- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal wel rond de € 50.00 komen zo'n pot die 2 mnd meegaat?

Hoorde vandaag dat mijn gym nu ook bij jullie besteld!![]()
aha goed om te horen!
We zijn in steeds meer Gym's te vinden. Vanaf eind volgende maand ga ik ook actief wat gym's bezoeken. Nu doen we daar helemaal niets aan nog.
Laat maar even weten als je komt.aha goed om te horen!
We zijn in steeds meer Gym's te vinden. Vanaf eind volgende maand ga ik ook actief wat gym's bezoeken. Nu doen we daar helemaal niets aan nog.
altijd leuk!Kom dan ook aub langs bij de gym waar jullie al mense sponseren (Henry Baks) Den Bosch FlashGym! De eigenaar is altijd wel in voor bepaalde acties!

Ik train bij AS Family Sport In Heerhugowaard.aha ok! goed om te weten. Eind september begin ik met mijn rondes
ja doe ik!
ben benieuwd.aha ok! goed om te weten. Eind september begin ik met mijn rondes
ja doe ik!

Ik train bij AS Family Sport In Heerhugowaard.ben benieuwd.

Je maakt me wel nieuwsgierig!aha dicht in de buurt waar ik oorspronkelijk vandaan komt![]()
Ik woon daar ook in de buurt 
Je maakt me wel nieuwsgierig!Ik woon daar ook in de buurt
![]()

Das nog wel een stukje van mij af. Maar heb er jaren op de camping gestaan!Ik kom uit Enkhuizen oorspronkelijk nu woon ik in de buurt van Eindhoven dus dat scheelt even![]()

René,
Welke zou jij aanraden? Alphamine van PES of Fat Attack van jullie huismerk? Poeder of capsule maakt niet uit. Van plan om te stacken met Yohimbine HCL (7,5 - 17,5mg per dag).
Was vorig jaar al van plan om Fat Attack te nemen, toen uiteindelijk Alphamine genomen. Heel tevreden over overigens, alleen na enkele weken begon de werking naar mijn idee minder te worden.
Dus René, waar zou jij voor gaan?
Das nog wel een stukje van mij af. Maar heb er jaren op de camping gestaan!
Dan zie je maar hoe klein de wereld is he!
dat scheelt zeker een stuk ja! maar zou leuk zijn je te zien als je bij de gym langskomt!
Vannochtend alles mooi binnengekomen, de eiwit smaakt heerlijk!! Top rene