proberen, geeft een ander gevoel.
haha! ben benieuwd wat je er van vind.
Ja dat kan zeker ook, zou gewoon met een halve schep beginnen dan.
Top, ik ga gelijk bestellen. Zeer benieuwd! Bedankt voor je snelle antwoord.
(en dat jullie de Quest bars gaan namaken vind ik ook goed nieuws)

Is Roid Rage ook geschikt voor de fanatieke fitnessende dames? Neem nu steeds een blikje energydrink maar je hebt van die dagen dat je wel wat meer boost kan gebruiken. (zeker als vrouw, iedere maand)

Haha! goed om te horen. Vond je de energie goed of de pomp? Wij vinden het ook een lekkere booster, hebben veel moeten sleutelen aan de verhoudingen om het zo te krijgen.
Benieuwd naar de 1e reviews van roid rage, moet t zowel pomp als energy geven?
En dan de vraag unstoppable vs roid rage?
Bij iedereen werkt een pwo anders, dus dat is per persoon verschillend hoe die valt..
Benieuwd naar de 1e reviews van roid rage, moet t zowel pomp als energy geven?
En dan de vraag unstoppable vs roid rage?
Bij iedereen werkt een pwo anders, dus dat is per persoon verschillend hoe die valt..
Ik denk volgende week, maar heb helaas nog geen definitief antwoord van onze producent....

Nee zeker niet. Er zitten geen verboden stoffen in. Maar wel stoffen die op de WADA lijst staan. Dat zijn 2 totaal verschillende dingen![]()