MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Zal wel rond de € 50.00 komen zo'n pot die 2 mnd meegaat?

Komt er nog een supplement met Arachidonic Acid?

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.383
Hoorde vandaag dat mijn gym nu ook bij jullie besteld! :D

• #25.385
aha goed om te horen! :thumbs:

We zijn in steeds meer Gym's te vinden. Vanaf eind volgende maand ga ik ook actief wat gym's bezoeken. Nu doen we daar helemaal niets aan nog.

Kom dan ook aub langs bij de gym waar jullie al mense sponseren (Henry Baks) Den Bosch FlashGym! De eigenaar is altijd wel in voor bepaalde acties!

• #25.388
We gaan je n hoop werk bezorgen Rene
Wellicht zie ik je nog wel n keer bij Niels

René,
Welke zou jij aanraden? Alphamine van PES of Fat Attack van jullie huismerk? Poeder of capsule maakt niet uit. Van plan om te stacken met Yohimbine HCL (7,5 - 17,5mg per dag).

Was vorig jaar al van plan om Fat Attack te nemen, toen uiteindelijk Alphamine genomen. Heel tevreden over overigens, alleen na enkele weken begon de werking naar mijn idee minder te worden.

Dus René, waar zou jij voor gaan?

Ik kom uit Enkhuizen oorspronkelijk nu woon ik in de buurt van Eindhoven dus dat scheelt even :cool:
Das nog wel een stukje van mij af. Maar heb er jaren op de camping gestaan! :D
Dan zie je maar hoe klein de wereld is he!
dat scheelt zeker een stuk ja! maar zou leuk zijn je te zien als je bij de gym langskomt!

• #25.397
René,
Welke zou jij aanraden? Alphamine van PES of Fat Attack van jullie huismerk? Poeder of capsule maakt niet uit. Van plan om te stacken met Yohimbine HCL (7,5 - 17,5mg per dag).

Was vorig jaar al van plan om Fat Attack te nemen, toen uiteindelijk Alphamine genomen. Heel tevreden over overigens, alleen na enkele weken begon de werking naar mijn idee minder te worden.

Dus René, waar zou jij voor gaan?

Ik vind beide producten goed, een advies is in die zin wat lastig te geven. Als je PES al genomen hebt zou je misschien deze keer FA kunnen nemen. Dan kan je ook een goed vergelijk maken. Het is toch vaak zoeken naar iets wat goed voor jezelf uitpakt.

Jammer dat Yohimbe niet meer mag in de EU...

Das nog wel een stukje van mij af. Maar heb er jaren op de camping gestaan! :D
Dan zie je maar hoe klein de wereld is he!
dat scheelt zeker een stuk ja! maar zou leuk zijn je te zien als je bij de gym langskomt!

Zodra ik die kant op kom laat ik het weten.

Vannochtend alles mooi binnengekomen, de eiwit smaakt heerlijk!! Top rene

Vorige bestelling was me goed bevallen dus deze keer maar een grotere bestelling gedaan bij jullie:D
En kom ook maar eens langs bij Haefland-sport in Brunssum. Echt een lekkere hardcore gym!

Terug
Naar boven