MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.181
Ik ben nog steeds enthousiast over Roid Rage.

Afgelopen zondag voor het eerst genomen en maandag geprobeerd op lege maag met 150mg extra caffeine. Nou... ik kreeg tóch dat psycho axe murderer gevoel! Heerlijk!
Ook heb ik hier geen crash van, wat ik van Unstoppable (wat naar mijn mening de grootste concurrent is voor roid rage) wel heb.

Goed om te horen! :wl:

Wat is dat verschil daartussen dan precies?

Verboden stof = wettelijk verboden stoffen (Justitie)

WADA verboden = Verboden te gebruiken voor sporters die zich moeten houden aan het WADA regelement.

Oke dus er zitten enkel stoffen in die binnen wedstrijdverband zijn verboden. Om welke stof(fen) gaat t dan precies?

Wanneer komt de Advanced Post Workout weer binnen?

wanneer is de winner van Facebook bekent van win rood rage door het te delen ?

• #25.186
Wat mij over de lijn trok om Roid Rage te kopen was dit:

Cocoa Extract - Iedereen kent het oppeppende en feel-good gevoel van chocola. Het extreem geconcentreerde cacao extract in Roid Rage geeft hetzelfde gevoel, maar dan tig keer sterker. Je ervaart direct een toename van energie en euforie, klaar om de gym te laten zien tot wat jij in staat bent met Roid Rage!

Ben dol op dat gevoel :o

Zometeen voor het eerst een training er op!

Ben benieuwd wat je ervan vind, wacht nog even wat reviews af voordat ik hem koop!!

• #25.189

Cocoa Extract - Iedereen kent het oppeppende en feel-good gevoel van chocola. Het extreem geconcentreerde cacao extract in Roid Rage geeft hetzelfde gevoel, maar dan tig keer sterker. Je ervaart direct een toename van energie en euforie, klaar om de gym te laten zien tot wat jij in staat bent met Roid Rage!

Keep me posted!

Net terug van mijn training op Roid Rage.

De belofte van de ''feel good'' is helemaal waar, mijn stemming was zeer positief en dat traint altijd wel lekker.

Verder is Roid Rage niet zo hoog gegrosseerd als een andere PWO die ik gewend ben (geen idee of ik de naam mag noemen hier), dus ik merkte vrijwel direct verschil qua focus en energie, die bij Roid rage wat minder lijkt te zijn.

Het voordeel is wel dat ik nu niet in een crash zit, eigenlijk is dat ook iets waar ik naar zoek in een PWO.

De PWO die ik eerst nam was net iets over gedoseerd, Roid rage valt bij mij als net iets onder gedoseerd.

Ik zit dus in een dilemma, tenzij het mogelijk is om 2 schepjes Roid Rage te nemen.

• #25.191

Net terug van mijn training op Roid Rage.

De belofte van de ''feel good'' is helemaal waar, mijn stemming was zeer positief en dat traint altijd wel lekker.

Verder is Roid Rage niet zo hoog gegrosseerd als een andere PWO die ik gewend ben (geen idee of ik de naam mag noemen hier), dus ik merkte vrijwel direct verschil qua focus en energie, die bij Roid rage wat minder lijkt te zijn.

Het voordeel is wel dat ik nu niet in een crash zit, eigenlijk is dat ook iets waar ik naar zoek in een PWO.

De PWO die ik eerst nam was net iets over gedoseerd, Roid rage valt bij mij als net iets onder gedoseerd.

Ik zit dus in een dilemma, tenzij het mogelijk is om 2 schepjes Roid Rage te nemen.

De formule is gemaakt dat je me 1 schepje wel voldoende moet hebben eigenlijk. Maar sommige mensen hebben een hoge tolerantie voor boostende stoffen.

Hoe is roid rage vs unstoppable ?

Neem er wat cafeïne bij. 150-200mg

Of stop een tijdje met stimulanten. Er is een tijd geweest dat ik 2-3 cafeïne caps of 2 scoops pwo kon nemen op een dag en nog perfect kon slapen. Nu sta ik te stuiteren van 1 cafeïne cap

Vandaag borst en triceps getraind en voor het eerst Roid Rage gebruikt, ik kreeg halverwege een enorme pomp in mijn armen en zichtbare aders :), duidelijk van dit. Verder geen extra kracht, motivatie o.i.d. maar ik heb het achteraf gezien ook wat te vroeg ingenomen.

Dus volgende keer wat later innemen en kijken hoe het dan voelt.

Vandaag borst en triceps getraind en voor het eerst Roid Rage gebruikt, ik kreeg halverwege een enorme pomp in mijn armen en zichtbare aders :), duidelijk van dit. Verder geen extra kracht, motivatie o.i.d. maar ik heb het achteraf gezien ook wat te vroeg ingenomen.

Dus volgende keer wat later innemen en kijken hoe het dan voelt.

Hoelang van te voren had je t nu gedaan?

Terug
Naar boven