Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ikzelf heb enkel de eerste 2x dat ik unstoppable gebruikte een rush en crash gehad. Had zeer snel gewenning, zelfs na dik 2 weken (was op reis) zonder kreeg ik geen rush of crash meer... Weet niet hoe het komt![]()

Ja ik vind dat ook een drama, kom je thuis van het trainen en wil je vriendin nog wat cardio doen maar kan je niet meer![]()

Pak je toch weer een nieuwe of dubbele scoop voor die cardio. En dan een "blauwe vitamine" pil erin. Het leven kan soms zo makkelijk zijn![]()

Ik heb net wat supplementen besteld, maar het is inmiddels 17:30, gaat het nog lukken om die morgen te leveren?
(Optimum Nutrition - Whey Gold Standard
Olimp - Amino EAAnabol Xplode
Olimp - Omega 3 Gold)
rene,
is er al wat bekent over de levering van pepto pro??Heb het echt nodig
Bestelling weer binnen! Thanks Rene.. jammer alleen dat je zo greedy bent met goodies was vroeger niet zo![]()

Bestelling weer binnen! Thanks Rene.. jammer alleen dat je zo greedy bent met goodies was vroeger niet zo![]()

Wat raden jullie aan qua pre workout, unleash of roid rage? Xtreme pump erbij ziet er ook interessant uit voor de pomp maar dit zit wel al in uleash verwerkt en niet in roid rage als ik het goed heb?

Ok bedankt, dan zal ik een van de dagen roid rage bestellenVan roid rage krijg je een hele dikke pomp juist. Beide zijn goede pre workouts, welke beter voor jou persoonlijk werkt is niet te voorspelen. Ik zou de Roid Rage nemen zelf![]()

Ok bedankt, dan zal ik een van de dagen roid rage bestellen![]()

haha greedy met goodies? volgens mij krijg je nergens zoveel goodies als bij ons![]()
zo dadelijk eerste training met roid rage. Ben normaal totaal niet van de pre workouts maar door een aanstaande drukke periode met lange dagen ivm school en werk ga ik me er toch aan wagen een update volgt